#21- Swish Swish

4.5K 563 1.2K
                                    

Ακουω τα βήματα της να απομακρυνονται και μονο τοτε νπορω να αναπνευσω.

Δηλαδη ελεος πως πεταγεται αυτη ;

Ουτε ιπτάμενη κατσαριδα να ηταν .

Γυρνω ολη μου την προσοχη στον Αχιλλεα που με κοίτα με ένα πονηρο χαμογελο, ενω το χερι του παει πανω στα ηδη ανακαταμμενα μαλλια του.

Τι στο καλο χτενα δεν εχει ;

"Ποτε ειναι τα γενεθλια σου ;" τον ρωταω στο ξεκαρφωτο καθως ηδη ξερω το δωρο που θα του επαιρνα.

Νταξ μπορει να μας εκνευριζει αλλα ειναι πολυ ωραιος για να μην του κανω δωρο .

Μια χτενα και μια χαρτινη σακουλα.

"Εμ 20 Αυγουστου."απανταει κοιτωντας με περιεργα."Αν και δεν καταλαβαινω που κολλαει τωρα αυτο αλλα ενταξει.Τελικα ,θα ερθεις ;Γιατι απ'οτι βλεπεις δεν εισαι η μονη επιλογη ."μου λεει κανοντας με να σηκωσω το φρύδι μου κοιτωντας τον επικριτικα.

Δεν επρεπε να το πεις αυτο ,χρυσε μου .

Ετοιμη ήμουν να το πω το ναι .Τωρα παει το πηρε ο πελαργος μαζι με τα πανεμορφα παιδια μας .

Αχ Θεε μου τι λεω ;

"Ωστε εχεις και αλλες επιλογες;"τον ρωταω κοιτωντας με ενα πονηρο χαμογελο κανοντας τον να σαστισει.

"Ε τωρα που τα λεμε.Δεν ειμαι απολυτα σιγουρος.Εχω;"ρωταει ενω κοιτάει καπου άλλου κάνοντας με να μισογελασω.

Κοιτα τωρα πως παιζεται το παιχνιδι, Αχιλλεα μου .

"Τοτε να πας στις αλλες τις επιλογες .Ειμαι σιγουρη πως ο Nick θα ειναι καπου εδω κοντα. NICK!ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ;"λεω ενω αρχιζω να φωνάζω κοιτώντας γυρω τον διαδρομο κανοντας τον να σφιξει το σαγονι του ενω εγω κρατιεμαι να μην σκάσω απο τα γελια.

" Αχαμ.Ωστε θα προτιμουσες να πας με τον Dick ;Απο εμενα ;"λεει ενω βαζει το χερι του εκει που ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ οτι υπάρχει η καρδια του κανοντας με να βγαλω ενα γελακι.

"Ξερεις εκει που εχεις βαλει το χερι σου δεν ειναι ουτε κατα διανοια η καρδια σου ."του λεω κανοντας τον να κατσουφιασει.

"Εγω φτιάχνω καινουρια βιολογια."λεει κάνοντας με να στριφογυρισω τα ματια μου .

"Τελευταια ευκαιρια ,Αλεξ να πεις ναι ."λεει κοιτώντας με πονηρα κανοντας με να τον κοιταξω φρικαρισμενη.

Τι σκαρωνει ; Να του πω οτι δεν ειμαι κουνελι για να μην με βιάσει ή θα πάει στραφη και αυτο .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now