#10-Wanna see me naked

4.8K 609 257
                                    

Τα βλεμματα τους όταν εφευγα από την αιθουσα ,με κατεβασμενο το κεφαλι ,ηταν γεματα χλευασμο .

Από τον Διαβολο να το περιμενω αλλα από τους αλλους ,ποτε .

Νταξει μπορει και από τον πριγκιπα με το ασπρο αλογο ,αλλα όχι από τον Ιαν και τον Ορεστη .

Αλλα ,δεν ξερουν κατι .

Η εκδικηση είναι ένα πιατο που τρωγεται ζεστο με πατατες τηγανιτες και κοτομπουκιες και πολύ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ κετσαπ .

Και ναι ,και εγω αναρωτιεμαι γιατι δεν με πηρανε στο Μaster Chef ,τι μου λειπει;

Αχαριστοι ανθρωποι .

Μπαινω στο δωματιο με νευρο ,και αφου χτυπησω την πορτα δυνατα -για να εμπεδωσουν και οι τοιχοι ότι ειμαι νευρισασμενη - αρχιζω και ψαχνω την τσαντα μου ,από χθες που ακομα βγαζω αχρηστα πραγματα ,που εβαλε χθες η μανα μου .

Τελικα όμως αποδειχθηκαν όχι και τοσο αχρηστα .

Το ροζ σπρει που ειχα χρησιμοποιησει στις αποκριες στην Δευτερα δημοτικου- η μονη δευτερα που μου αρεσε - για να κανω την Μπαρμπι που μολις μπαινει στο νερο ,βγαζει εκεινη την ροζ ανταβεια ,κατι το οποιο κατεληξε σε σκετη αποτυχια ,καθως ημουν αναγκασμενη να τριγυρνω για τουλαχιστον ένα μηνα με ένα ροζ κεφαλι ,καθως το σπρει αποφασισε να κολλησει στα μαλλια μου ,και εγινε αιτια χωρισμου μου με τον Δημητρακη .

Ο μονος αντρας που θελησε να με παντρευτει ,εστω και αν ηταν για 2 λεπτα ,πριν δει την  Βικτωρια .

Το παιρνω γρηγορα ,χωρις καν να σκεφτω με τι σκεπτικο το εβαλε εκει η μητερα μου ,και ανοιγω την πορτα του δωματιου μου ,βγαζοντας μονο το κεφαλι μου εξω ,ετοιμη επιτελους να γινω ξανα ο πρακτορας 007 HOT AZ69.

Εγινα ενα με τις σκιες της πολης ,κανοντας ολα αυτα τα τελεια πραγματα που κανουν τα Χελωνονιτζακια με το παρκουρ ,τις κωλοτουμπες και το συρσιμο στο πατωμα για να μην με δει κανεις ,μονο και μονο για να φτασω στο διπλανο δωματιο ,κοιτωντας την πορτα με το γνωστο διαβολικο μου βλεμμα ,ενώ σηκωνομαι ορθια .Ολη η σκονη εχει μαζευτει στο παντελονι μου ,και εκατομμυριες τσιχλες babaloo ,να μου κανουν παρεα .

Βγαζω την καρτα ,που λειτουργει ως κλειδι της πορτας μου και ανοιγω την δικη τους ,περιμενοντας να αναψει το πρασινο φωτακι και -

Κλικ .

Αποστολη εξετελεσθη .

Τωρα θα μου πειτε πως ξερω ,ότι ανοιγει η πορτα με το δικο μου το κλειδι .Πρωτη το ειχε επιχειρησει η Alisa ,που απλως μπηκε μεσα για κατι εσωρουχα του Αρη ,που ουτε και εγω δεν ξερω τι τα κανει .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now