#7-D.D (Devil Dances)

5K 619 203
                                    

«Αλισα ,σε παρακαλω ,σηκω ,και σου υποσχομαι ότι ο πριγκιπας σου ,θα σε αφησει να πατε μαζι βολτα  με το αλογο του για να κατουρησει.»λέω αφηνοντας και το τελευταιο επιχειρημα μου να πεταξει μακρυα ,θελοντας να την κανω να συνελθει .

Τοση ωρα εχει πεσει ξερη πανω μου ,απλωμενη σαν χταποδι πανω μου και τα 4 αγορια ,καθονται και με κοιτανε αφηνοντας με να κανω εγω ολη την δουλεια .

«Αληθεια;»ρωταει ενθουσιασμενη η Αλισα ,γυρνωντας να με κοιταξει με τα γουρλωμενα πρασινα ματια της .

«Ναι ,φυσικα ,ρωτα τον κιολας .»της λέω ριχνοντας ένα απειλητικο βλεμμα στον Αρη ο οποιος μαλλον ακομα δεν εχει καταλαβει ότι αυτος είναι ο ασπρος πριγκιπας .

«Ναι ,φυσικα ,γιατι όχι; Τι θα φαμε ;»ρωταει μπερδεμενος ο πριγκιπας aka Αρης κανοντας με να τον μουτζωσω πισω από την Αλισα ,από την βλακεια που πεταξε .

«Αααα!Τελειαααα!»λεει ενθουσιασμενη η Αλισα ,χρησιμοποιωντας την πιο τσιριχτη φωνη που εχει υπαρχει στους αιωνες των αιωνων ,τους αιωνες ,των αιωνων,οι αιωνες ,των αιωνων τοις αιωνοις .

«Alex ,παμε γιατι θα τους ματιασεις .Αν δεν ημουν εγω η τρελαμενη ,θα ορκιζομουν ότι εισαι τσιμπημενη με καποιον από τα αγορια μας .»λεει η Αλισα κανοντας με να ανοιξω το στομα μου από το σοκ,κοιτωντας τα αγορια ,που το καθενα πια εχει κολλησει το πιο σεξουλιαρικο χαμογελο στο προσωπο τους .

Βιαστες εν δρασει .

Ζεστη ερχεται στα μαγουλα μου ,δειχνοντας μου ότι κοκκινησα ,πιο πολύ και από ντοματα ,από παπαρουνα ,από κερασι ,από το χρωμα που εχει το καρπουζι χωρις φυσικα τα κουκουτσια ,από μηλο ξερετε από εκεινα τα ζουμερα ,που κανουν κρατς όταν τα δαγκωνεις ,πιο κοκκινη και από το περιτυλγιμα της Lacta ,νομιζω το τελευταιο παραδειγμα σας εδωσε να καταλαβεται για ποσο κοκκινη ειμαι .

«Αλισα ,παμε γιατι θα χασω ;Εμ ,θα χασω τον μπουφε και μετα ποιος με ακουει .»της λέω βρισκοντας την πιο χαζη ,δικαιολογια που υπαρχει για να ξεφυγω από τα ματια των βιαστων .

Την πιανω από το χερι ,αρχιζοντας να την τραβαω μεχρι που ακουω ένα γελακι ,να ξεφευγει από τον Διαβολακο ακα Αχιλλεα και την φωνη της Αλισα .

«Παντως ταιριαζεται πολύ με τον Αχ-»παει να πει ,μεχρι να της βαλω το χερι στο στομα κοιτωντας με ένα αμηχανο χαμογελο τα αγορια.

«Λοιπον ,δεν ακουσατε ,δεν ειδατε το ξεχασατε ηδη αυτό που εγινε λιγο πιο πριν .Αντιο playboys .»τους λέω γυρνωντας πλατη στα αγορια ,τραβωντας μαζι μου την Αλισα .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛWhere stories live. Discover now