#12- Bubblegum biatch

4.5K 599 199
                                    

Λοιπον τι κανουμε σε καταστασεις όπως αυτές;

Κλεισμενη σε ένα μπανιο με τον Διαβολο στην πιο sexy εκδοση του με τις φετες του σε κοινη θεα –πιο κοινη δεν γινεται – και μια μανιακη δολοφονο εξω aka Βικτωρια ,αιωνια εχθρος μου που δεν υπαρχει αμφιβολια πως μολις με δει θα πεθανω όπως ο Ντι Καπριο στον Τιτανικουλη που εκανε μπλουμ ,στον βυθο .

Μην ξεχνιομαστε βρισκομαστε σε ένα μπανιο με μια μπανιερα που δυστυχως με χωραει και τα 2 πιο σατανικα μυαλα που μπορει να γνωρισω ποτε στην ζωη μου .

Την προσευχη μας .

Ακουλουθηστε μετα από εμενα .

ΠΑΤΕΡ ΗΜΩΝ

Ω ΕΝ ΤΟΙΣ ΟΥΡΑΝΟΙΣ

Α-

«ΑΧΙΛΛΟΥΚΟ ΜΟΥ !!Ξερω ότι εισαι εδώ .Ο Αρουλης με εστειλε  .Βγες εξω .»ακουω την ναζιαρικη φωνη της ξανθιας αλογομυγας και κοιτω τον Αχιλλουκο ,περιμενοντας να βγει από το μπανιο . «Εκτος και αν θες να μπω εγω μεσα .Να κανουμε μαζι μπανακι  .»συνεχιζει κανοντας με να αηδιασω κοιτωντας επιμονα τον Αχιλλουκο που ένα πονηρο χαμογελο σχηματιζεται στο προσωπο του .

«Βγες εξω ,τι περιμενεις;Τον ψαλιδοχερη σε συνδυασμο με τονΤζακ τον αντεροβγαλτη ,πατερας της Αnabelle να μπει μεσα ,και αφου με σκοτωσετε να κανετε μπανιο με το γαλαζιο αιμα μου ;Αποκαλυφθηκες υπουλη σουρικατα ,αυτή θα είναι η αδικη μοιρα μου .»λέω μελοδραματικα ,κοιτωντας εντονα .

«Πως κανεις ετσι ;Είναι απλως η Βικτωρια .»λεει ενώ ανασηκωνει τους ωμους του . «ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ Η ΒΚΙΚΤΩΡΙΑ !»επαναλαμβανει όταν συνειδητοποιει ποιος είναι ετοιμος να μπει μεσα ,όπως την γεννησε η μανουλα της .

«Αγαπoυλινι –αρκουδινι μου ,εισαι καλα;»ακουγεται η φνωη της κανοντας με να φρικαρω .

«Ναι !Ναι ειμαι .Μονο μην μπεις μεσα !»φωναζει πανικοβλημενος ο Αχιλλεας .

«Γιατι να μην μπω;»ακουγεται η φωνη της να βγαινει παραπονιαρικη ενώ το χερουλι κουνιεται λιγο ,κανοντας με να τρεξω και να κλεισω την πορτα ,κρατωντας αντισταση .

Χρονια εξασκησης με τον αδερφο ,όταν ηθελε να μπει στο δωματιο μου επειδη του ειχα παρει ολες τις σφαιρες από τα νερφ και εσπρωχνα την πορτα για να μην μπει μεσα .

«ΕΜ ΓΙΑΤΙ-ΓΙΑΤΙ ...»λεει ενώ προσπαθει να βρει μια δικαιολογια ,κοιτωντας το δωματιο μεσα ,κοιτωντας με απελπισμενος .

ᴅᴇᴠɪʟ's  ᴛᴀʀɢᴇᴛTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang