"Χεχ ,εγω λεω να παω να παρακολουθησω καποιο απο τα μαθηματα που εχω.Μα τι ατυχια να μην μπορω να ερθω σε αυτο το υπεροχο δειπνο που θα μιλησουμε για το σεξ."λεω ενω παω να γυρισω να φυγω .
"ΙΙΙΙΙΙΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΛΕΞΗ " φωναζει η μητερα μου στην μεση του διαδρομου κοιτωντας με φρικαρισμενη ." Ω ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΑΛΕΞ ,ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ ;;;;"με ρωταει ενω ερχεται να με αγκαλιασει αρπαζοντας το κεφαλι μου .
"Μην ανησυχεις , θα ενημερωσω τους καθηγητες σου .Εδω μιλαμε για την ασφαλεια του γιου μου ."λεει ο ξινος πεθερουλης μου κανοντας με να θελω να τον σκοτωσω ,λες και θελω να παω στα μαθηματα μου .
Η φαση που με εχουν περασει εμενα για βιαστη εδω περα ενω το μονο πραγμα που θα μπορουσα να βιασω ειναι ενα σουβλακι .
Εγω απλως τον Αχιλλεα θελω να βρω .Ναι ειναι διαβολος αλλα εφυγε λες και ηταν πληγωμενος διαβολος .
"Ναι συμφωνω πρεπει να ερθεις μαζι μας ."λεει η μητερα μου τραβωντας με απο το χερι οδηγωντας με μαλλον στην εξοδο.
Ειναι η αβολη στιγμη που συνειδητοποιεις πως η Ντορα η μικρη εξερευνητρια εχει περισσοτερη ελευθερια απο εσενα .
"Ναι ευχαριστως να ερθω μαζι σας ,αλλα θα παω πρωτα στο δωματιο μου να παρω εεεμ ενα σημειωματαριο,γιατι θελω να μαθω περισσοτερα πραγματα για τις μελισσουλες .Ναι ακριβως αυτο θα κανω ."λεω ενω κανω βηματα προς τα πισω και τρεχω γρηγορα προς το δωματιο των αγοριων που ελπιζω να ειναι εκει ο Αχιλλεας .
Η πορτα του δωματιου του ειναι ανοιχτη μα μολις παω να μπω ακουω την πιο τσιριχτη φωνη που θα μπορουσε να υπαρξει ποτε .Στεκομαι στην κασα της πορτας ,λιγο πιο πισω απο την ξανθοψειρα ,Βικτωρια ετοιμη να την πνιξω .
"Αχιλλουκο μου ,γιατι εισαι τοσο στεναχωρημενος ;;"λεει ενω παιζει με τα ξανθα μαλλια της και τοτε παρατηρω πως ο Αχιλλεας στεκεται στο παραθυρο του κοιτωντας εξω στην αυλη του πανεπιστημιου .
Και η αληθεια ειναι πως φαινεται πολυ στεναχωρημενος .Πιο στεναχωρημενος και απο οταν η Αγκνες χανει τον μονοκερο της στον Εγω ο Απαισιοτατος .Πιο στεναχωρημενος και απο οτι θα ημουν εγω αν μου επεφτε κατω το σουβλακι .ΔΗΛΑΔΗ ΤΕΡΜΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΜΕΝΟΣ .
"Βικτωρια ,θες να γινεις ο ηλιος της ζωης μου ;"την ρωταει κανοντας με να γουρλωσω τα ματια μου κοιτωντας τον χωρις αυτος να εχει καταλαβει οτι βρισκομαι και εγω στο δωματιο .
YOU ARE READING
ᴅᴇᴠɪʟ's ᴛᴀʀɢᴇᴛ
Teen Fiction"Δεν περιμενα να με αφήσατε ελευθερη τοσο γρηγ-ΑΑΑΑ!"λεω ενω βγαζω την κορδελα και συνειδητοποιώ οτι με εχουν αφησει πανω στο καλαθι της μπασκετας. Στην κανονικη!Που ειναι σχεδον 3πλασια το υψος μου ! Σε λιγο περιμενω να χορέψουν αυτον το χορο που...