.9.

7.3K 498 418
                                    


"Yoongi kim geldi hayatım?"

Jennie duyduğu kadın sesi ile hızlı öğretmeninden ayrıldı. Yoongi sessizce küfrederken arkadaki genç kadın konuştu.

"Bu kız kim?"

Kadın sertçe konuşurken Jennie başını yere eğdi. Yoongi ise dudaklarını yalayıp konuştu.

"Öğrencim"

Kadın tek kaşını kaldırarak Jennie'yi süzmeye başladı. Jennie dudaklarını yalarken duyduğu cümle ile yere daha çok gömüldü.

"Her öğrencin ağladığı zaman sanamı geliyor hayatım?"

Yoongi'nin sinirleri yukarı çıkıyordu.
Ve bu kadın için hiç iyi değildi. Jennie kafasını kaldırdı ve öğretmenin gözünün içine bakarak konuştu.

"Ben özür dilerim hanımefendi"

Kadın aşağılıyıcı bakışlarını Jennie'nin üstünde gezdirirken kollarını Yoongi'nin beline doladı.

"Şimdi gidebilirsin öğrenci bizim daha önemli işlerimiz var"

Jennie öğretmeninin belinde ki kollara odaklandı. İçini onun bilmediği duygu olan kıskançlık kaplarken arkasını dönüp koşar adımlarla ordan uzaklaşırken kadın gülerek Yoongi'nin kulağına fısıldadı.

"Nerde kalmıştık?"

Yoongi sırıtarak ona döndü ve dişlerinin arasından konuştu.

"Sen içeri geç ben geliyorum Lee Hi"

Lee Hi yaramaz bir gülüş attıktan sonra içeri doğru ilerlerken Yoongi kapıyı kapattı. Jennie'nin canının yanmasına karşılık onun canını yakan kişi Lee Hi'ninde canının yanması gerekiyordu. Koridoru geçip koltukta oturan Lee Hi'nin yanına gidip hızlıca dudaklarını birleşti. Yoongi kadının üstüne çıkarken sert öpüşmelerini sürdürdü. Lee Hi zevkle inlerken kendini üstünde ki katili olucak adama sürttü. Ve vakit kaybetmeden Yoongi'nin kemerini çözüp fermuarını indirirken bokser'ında indirdi. Yoongi onun boynuna geçerken Lee Hi ellerini onun erkekliğinde gezdirdiğinde duyduğu inleme sesi ile memnun olmuştu.

"Bu kadar hızlı olmanı beklemiyordum Yoongi"

Lee Hi gülerek konuşurken Yoongi onun eteğini yukarı doğru çekti. Lee Hi'nin iç çamarışırı giymediğini bildiğinden kadının ellerini alıp yukarı çıkarttı ve kendini ona doğru itti. Lee Hi inlerken ellerini Yoongi'nin saçlarına daldırdı, üstünde ki adamın sert hareketleri onu deliye çeviriyordu. Yoongi dişlerini kadının boynuna geçidiğinde ikiside birlikte inlemişti.

"Üstüme geç"

Lee Hi, Yoongi'nin omuzlarından destek alarak kalkarken Yoongi kendini koltuk başlığına dayadı. Lee Hi ellerini onun göğsüne koyarak zıplamaya başladı. İkisinde zevk dolu inlemeleri odada yayılırken Yoongi koltuğun altında olan küçük bıçağı eline aldı. Lee Hi gülerek daha hareketlerine daha hız kattığında Yoongi sırıttı. Bıçak ile kadını gömleğini yırtarken açığa çıkan göğüslerin ortasından bıçağı gezdirmeye başladı. Hafif bir çizik attığında Lee Hi kaşlarını çatmış ve hareketini durdurmuştu.

"Ne yapıyorsun Yoongi?"

Yoongi ona cevap vermeden yerinden doğruldu ve çizikten sonra ortaya çıkan küçük kan damlalarını yalamaya başladı. Lee Hi hareketlerine yavaşça devam ederken Yoongi onun göğüs uçlarına doğru ilerledi.

"Sen harikasın Yoongi!"

Yoongi sadece gülmekle yetindi birazdan başına geliceklerden habersin olan Lee Hi eski hızına devam etmeye başlamışken Yoongi konuştu.

"Az önce kimi aşağıladığını biliyormusun Lee Hi?"

Bıçağı kadının karnında gezdirirken sözüne devam etti.

"Benim için çok önemli olan birinin canını yaktın..."

Bıçağı Lee Hi'nin karnına saplamadan önce konuştu.

"Şimdi karşılığı ödeme zamanı"

Lee Hi hissettiği acı ile çığlık atarken bakışlarını karnında saplanmış olan bıçağa çevirdi. Çığlık atarak Yoongi'yi itmeye çalıştı ama başarılı olamadı. Yoongi onun bileklerini tek eli ile tuttu ve soğuk bakışlarını Lee Hi'ye yolladı.

"İşine devam et!"

Lee Hi konuşamadığından çırpınmaya devam ederken Yoongi boşta kalan eli ile onun saçını geriye doğru sertçe çekti. Lee Hi hıçkırarak ağlarken hareket etmeye devam etti. Yoongi gülerek elini onun saçından çekti ve bıçağa götürdü. Ve ters çevirmeye başladığında Lee Hi çığlık atmaya devam etti. O kadar acı verici bir hisseti ki yaşadığı, bıçağın girdiği yerdeki organlar her bıçak döndüğünde kesiliyordu. Kanlar Yoongi'nin kasıklarını akarken Lee Hi nefes alamadığını hissediyordu. Yoongi zevk noktasına varırken Lee Hi ise son nefesini vermişti.

Yoongi bıçağı çıkarttı ve üstünde ki kadını yere attı. Kasıklarında ki kana bakarak gülerken fermuarını çekip ayağa kalktı ve yerde olan kadının saçlarından tutup yüzünde ki büyük sırıtma ile evdeki özel odasına doğru sürükledi.

Beyond The TruthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin