.13.

7.4K 487 249
                                    


"Neden burdasın Jennie?"

Jennie donuk bakışlar ile bankta yatan Sehun'a bakarken bir eli ile eteğinin pilesini sıktı.

"S-Sana bir şey sormam gerekiyor"

Sehun iç çekerek yerinden doğrulurken Jennie'ye baygın bakışlarını attı. Sehun insanlarla muhattap olmayı sevmezdi daha çok konuşmaktan sakınırdı. Ama bazen bu huyu onunda canını sıkıyordu neyse ki Jennie'de bu zaman diliminde gelmişti.

"Fazla vaktimi alma"

Jennie dudaklarını yalayıp bir adım gerileyip etrafına bakındı. Yakınlarında biri varmı diye bakındı, kimseyi görmeyince ise Sehun'nun yanına oturdu.

"Dün Bay Min ile görüştün değil mi yani aynı odaya girdiniz?"

"Evet de bundan sanane?"

Jennie önüne düşen saçları geriye attıktan sonra konuştu.

"Sınıftan mesaj sesi duyduğum için orda bekliyordum o mesaj sana mı gelmişti?"

Sehun kaşlarını çatarken gözlerini kırpıştırdı.

"Ne demek istiyor-"

"Sadece bana cevap ver Sehun"

Sehun elini ensesine götürdü, bu gergin olduğu zaman yaptığı bir davranıştı. Jennie'nin sözünde ki sertlik onu germişti.

"Bana geldi de Bay Min'e de geldi, Neden sordun?"

Jennie'nin bakışları yine donuklaşırken terleyen ellerini eteğinin üstüne sildi ve ayağa kalktı. Onunla uğraşan kişi'nin Bay Min olduğunu tuhaf bir şekilde sezmişti çünkü Sehun'un davranışlarında her hangi bir anormallik yoktu.
Ona teşekkür edip gidicekken bileğine dolanan parmaklar onu durdu. Arkasına baktığında Sehun'un şüpheli bakışlarla ona baktığını gördü.

"Sen iyimisin Jennie?"

"İyi olduğumdan emin değilim"

.

Jennie her zaman kaçış noktası olan bahçenin arkasında ki kısmına elindeki kahve ile gelmişti. Başın duvara yaslarken telefonundan gelen müziği biraz daha açtı. Kulağına dolan LP ile Other People'ı mırıldanmaya başladı. Ne yapıcağını yine bilmiyordu tam öğretmenine güveneceği sırada yine aklında ki bütün soru işaretleri onda toplanıyordu. Öğretmeni ile ilgili düşünceleri her gün hayal gücünün sınırlarını aşıyordu.

Ama bundan önce düşünmesi başka bir şey daha vardı. Üye olduğu tiyatro klübü okula karşı bir oyun oynıyacaklardı ve baş rolde Jennie vardı. Onunla baş rolde oynuyan okulun popiler çocuğu olan Baekhyun ile birlikte oyuyacaktı ama çalışacağı bir kişi yoktu. Chanyeol'u söylemişti ama onun üniversite sınavları ve kursu olduğundan Jennie'ye yardım edemiyordu. Nasıl çalışabileceğine dair bir fikri yokken bacağında hissettiği el ile irkilerek gözlerini açtı.
Karşısında Yoongi'yi görmesi onun daha çok irkilmesini sağlarken öğretmeni gülerek konuştu.

"Neden bu kadar ürkeksin anlamıyorum"

"Sizin yüzünüzden"

Jennie anında kurduğu cümleden pişman olurken yutkundu. Öğretmeni kaşlarını çatıp masum bir ifade ile öğrencisine baktı. Jennie'nin anlık cümlesi onu mutlu etmişti çünkü istediğini elde etmeye başlamıştı.

"Seni korkutucak bir şey mi yapıyorum Jennie?"

Jennie az önceki cümlesinde ki cesaretin aksini ifade eden bir yüz ifadesi ile başını iki yana salladı. Yoongi, Jennie'nin dizinde olan elini biraz sıkılaştırırken yüzünü karşısındaki korkan kıza yakınlaştırdı. Jennie kendini geriye atarken titrek sesi ile konuştu.

"B-Bay Min okulda b-böyle bir şey
y-yapamazsınız"

Öğretmen tek kaşını kaldırdı ve dudaklarını yaladıktan sonra öğrencisine uzunca baktı. Jennie'nin dizinde ki eli biraz daha yukarlara çıkarken konuştu.

"Neresi yanlış Jennie? Karşı cinsten iki insanın arkadaşça yakınlaşmasında be gibi bir yanlış var?"

Jennie gözlerini kırpıştırarak öğretmenine bakarken bacağında ki elin ilerlediğibi yeniden hissetti. Elini hızlıca Yoongi'nin elinin üstüne koydu ve yerde olan bakışları ile konuştu.

"Ama bir öğrenci ve öğretmen arasında bir sınır olması gerekiyor Bay Min, şimdi beni biraz yalnız bırakırmısınız çalışmam gereken bir tiyatro gösterisi var"

Jennie kendinden emin konuşmasına şaşırırken Yoongi elini onun bacağından çekip anlamaz bakışlarını öğrencisine attı.

"Ne gösterisi?"

"Okul tiyatrosu başrolde ben varım ama çalışabileceğim kimse yok"

Jennie'nin istemsizce omuzları düşerken parmakları ile oynamaya başladı. Yoongi'nin yüzünde ise her zaman ki ürkütücü gülümsemesi oluştu.

"İstersen benimle çalışabilirsin Jennie, nasıl olsa edebiyat öğretmeniyim bu konu hakkında sana yardım edebilirim"

Jennie tereddütlü bakışlar ile öğretmenine baktı. O haklıydı, Jennie'ye en iyi öğretmeni yardım edebilirdi. Ama Jennie korkusunu ne yapacaktı? O apartman dairesine bir daha girmek istemiyordu, eğer iyi bir rol yapmak istiyorsa buna mecburdu. Yerde donuklaşmış olan gözlerini öğretmeninin cevap bekleyen gözlerine çevirdi ve konuştu.

"Okuldan sonra çalışabiliriz Bay Min"

.

Diğer bölümde hafif bir smut olabilir 😈

Beyond The TruthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin