.27.

6K 444 416
                                    


"Ben korkuyorum"

Yoongi halıya sardıkları bedeni omzuna koyarken konuştu.

"Aşağı inerken veya dışarda tanıdık birini görürsen telaş yapma Jennie yoksa her şey kötüye gider"

Jennie onu başıyla onaylarken kapıyı açtı ve öğretmeninin geçmesi için yer açarken son kez evine baktı ve dışarı çıkıp kapıyı kitledi. Öğretmeni önden Jennie'de arkadan giderken komşusu Bayan Park kapısını açtı. Jennie'nin kalbi hızlanırken gözlerini yavaşça komşusuna çevirdi.

"Jennie annen nerde?"

Jennie'nin içinde ki korku büyürken öğretmenine baktı, Yoongi ona gülümsedi eğer Jennie konuşursa her şeyin ters gideceğini anladığından duruma el attı.

"Merhaba ben Yoongi, Jennie'nin öğretmeniyim annesi kafasını dinlemek için bir gezi bileti aldı ve gitti, ee durum böyle olunca Jennie'yi de bana emanet ettiler"

Bayan Park karşısında ki genç adamın samimiyetine kapılırken Jennie ağlamamak için kendini zor tutuyordu, annesi cidden kafasını dinlemek için gitmişti kızı sayesinde.

"Aa ne güzel ona da iyi gelir di zaten, peki bu halı ne için oğlum?"

Yoongi yine gülümserken konuştu.

"Evde ki halıları yıkamacıya götürüyoruz o yüzden"

Bayan Park ona gülümserken aklına düşen düşünce ile endişe ile Jennie'ye döndü, Jennie onun yüz ifadesi ile gerilirken Bayan Park konuştu.

"Baban nasıl oldu Jennie?"

Jennie soru ile birlikte rahatlarken gülümsemeye çalıştı.

"Şu an'lık kötü bir şey yok Bayan Park"

Bayan Park nazikçe gülümserken ona dikkatli olmasını söyleyip dairesine girdi. Yoongi kaşlarını çatarak Jennie'ye döndü.

"Sana hiç bir şeyi belli etmemeni söylemiştim değil mi?"

Jennie öğretmeninin sert çıkan ses tonu ile afallarken onu daha önce hiç bu yüz ifadesiyle görmediğini fark etti. Sanki şu an baktığı kişi öğretmeni değil başka biriydi, cevap vermemeyi seçerken Yoongi önden yürümeye başladı. Ona sinirlenmişti çünkü yanlış bir yüz ifadesi ve yanlış kelimeler ikisini de kötü bir duruma sürükleyebilirdi. Jennie'nin annesini öldürürken Jennie olmadığına emindi, onu araştırırken çocukluğundan beri süre gelen bir kişilik bölünmesi yaşadığını duymuştu. Jennie'nin diğer kişiliği tamamen manyak olan tarafıydı, o kişiliği ile küçükken her türlü şeyi yaptığını hastane dosyasında bulmuştu. Onu kızdıran bir arkadaşını merdivenlerden yuvarlamıştı ve bacağının kırılmasını sağlamıştı, park'ta ona yer vermeyen bir kızı kaydıraklara kadar takip etmiş ve onu da ordan itmişti eğer kız biraz daha ileri düşmüş olsaydı bedeni demirliklerde olucaktı. Yoongi'nin istediği kişilikte tam da buydu, Jennie'nin o kişiliğini gün yüzüne çıkartabilirse asıl o zaman ona aşık olurdu.

Jennie ile dışarı çıktıklarında araba da bekleyen Bay Lee arabadan inip bagajı açarken Jennie şaşkın gözlerle adama baktı. Bu bekçiydi, onun burda ne işi olduğunu anlıyamamıştı. Jennie öğretmenine bakarken Yoongi onunla göz kontağı kurmayı rededip halıyı bagaja koyduktan sonra arka koltuğa giderken Jennie'yi de kolundan tutarak peşinden sürükledi. Araba'nın içine bindiklerinde Jennie öğretmeninden olabileceği kadar uzak oturdu, onda tuhaf bir hava vardı. Yoongi sinirli bir şekilde ondan uzakta oturan Jennie'den gözlerini ayırmadan konuştu.

"Bay Lee her zaman ki yere sürün"

Bay Lee onu başıyla onaylarken Yoongi bakışlarını Jennie'nin üstünden çekmeyerek konuştu.

Beyond The TruthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin