.30.

5.8K 358 321
                                    


2014

Jennie tedirginlik ile yatağında kendine rahat bir pozisyon ararken tıkırtı sesleri onu rahatsız ediyordu. Dayısının çiftlik evinde kalmak hiç iyi bir şey değildi, özellikle de dayısının olduğu bir evde. Gözlerini kapattı, uyuması gerekiyordu bir iki güne burdan gidiceklerdi zaten.

Aradan geçen yarım saat sonra Jennie nerdeyse uykuya dalmıştı, kapının arkasında duran dayısı onun uyanık olup olmadığını anlamak için kulağını kapıya dayarken yüzünde ki sırıtma ile elini kapının kulbuna götürdü ve kapıyı açtı. Kapıyı arkasından kapatırken sessiz adımlarla yeğeninin yatağına doğru ilerledi. Yatağa otururken bir süre onun güzelliğini izledi. Ay ışığın yüzüne vurması ile yüz hatları daha güzel duruyordu. Üstünde ki tişörtü'nün gevşek yakaları sayesinde boynu ve göğüsleri açıkta kalıyordu. Adam açlıkla yeğenine bakarken elini onun boynuna doğru götürdü ve yavaşça okşarken Jennie yerinde kıpırdandı. Onu bir şey rahatsız ediyordu ama uyanamıcak kadar uykuluydu. Gözlerini açmaya çalışırken boynunda onu huylandıran bir şey hissederken gözlerini açtığında dayısının üstünde olduğunu gördü. Çığlık atarken elini onun omuzlarına götürüp itmeye çalıştı ama dayısı ondan daha güçlü olduğu için bunu başaramadı.

"Seni lanet adam bırak beni!"

Adam elini onun bacaklarına götürürken kendini ona bastırdı. Dudakları onun narin boynunda vahşice ilerlerken Jennie yumruklarını onun bedenine savuruyordu.

"Shh Jennie uslu bir kız ol ve dayının seninle tatmin olmasına izin ver"

Jennie yaşlar akan gözlerini kapadı, sonu bu şekilde olmıyacaktı. Haberlerde ki kızlar gibi olmıcaktı. Dişlerini adam'ın omzuna geçirirken zorla hareket ettirdiği bacağı ile defalarca dayısının penisine dirseğini geçirdi. Adam acıyla bağırırken Jennie onun zayıf düşmesini doğru zaman bulurken onu üstünden attı ve yataktan hızlıca kalktı. Elleri ile göz yaşlarını silerken belinde hissettiği eller ile yine bağırdı. Adam eli ile kızın ağzını kapatırken belinde olan elleri ile onun kalçalarını oynatarak kendini tatmin ediyordu.

"Ahh Jennie bu genç yaşında bu vücuda sahip olman ahh"

Jennie tepinmeye başlarken bir yandan da ağzında ki elleri çekmeye çalışıyordu. Dayısına verdiği zevkten nefret ediyordu, göz yaşları ağzında ki eller ile buluşurken çığlıkları yarı da kalıyordu. Annesinin onu duyması için yalvarıyordu. Diğer oda da yatan Bayan Kim sesleri duymamazlıktan geliyordu, Jennie onun sadece biyolojik olarak kızıydı ona olan nefreti yanda olan olaylara fazla geliyordu. Kardeşini durdurması gerekirken hiç bir şey yapmıyordu. Jennie ağzında ki elleri çekerken acıyla bağırdı.

"ANNE! ANNE! LÜTFEN BENİ KURTAR YALVARIRIM!"

Adam elliri ile kızın göğüslerini avuçlarken sıkıyordu. Jennie ona vurmaya çalışışıyordu ama çok yanlış bir pozisyondaydı. Adam onu yere yatırırken kemerini çıkarmaya başladı. Jennie bu durumdan faydalanıp kaçmaya çalışıyordu ama üstünde ki ağarlık buna engel oluyordu. Jennie bağırmalarına devam ederken bileklerine bağlanan kemer ile durdu. Şimdi nasıl kurtulacaktı?

"Dayı yalvarırım bırak beni! Sana yalvarıyorum"

Adam arsızca gülerken yeğeninin geceliğini yukarı doğru kaldırdı ve elleri ile onun kalçalarını avuçlarken jennie bileğinde ki kemeri çözmeye çalışıyordu. Adam kızın iç çamarını aşağı çekerken Jennie annesine bağırıyordu. Ama annesinin tek yaptığı kulaklarını tıkamak oldu.

"Anne yalvarı-"

Jennie arkasında hissettiği acı ile cümlesi yarıda kesilirken göz yaşları durdu. Keskin acı vücudunu sararken kalçasına atılan bir şaplak ile kendine gelmişti. Bakışları donuklaşırken bağıramıyordu bile, adam kendi zevkine höre hareket ederken ellerini kızın göğslerine götürüp sıkmaya başlamıştı. Jennie hıçkırarak ağlarken göğüslerinde olan elleri itmeye çalışıyordu.

"ANNE! ANNE!"

Jennie'nin acı dolu çığlıkları her defasında cevapsız kalırken arkasında hissettiği boşluk ile debelenmeyi bıraktı. Bileğinde ki kemer çözülürken kendine gelmesinin farkındaydı, burdan kaçıcaktı. Ayağa kalkarken saçında hissettiği acı ile bağırarak yere düştü.

"İyı denemeydi sürtük! Şimdi al şunu ağzına"

Jennie önüne gelen dayısı'nın gözlerine nefretle bakarken saçındaki eller onun kaçmasını engelliyordu.

"Aç ağzını Jennie uslu bir kız ol!"

Jennie ağzını açmamakta diretirken yanağında hissettiği keskim acı ile göz yaşları yere savruldu.

"Dayı yalvarırım yapma"

Adam gülerken ona yine ağzını açmasını söyledi. Jennie titreyen ağzını açarken anında ağzının içinde doluluğu hissetti. Gözlerini sımsıkı kapattı ve bu olanların hızlıca bitmesi için Tanrı'ya yalvardı.

Hayat her zaman acımasızlığını gösterirdi. Jennie elinde ki lif ile vücudunda ki görünmez izleri kazımaya çalışıyordu. Artık ağlıyamıyordu da sadece duvarlara ve bedenine boş bakışlarını atıyordu. Göğüslerinde lifi sert bir şekilde gezdirdi, o iğrenç herifin elleri onun göğüslerinde gezinmişti. O daha 13 yaşındaydı, bu yaşadıkları adaletsizlikti. Anne'sinin onu kurtarmayışı adaletsizlikti, istenmeyen çocuk olarak dünyaya geldiğini biliyordu ama bu yaşadığı göz yumulamazdı. Anne'sinin taş kalbi Jennie'yi ezmişti, küçük bedenine dokunulmasına izin vermişti, kızının çığlıklarını duymamıştı. İşte dünya böyleydi, siz bir yerde sesli veya sessiz çığlıklarınızı atarken diğerleri her zaman uyumaya devam edicekti.

Merhaba okuyucular, bu bölüm kısa diye bana sövebilirsiniz serbest. Bu bölümde sadece Jennie'nin olayını anlatmak istedim çok sık bölüm gelmediği için üzgünüm bu diğer kitaplar içinde geçerli. Bazen yazmak istemiyorum ve yazıpta size iğrenç bir bölüm okutmak istemediğimden böyle oluyor neyse iyi geceler.

Saygılarla Nightmare💕💕

Beyond The TruthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin