Jennie derin bir nefes alırken elindeki kağıtları düzene sokmaya çalışıyordu. Yoongi ise koltukta oturmuş öğrencisinin gerginliğini zevkle izliyordu. Jennie'nin onun yanındayken korkması ve ya gergin olması onun hoşuna gidiyordu. Jennie kağıtları düzene sokmanın sevinciyle gülümseyerek alt dudağını ısırırken Yoongi dudaklarını yaladı. Jennie yanında olduğu tehlikeden habersizdi öğretmenin ona yapıcaklarını sadece öğretmeni biliyordu."Bitti Bay Min, şimdi çalışabiliriz"
Yoongi yüzünde ki tebessüm ile ayağa kalkıp öğrencisinin yanına ilerleyip kendi kısmının kağıtlarını aldı. Yoongi, Jennie ile karşıklı dururken öğrencisinin kendisine olan kaçamak bakışlarına karşı güldü. Jennie'nin yerinde olmak istemezdi, sonuçta korktuğu kişinin evinde o kişiyle yalnız duruyordu.
"Başlayalım mı?"
"İlk ben başlıyorum değil mi Jennie?"
"Fazla efor sarfetmenize gerek yok Bay Min"
"Elimden geleni yapıcağım"
Jennie gülerek onu başı ile onaylarken Yoongi kağıtta gözlerini gezdirip kendi repliğini okudu.
"Haneul buna böyle devam edemeyiz"
Jennie rolü gereği öğretmenine yaklaşıp elini onun yanağına yerleştirdi.
"Neyden bahsediyorsun?"
Yoongi elini öğrencisinin elinin üstüne koyarken ondan bir adım uzaklaştı.
"Sen beni sevmiyorsun Haneul"
Jennie elini kendine doğru çekti ve bakışlarını yere indirirken konuştu.
"Ben sevilmekten korkuyorum William"
Yoongi kollarını iki yana açarken kağıttaki konuşmasına bakıp devam etti.
"Neden korkuyorsun sevgilim"
Jennie 'sevgilim' kelimesini duyduğu zaman şaşırmış gözlerle öğretmenine baktı. Bunun rol olduğunu biliyordu ama Yoongi'nin ona öyle seslenmesi tuhaf hissetmesini sağlamıştı. Bu kelimeyi öğretmenin den duymak hoşuna gitmişti. Jennie bütün bu düşüncelerini bırakıp rolüne devam etti. Koltuğa doğru ilerleyip oturdu ve elinin tersini alnına koyup gözlerini kapattı.
"Daha önce...daha ömce hiç böyle hissetmemiş, ne yapıcağımı bilmiyorum"
Yoongi istemsizce gülerken Jennie tek gözünü açarak öğretmenine baktı.
"Bay Min gülmeyin"
Yoongi daha çok gülerken Jennie'de kıkırdamasına engel olamadı. Jennie öğretmenine baktığında onun sanki kendi yaşlarındaymış gibi hissetmişti. Giydiği gri eşohman üstüne giydiği siyah tişört, dağınık saçları oldukça çekici ve tatlı duruyordu.
"Tamam tamam devam ediyorum"
Yoongi hızlıca rolüne bürünürken Jennie'nin yanına oturdu. Elini öğrencisinin çenesine götürdü ve kendine çevirdi. Bakışları bir süre birbirine takıldı, Jennie ilk defa biriyle böyle bir şey yaşıyordu ve heycanına engel olamıyordu.
"Bu hisse aşk diyorlar, bunun için milyarlarca şiir yazılmıştır Haneul...hislerinden korkma daha sana yazdığım şiirleri bilmiyorsun"
"Beni sevmiyorsun"
Yoongi öğrencisine yaklaştı ve alınlarını birbirine dayadı. Jennie yutkunurken öğretmenin fısıldayışını duydu.
"Seni öpmek istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyond The Truth
Fanfiction○ Jennie çığlık atmak istiyordu ama bunu yapamadı, onu itmek yeniden saldırmak istiyordu ama geçirdiği şok buna engel oluyordu. Yoongi onun dudaklarına küçük bir öpücük kondurduktan sonra kulağına doğru eğildi âdeta ölümü fısıldayarak konuştu. ...