FINAL

6.6K 506 706
                                    

Bu başlığı gördüğünüzde çok şaşırdığınızı biliyorum bekliyor da olabilirsiniz beklemiyorda neyse yıllar yıllar önce yaptığım bu kitabın o zaman ki beceriksiz video yapma halimde tanıtım videosu gibi bir video var. Final bölümünde yapılar o konuşmaları en sona saklıyorum şimdiden iyi okumalar, eğer final size kısa gelirse ve ya kısa olursa lütfen kusuruma bakmayın sırf uzasın diye gereksiz kelimeler ekleyip bölümü çirkinleştirmek istemiyorum. Eğer beğenmezseniz şimdiden yine özür diliyorum, ben sizi çok tutmayayım. Kendi seçtiğiniz psikopat veya geren bir müzik ile okursanız daha güzel olur bu arada.

Hepimizin bir sınırı vardır, sınır aşıldığı zaman tamanen farklı birine dönüşebiliriz bazen ise yapmayacağımız şeyleri yapabiliriz. Hiç birimiz kaderimizi seçemeyiz ama bunu yönlendirebiliriz tabii yine acı sona da varabiliriz yada mutlu sona da. Geleceği bilmeyi bunun için isteriz, Jennie eğer gelecekte ki halini görseydi o gece öğretmeninin kapısına gelmekten vazgeçerdi. Yoongi ilerde ki halini görse çocukken bir türlü başaramadığı intiharı başarabilirdi. Sehun öğretmeninin evine gitmez, Chanyeol o içkiyi içmez, Bayan Kim kocası Bay Min ile hiç tanışmazdı. Hepimizin pişmanlıkları vardı ama acı olan bu pişmanlığı ölmeden önce ki anda yaşamaktı. Hayat değerliydi tabii bu sadece hayatı güzel geçenler için geçerliydi.

Kin kötü bir virüs gibi her şeye kin güdebiliyoruz bir süre sonra limitimizi aştığımızda ise kendimizi kaybediyoruz ve beyin sorgulamadan sadece kin duygusu ile çalışıyor. Buna cinnette diyorlar anlık kendini kaybetme durumu genellikle bu insanlar daha sonra kendilerini öldürürdü ama Jennie'nin buna niyeti yoktu. Artık sınırlarındaydı, her şeyi biliyordu öğretmeninin yaptığı her şeyi biliyordu. Babası, Chanyeol hiç bir suçu olmayan Sehun'u her şeyi biliyordu. Ve sadece bağırıp çağırmakla yada sessiz kalmak gibi şeyler yapmayacaktı.

Dişe diş göze göz.

Bunu uygulayacaktı, onlar ölmeyi hak etmemişti ama öğretmeni hak ediyordu. Onun geçmişte ne yaşayıp ne yaşamadığı umrunda değildi. Babasını öldürmüştü ne için? Ona annesini öldürdüğünü söylediği için. Sehun neden öldürmüştü? Kendisine yakın olduğu için. Chanyeol neden öldürmüştü? Kendisine aşık olduğu için.
Hiç birinin suçu yoktu, Jennie'nin içinde ki kin büyüktü elinde mutfaktan aldığı büyük bıçağı tutuyordu diğer odada sınav notlarını okumayı bitiren Yoongi onu neyin beklediğini çok iyi biliyordu. Biricik sevgilisi onu öldürme niyetindeydi, Yoongi'nin yüzünde bir sırıtma vardı bu hoşuna gitmişti Jennie'yi kendi ellerinde öldürmek kesinlikle onun için büyük bir zevkti. Yerinden kalktı ve yavaş adımlarla salona ilerlerken cebinde ki çakıyı çıkarttı.

Bay Park ise oğlunun yasını tutmak yerine onun katilini araştırıyordu, hiç bir cinayet kusursuz değildir katil ne kadar zeki olursa olsun. Yoongi kameraları unutmuştu, Bay Park ise yeterince zeki bir adamdı edebiyat öğretmenini biraz daha araştırdıktan sonra onun ismini değiştirdiğini de öğrenmişti ve bingo bütün taşlar yerine oturmuştu. Yıllarca aradığı katillerden birini bulmuştu sonunda oğlunun öğretmeni olan katil ise oğlunun ölümüne sebeb olmuştu.

Bay Park ise büyük bir hüsran içindeydi, nasıl fark etmemişti? Neden onu sürekli gözden çıkarmıştı? Çünkü oğlunun en sevdiği öğretmeniydi ondan şüphelenemezdi. Kimseye güvenmemek gerekiyor, her yüzünüze gülen gerçektende güldüğü anlamına gelmiyordu. Öylesine güveniyoruz ki hiç tanımadığımız insanlara öyle safça ve aptal bir şekilde güveniyoruz ki kendi sonumuzu getirenedek hiç bir şey anlamıyoruz. Bay Park masasından şiddetle kalktı, operasyon düzenlemesi gerekiyordu oğlunu kaybetmişti ama Jennie'yi de kaybedemezdi.

Yoongi salona girdiğinde Jennie'nin soğuk bakışları ile karşılaştı. Bedenini kapı pervazına yaslarken yüz ifadesi ciddileşti, bu evden ya biri sağ çıkacaktı ya da ikiside buraya gömülecekti. Yoongi yerinden doğrulduktan sonra ona doğru bir kaç adım attığında Jennie yerinden kalktı.

Beyond The TruthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin