.28.

6.7K 402 409
                                    


Jennie titremeyi kesmeyen bedeni ile öğretmeninin dairesine girerken arkasından Yoongi girdi ve kapıyı sertçe kapattı. Jennie hızlı adımlarla salona ilerlerken öğretmeninden olup olabileceği şekilde uzak durmak istiyordu. Yoongi salona giden Jennie'ye küçük bir bakış attı ve mutfağa yöneldi. Jennie kendini koltuğa bırakırken Yoongi dolaptan kahve aldı, bir bardak kahve içmesi gerekiyordu yoksa Jennie ile sağlıklı bir şekilde konuşamazdı. Başını yana yatırdı ve öğretmeninin sinirli bir şekilde kahve yaptığını gördü. Ama şunu fark etti, öğretmeni sinirliyken kesinlikle nefes kesici duruyordu. Dağılmış saçları, kasılmış çenesini dirseklerine kadar getirdiği dağılmış gömleği onun dudadığını ısırmasını sağlıyordu. Jennie bakışlarını öğretmeninden çevirip tavana götürdü, aslında annesini öldürmek çokta büyük bir şey değildi. Öğretmeninin dediği gibi o kadın ölmeyi hak ediyordu.

Babasının da ona çok fazla bir tepki vericeğini düşünmüyordu, sonuçta o da onun ölmesini istiyordu. Jennie'nin içinde tuhaf bir rahatlık oluştu, hayatını derinden etkileyen engel ortadan kalkmıştı. Yüzünde bir gülümseme oluştu elinde kahve ile gelen Yoongi ise bu gülümsemeyi gördüğü zaman siniri biraz azaldı. Şu an karşısında olan Jennie'nin karanlık tarafı olduğuna emindi. Koltuğa otururken Jennie ona doğru döndü.

"Bay Min"

Yoongi kahvesinden bir yudum alırken konuştu.

"Evet?"

"O kadının bedenine başka bir şey yapamazmıydık?"

Yoongi dilini üst dudağında gezdirirken sırttı. Kahveyi masanın üstüne koydu, işte şimdi Jennie'yi arzulamıştı. Elini onun baacağına koyarken konuştu.

"Ne yapmak isterdin mesela?"

Jennie kıkırdadı ve saçlarını geriye doğru attı. Yıllarca çektiği eziyeti ona yaşatmak isterdi, ölmüş olsa bile o iğrenç bedende morluklar çizikler görmek isterdi. Yüzünde bir sırıtma oluşurken konuştu.

"Bana yaptıklarının aynısını ona yapmak isterdim Bay Min...bıçak ile bedenin de harikalar yaratabilirdim belki sizde bana yardım ederdiniz...edermiydiniz?"

Jennie merakla öğretmenine sorarken Yoongi'nin yüzüde şeytani bir gülümseme vardı.

"Bu sözlerin ile beni tahrik ediyorsun Jennie"

Jennie güldü, canı biraz oyun oynamak istiyordu tabii öğretmeni ile birlikte. Elini öğretmeninin kucağına doğru götürdü ve parmakları ile de onun penisinin üstünde gezindi. Yoongi onun hareketlerini dikkatlice izlerken, Jennie olabildiğince masum hali ile konuştumu.

"Burası mı Bay Min?"

Yoongi güldü ve elini onun eline götürüp bastırdı.

"Tam orası Jennie"

Jennie dilini dudaklarında gezdirirken elini ordan çekti ve kendi tişörtünün yelelerine götürdü ve hızlıca çıkartıp bir kenara atarken göğsülerini öğretmenine sundu. Yoongi öğrencisinin vücudunun güzelliğene baktı, kıvrımlı vücut hatları ve büyük göğüsleri ile yaşıtlarından bedenen farklıydı.

"Beğendiniz mi efendim?"

Yoongi gülerken başı ile onu onayladı, Jennie ayağa kalkarken pantolonun düğmesini açarken Yoongi onu büyük bir açlık ile izliyordu. Pantolonunu yavaşça indirirken konuştu.

"Siz uğraşmayın diye çıkartıyorum efendim"

Pantolon yerde kendine bir yer bulurken Yoongi elini öğrencisinin beline yerleştirdi. Bir eli aşağı indi ve kalçalarında gezirken onu kucağına çekti.

"Büyük bir zevkle uğraşırdım Jennie"

Cinsel içerik vardır rahatsız olanlar varsa okumasın 😈

Jennie öğretmeninin kucağında hareketlenirken dudaklarını birleştirdi. Yoongi gibi sert olan Jennie kalçalarını ileri geri hareketlendirmeye başlarken Yoongi'de onun kalçalarında olan eli ile ona yön veriyordu. Bu sefer sadece Jennie'nin tatmin olması ile bitmiyecekti. Yoongi onunla dudaklarını ayırırken konuştu.

"Jennie şimdi uslu bir kız olup beni tatmin etmek istermisin?"

Jennie onu başıyla onaylerken Yoongi gülerek konuştu.

"Eğer beni doğru bir şekilde tatmin edersen bende sana aynı zevki yaşatacağım anlaştık mı?"

"Anlaştık efendim"

Jennie ayağa kalktı ve kıvrak bir hareket ile öğretmeninin bacak arasına girdi. Hızlıca pantolonun düğmesini açtı ve indirdi. Dudaklarını kumaşın üstünden şişkin kısma değdirirken öğretmenin derinden gelen sesini dinledi. Onu memnun etmek istiyordu ve bunu çok iyi bir şekilde yapıcaktı. Baksır'ı sıyırırken karşısına çıkan penis ile dilini dudaklarında gezdirdi.

"Jennie hadi"

Jennie öğretmenine attığı kısa bakıştan sonra dudaklarını başına bastırdı. Dilini öğretmeninin hassas noktasında gezdirirken yetebildiği kadarını ağzının içine alırken geriye kalan kısmı için elini kullandı. Dil darbeleri ile başını ileri geri oynatırken saçlarında öğretmenin elini hissetti aynı zamanda onun inlemelerini duydu. Daha hızlı bir şekilde işine devam ederken dil darbelerini daha da sertleştirdi. Bundan zevk almıyordu ama öğretmenini tatmin etmekten zevk alıyordu. Sonuçta doğru bir şekilde yaparsa onun da ödülü vardı.

"Hmmm hızlan güzelim"

Jennie öğretmeninin sözünü dinlerken daha şevhetli bir şekilde işine devam etti. Kısa bir süre sonra Yoongi'nin odayı dolduran inlemeleri Jennie ağzının içinde bir sıcaklaklık hissetti. Birazını yutarken geri kalan kısmının göğüslerine dökülmesine izin verdi. Yoongi sona ulaşmanım zevki ile gülerken zaman kaybetmeden dizlerinin üstünde kalktı ve Jennie'ye baktı. Elini onun çenesine koyarken güldü.

"Ahh ne kadar da kirli...bırakta temizliyim"

Yoongi öğrencisinin bedenini geriye iterken kendini onun üstüne bıraktı, dudaklarını onun göğsünde gezdirirken beyaz kısımları yaladı. Jennie teninde gezinen sıcak dil ile başını geriye doğru iterken inleyerek konuştu.

"Hmm sözünüzü tutacakmısınız efendim?"

Yoongi güldü ve dizlerinin üstüne otururken öğrencisinin külotunun lastiğini çekti ve bacaklarının arasından sıyrılışını izledi. Penisini onun benliğine doğru konumlarken onun bakireliğini bozmuyacak bir şekilde ileri geri hareketler yaparken Jennie terlemeye başladığını hissediyordu. Yoongi ise ikinci bir zevki vücudunda hissederken onun içine girmemek için kendini zor tutuyordu. Jennie'nin küçük inlemeleri her harekette daha çok büyürken ona Yoongi'nin inlemeleri eşlik ediyordu. Yoongi hakimiyeti kaybetmemek için kendini kavradı ve ileri geri hareketlere devam etti.

"Bay Minmhh"

"Ahh Jennie!"

Yoongi altında titremeye başlayan bedeni hissettiğinde hareketlerini biraz yavaşlattı, böyle daha çok zevk alıcağını biliyordu. Jennie yavaşlık ile çıldırırken eli ile koltuğu kavradı ve sıktı.

"B-Bay Minnnmmh biraz b-biraz hız-ahh-"

Jennie'nin vücudunda yayılan zevk sinyalleri cümlesini yarıda kesti. Yoongi onun içinden çıkarken bedenini onun bedeninin üstüne bıraktı ve gülerek onun dudaklarına sert bir öpücük bıraktı.

"İşte benim kızım"

Beyond The TruthHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin