Odlétam přesně za tři dny. Hrozně se těším jestli najdu Martina ale bojím se že budu nešťastný když se tak nestane. Adamovi jsem musel slíbit že budu opatrný a že budu chodit jen po vyznačených cestách.
Už jsme šli spinkat. Adamek už spokojeně spal v mém objetí, v jeho (skoro naší) posteli. Jemně ho líbám do vlasů aby měl krásné snění. Až po půl hodině kdy Ady usnul jsem šel spát i já. Už za tři dny. Za tři dny odletam do místa kde jsem o ně přišel. O mé rodiče které už si skoro nepamatuji, o mé sousedi (marťovi rodiče ) a hlavně o mého Martina. Cítím se nejistě. Co když tam umřel po spolu s našimi rodiči. Co když tam žije normální život a už má rodinu, co když se vrátil zpět do česka. Občas když jsem sám, pláču kvůli Martinovi. Někdy mi taky přijde že ho snad miluju místo Adama. Ale Adamova příjemná náruč mi je vždy útěchou a vždy tyhle myšlenky zažene.
-
Ráno mě probudil dech na mém bříšku a následně malá pusinka. Ještě že je víkend. A ještě že jsem u Adama. Adam si ne položil na své ruce a zvedl mě. Něžné mě nesl do kuchyně. Posadil mě na stůl a já seskočil na židli. Adam přede mě postavil skvěle vypadající snídani. Adam se mi posadil na klín a já ho obejmul kolem pasu. Ještě jsem ho políbil na tvář aby se neřeklo. Na vidličku jsem nabral míchaná vajíčka a dal jsem je Adymu do úst. Poté jsem si nabral sousto do úst já. A potom zase Adamovi.-" tvoje vejce by byly lepší!"
Došel mi jeho dvojsmysl.
"Ty prase"
Zasmál jsem se. Společně jsme se najedli a rozhodli jsme se že celý den budeme lenošit. A řekli jsme si že mi zabalíme až zítra. S Adym jsme si lehli do postele a chtěli jsme se na něm notbooku koukat na film. Po půlhodinovém přemlouvání jsme se podívali na Osmaci nepláčou. Nám je jedno na co se budem divat ,protože se stejně celou dobu mazlime a líbame. Sledování filmu je jen záminkou pro sex. Ale dnesja Spolu spát asi nebudem protože jsme to dělali včera a mě už zadeček bolí dost.
-
Už je večer. Rozhodl jsem se ,že u Adama ještě jednu noc přespím. Proto že v pondělí odjíždím a chci si Adámka co nejvíc užít. Už jsme si vyčistili zuby a chtěli jsme jít spát. Ale adam mě zastavil se slovy že musíme převléct peřiny."proč?"
-"celá postel je postřikaná naším spermem který zatvrdlo!včera jsme to trochu přehnali ty trdlo "
"Tak jo"
Peřiny jsme převlékli a šli jsme spinkat.
Další kapitola je venku 😁
ČTEŠ
ZVÍŘE mavy
FanfictionKarel a Martin jsou od mala nejlepší kamarádi. V 5 letech se vydají se svými rodinami do Amazonie. Jejich první výlet byl v pralese. Šli malou vyšlapanou cestou. Karel šel první. Několik minut neslyšel vůbec nic. Otočil se a nikdo za ním nebyl!celá...