17

579 32 15
                                    

Martin otevřel můj kufr a z kosmetické tastičky vytáhl jeden kondom. Rozbalil ho a lehnul si zpátky vedle mě. Snažil si ho nasadit ale bojoval s tím. S lehkým zasmátím jsem kondom od něj převzal a skušeně jsem mu ho nasadil. Martin mě políbil pod ucho a já se usmál.

-"miluju tvoje dolíčky ve tvářích když se směješ ,jseš sladkej"

Začervenal jsem se. Martin si toho všimnul a políbil mě na tvář. Začal jsem se červenat ještě vic. Nejistě jsem si 'stoupnul' na čtyři před Martina protože už jsem chtěl začít. Ucítil jsem Martonivi dlaně na svých bocích jak mě hladí. Svým překrásným přirozením se mi začal otírat o zadeček. Ucítil jsem v sobě špičku Marťova penisu. Chvíli jen kroužil u mého vchodu a potom do mě tvrdě přirazil. Hlučně jsem zastenal bolestí a Martin mě obejmul kolem pasu.

-" zlato bolí tě to? Mám přestat?"

"Je to v pořádku"

Martin mě pohladil po zádech a pomalu ve mě začal pohybovat. Dělal to s hroznou láskou a opatrností. Je to s ním škvelý. Je tak opatrný a sladký. Zavrtil jsem boky aby Marťa zrychlil. Nezrychlil. To jeho tempo mě nudí.

"Rychleji"

Martin mě políbil na lopatku a své tempo zrychlil. Libilo se mi jakým způsobem se mě dotýká. Vždycky po třech přírazech do mě vnikl hodně hluboko až se dotknul mého zadečku pdbřiškem. Měl jsem zavřená očka a vychutnával jsem si jeho doteky a přírazy. Oh bože to je tak skvělý.  Martin hluboce dýchal, asi je to pro něj hrozně fyzicky náročné. Martin se asi za chvilku udělá. Přemýšlím jestli mám změnit polohu aby se tolik nenamáhal. To jsem nakonec neudělal protože nechci propásnout jeho vyvrcholení.
Ještě trošku jsem zvedl zadeček aby to měl Martin snazší. Byl za to rád takže mě pohladil po zádech. Už to přichází. Cítím jak Martinovi povolili svaly.
Uz do mě vtéká ta bílá tekutina, Martin se udělal. Opatrně ze mě vyklouzl, sundal si kondom který zahodil stranou a lehnul si vedle mě. Skenoval jsem ho pohledem.Byl hrozně spocený. Celé tělo se mu lesklo potem což mi přišlo docela sexy a sladký. Vlásky měl slepené potem a hluboce dýchal. Přisunul jsem se blíž k němu abych ho mohl obejmout. Svou levou nohu jsem pokrčil a přehodil jsem ji pres Martinův bok. Levou rukou jsem ho chytl za krk a přitáhl jsem si ho do polibku. Malý kousek před spojením našich rtů jsem se zastavil. Zavřel jsem svá očka a nechal jsem své rudé polštářky dopadnout na ty jeho. Byl to jen jeden polibek.
-"Karloušku byl jsi úžasnej, děkuju za tak krásné poprvé zlato "

"Nemáš zač lásko,  to ty si byl skvělej, jseš můj miláček"

Ještě jednou jsme se políbili.

Líbilo se? 😄🔞

ZVÍŘE    mavyKde žijí příběhy. Začni objevovat