Uf. Dneska to bylo tak náročné. Martin vůbec nevěděl co se mu líbí a co ne. Po čtyřech hodinách hsem mu koupil dvanáct trik, jedny kraťasy, dvoje tepláky, pateri ponožky a osmero trenek. Většinu trenek má z Celvina. Já prostě chtěl aby byl Martin sexy když už mi způsobil takovou finanční újmu. Když jsem Martunovi šel kupovat spodní prádlo tak Marťulka nešel semnou jelikož se hrozně styděl. Nemělo cenu ho přemlouvat a tak jsem ho nechal sedět na lavičce. Když jsem se vrátil tak kolem martina byl kruh holek tak ve věku patnácti let. Když jsem se dostal k Martinovi tak se klepal a měl slzy v očích. Ty holky jsem odehnal a potom jsme se už radši vrátili domů. Právě jsem rozpláclý na gauči, Martin leží na mně a odpočívá, měl těžký den ,ale já taky. I moje kreditka. Martin trošku usíná. Bylo by hezké kdyby se mi ho povedlo uspat jako malé stěně. Asi se mi to i brzo povede. Martina jsem chytl v podpaží a vytáhl jsem si ho k sobě. Objal jsem ho kolem ramen a on mě pohladil po zádech. Martin mi rukou zajel přes bříško až pod pyžamové kalhoty.
"Půjdem spát?"
-" dobře "
Martin se přeze mě natáhl pro deku a přikryl nás. Už hezky usínám u Martina v náručí. Ale najednou mě Martin probudí. Už chci spát achjo.
-" Zlatí nestálo tě to moc peněz?"
"Tím se netrap,rád jsem ti udělal radost"
-
Už je ráno a Martin se na mě zase sápe. On je neuvěřitelně nadržené stvoření. Snažím se ho všemožně odehnat ale on mě furt líbá a pusinkuje. Martina se mi povedlo zachytit a položit si ho do klína.
"Nezlob"
-" proč mě trestáš za to že se chci milovat?"
"Večer"
Martin se zamračil a odešel do kuchyně. Ja se radši ještě prospím když mě přestal otravovat.
Pohled Martina
Ach jo. Karel nemá náladu pořád. Kdykoli si řekne on tak už klečím na kolenou a jakmile si chci pohrát já tak je to problém. Ja to taky potřebuju a nechci si jen leštit. Možná bych se mohl stavit za tím jeho Adamem. Ale ne. Budu Kájovi věrnej. Musím si to s Kájou urovnat. Rychlími kroky jsem došel za ním do kuchyně. V kuchyni jsem mu zaklepal na rameno a on mě trhnutím ramene ignoroval. Chytl jsem za jeho ztuhlá ramen a a vážně jsem se na něj podíval. Po chvilce váhání jsem ho políbil.
" Kájo, jen chci abys věděl že tě miluju a milovat budu ,už navždy!A taky...no já se nechci hádat kvůli zbytečnostem a taky tě hrozně miluju!"
-" a já tě přímo znásilňuju pohledem"
Kája se zasmál do mých rozpraskaných rtů a já mu odkryl jeho kaštanové vlásky z čela.
Oficiální konec této fanfikce! Nemá zrovna zajímavý konec, ale co má v dnešním světě zajímavý konec? 😏 každopádně dekuju za všechno moji salamisti❤ily moje druhá rodino💕 nová ff vyjde asi 25.3
ČTEŠ
ZVÍŘE mavy
FanfictionKarel a Martin jsou od mala nejlepší kamarádi. V 5 letech se vydají se svými rodinami do Amazonie. Jejich první výlet byl v pralese. Šli malou vyšlapanou cestou. Karel šel první. Několik minut neslyšel vůbec nic. Otočil se a nikdo za ním nebyl!celá...