11

687 43 15
                                    

Martínek se z mého polibku odtáhl a s mírným úsměvem na mě koukal. Je sladkej. Martin mi donesl vodu v jakési dřevěné mističce. Martin mi vysvětlil že si ze staré lahve udělal filtr na vodu a tě celou tuhle chajdu postavil sám. Zrovna sedíme naproti sobě na zemi a já se ptám Marti na všechno možný. Chvíli mezi námi panuje ticho které přeruší Martin který mi začne sahat na hrudník. Nechám ho ,protože ž tohohle by mohl být celkem dobrej sex. Ne. Nesmím podvest Adyho. Miluju ho.

-"kájo proč nemáš ňadra?"

"Proč bych je měl mít ?"

-" Protože je mají ženy "

"sakra proč bych měl bejt ženská?" Martin se trochu polekal.

-"pro-protože muži se zamilovávají do žen, a já jsem přece muž "

Přelezl jsem na Martův klín a pohladil jsem ho po břiše. Martin měl na sobě jen sešité trenky z listů takže jsem měl dokonalý přístup na jeho tělo.

"Tak ty mě miluješ?"

-"jo"

"Ale to by se nemělo, víš? Jsem přece taky kluk" Tázal jsem se ironicky.

-"takže co jsme?"

"Gayové"

Opravdu Adama nechci podvest protože ho hrozně miluju,  ale Martin je tak krásně sexy a ještě k tomu tak sladkej. Jeden sex by neuškodil. Martina jsem začal hladit po vypracovaném bříšku a on slastně zaklonil hlavu čehož jsem využil a přisal jsem se na jeho krásný krk. Musím na něj být opatrný,  tohle všechno je pro něj nové. Snad mu instinkt poradí. Stále jsem ho líbal na krku ale rukama jsem chytl ty jeho a položil jsem je na můj zadek. Pochopil a  po zadečku mě začal hladit. Já své ruce opět položil na jeho bříško. Jednou rukou jsem ho chytl za bradu abych mu mohl dát pusu. Z jemné pusinky vzrostlo drsné líbání. Já ho při tom osahával všude na těle. Na to že je to pro něj poprvé mu to jde skvělé. Slezl jsem z Martina a klekl jsem si mezi jeho nohy. Rukou jsem ho začal masírovat na podbřišku, slastně zakňučel.

"Líbí se to Martínkovi?"

-"ještě"

Pokračoval jsem v masírování jeho podbřišku.

Perverzáci asi spokojeni 😍😥

ZVÍŘE    mavyKde žijí příběhy. Začni objevovat