12

681 41 10
                                    

Martina jsem nechal na lůžku kde se jen klepal vzrušením. Byl příšerně nadrženej. Cítím že chce víc než jen ty doteky. Klekl jsem si vedle kufru a vyndal jsem kosmetickou tastičku. Vytáhl jsem z ní jeden kondom. Skočil jsem zpátky k Marťovi a kondom jsem v ruce přizvedl.

"Marťo víš copak to je?"

-"á to je prezervativ, používají se k tomu aby ženy nedostali HIV a aby neotěhotněli, četl jsem o tom v knize"

"A víš zlato k čemu je použijeme my?"
Pohladil jsem ho po břiše. Martin jen nadzvedl ramena jakože neví.

" Tak mě svlékni a uvidíš"

Martin nevěděl jak začít tak jsem začal. Nejprve jsem z Martina stáhl ty 'trenky'. Ten má macka, minimálně pětadvacet centimetrů. Je tak hrozně sexy. Martin mi prudce stáhl tričko a potom i kraťasy. Nevěděl jestli může i boxerky. Jeho mužské velké dlaně jsem chytil do těch svých a společně jsme mi stáhli trenky. Sedl jsem Martinovi na klín. Kroutil jsem boky tak aby se naše přirození dotýkala. Martin byl z toho naprosto nadšený. Pořád se chtěl mého ťuňti dotýkat. Bránil jsem mu. Posunul jsem se mezi jeho nohy a jeho piňďu jsem vzal do rukou. Jemně jsem mu začal honit. Ale opravdu lehce, protože je to pro něj nová zkušenost. Chci aby si to užil. Martin mě hladil ve vlasech a slastně se skučel. Jeho penis jsem slastně vložil do mých úst. Martinovi jsem při tom hladit stehna. Martin se po malé chvilce udělal do mých úst. Omluvil se mi ale já mu vysvětlil žeto je v pořádku. Teď už jsem jen Martinovi oblizoval stehna, podbřišek a varlata. Do ruky jsem vzal kondom a chystal jsem se ho otevřít, ale Martin mě zarazil rukou.

-"mo-mohli bychom zůstat u tohohle? Já- ja nejsem připravený"

Odpověděl jsem mu polibkem.

Libiiiiii????😂😍😎😁✈

ZVÍŘE    mavyKde žijí příběhy. Začni objevovat