Začal jsem kolem sebe máchat rukama, protože jsem nemohl dýchat. Martin mě chytl za ruce a vytáhl mě nad vodu.
Martin se začal hrozně smát a potom mě objal.-"dobrý milouši ?"
"Eh,jo v pohodě, proč mi říkáš milouši?"
-" chci mít pro tebe přezdívku "
"Fobže , ďáme žávod kdo doplave dřív k tomu útesu ?"
-" budu tam první "
Martin začal plavat k tomu útesu a já se ho snažil dohnat. Plaval opravdu skvěle. Byla slast se na něj dívat jak se krásně v té vodě pohybuje. Je to sexy.
Na Marťu byl tak boží pohled až hsem zapoměl plavat. Najednou jako by mě stáhli spodní proudy a já se začal topit. Začal jsem hystericky máchat rukama a křičet. Pomalu jsem ztrácel vědomí. Z mých úst a nosu se začali linout bublinky vzduchu a mé oči pomalu vyhasínali. Když v tom jsem na své paži ucítil tu Martinovu jak mě tahá nad hladinu. Říkal mi at se ho držím. Ale to už já neslyšel a upadl jsem do bezvědomí.Probral jsem se a první co mě napadlo je Martin. Kde je. Ještě jsem neotevřel oči a už ho volám.
"Martine, kde jsi zlato?"
-" pšt ,tady jsem Milouši" zašeptal a ucítil jsem n a svých rtech ty jeho. Otevřel jsem oči a posadil jsem se. Na Martinově tváři byly vidět cestičky od slz. Objal jsem ho.
"Co ti je Marťí?"
-" já- už jsem se bál že se neprobereš"
"Na to už nemysli"
Marťu jsem políbil a usmál jsem se na něj. Z tašky jsem vytáhl deku a na pláži jsem ji roztáhl. Martina jsem na ni překulil a kleknul jsem si vedle něj. Martin přede mnou ležel na bříšku. Sedl jsem si mu na zadek a na tuku jsem si z tuby vymáčkl trochu opalováku. Jemně jsem svými prsty dopadl na Martinovi záda a začal mu krém vmasírovávat do kůže. Spokojeně bručel. Když jsem ho domazal lehnul jsem si vedle něj a políbil jsem ho na tvář.
Názory na dnešní část.
ČTEŠ
ZVÍŘE mavy
FanfictionKarel a Martin jsou od mala nejlepší kamarádi. V 5 letech se vydají se svými rodinami do Amazonie. Jejich první výlet byl v pralese. Šli malou vyšlapanou cestou. Karel šel první. Několik minut neslyšel vůbec nic. Otočil se a nikdo za ním nebyl!celá...