Ty prase to si uklidíš"
-" promiň "Martin začal být lehce posmutnělí, špatně to pochopil.
" promiň zlato, já to takhle nemyslel"
Martin mě políbil a začal ze země sbírat své oblečení, které předtím odhodil. Oblékl se a po studené podlaze doběhl do kuchyně kde se zarazil u ledničky. Zasněně ji otevřel a na první dobrou si vytáhl jogurt. Z jogurtu sundal víčko a těžkopádně se posadil mě stolu na skleněnou židli. Plastový kelímek přiložil ke svým rtum a jogurt začal pít, já ho mezitím se zájmem sledoval. Když jogurt zkonzumoval oblízl si rty a kelímek odhodil do koše.
-"skoro tak dobrý jak tvoje mlíčko "
"Ehm, myšáčku oblíkni se, půjdem ti nakoupit oblečení abys nemusel nosit to moje "
-" ale mě baví nosit to tvoje"
"Zlatíčko takhle to nejde, musíš mít svoje"
Martin protočil očima a odešel se do ložnice obléknout. Já se mezi tím rozhodl uklidit. Z komory jsem vyndal mop s kýblem a vydal jsem se ho do kuchyně naplnit.
I s naplněným kýblem jsem vytřel chodbičku, kuchyni, obývák, koupelnu a nakonec chodbičku. Kýbl jsem nechal stát u botníku v rohu předsíně a vklouzl jsem do pokoje ,naší ložnice , kde ležel na posteli Martin a četl si knížku. Využil jsem toho že leží na zádech tak jsem přiběhl k posteli a skočil jsem mu na břicho. Jako by to to čekal odhodil knížku a hbitě mě zachytil v podpaží. Poté si mě lehce položil na bříško a ruce sevřel na mých zádech. Já mám šiblou náladu tak jsem mu olizoval rameno. Jemným krouživým pohybem jsem se víc natulil na Marťovo bříško. Svými velkými mužskými dlaněmi mě konejšivě hladil a já k tomu slastně vrněl. Rukou občas přejel až k memu poodhalenému zadečku. Škoda že už je Martin oblečený. Martin strčil do mých špeků a já se odkutálel od něj.-" zlato oblíkni se , já si skočím dobkiupelny pro hřeben "
Martin odešel a já si nestihl uvědomit že je vlastně vytřená podlaha. Chtěl jsem na něj zavolat ale to už se ozvala hlasitá rána pocházející z kuchyně.
Jak se vám líbila část?
ČTEŠ
ZVÍŘE mavy
FanfictionKarel a Martin jsou od mala nejlepší kamarádi. V 5 letech se vydají se svými rodinami do Amazonie. Jejich první výlet byl v pralese. Šli malou vyšlapanou cestou. Karel šel první. Několik minut neslyšel vůbec nic. Otočil se a nikdo za ním nebyl!celá...