Celý vyděšený a rozklepaný s nosem od krve stojím před mým bytem a čekám až mi Martin otevře. S úsměvem mi otevře a jakmile mě uvidí obejme mě kolem ramen. Já se znovu rozbrečím a chytnu ho kolem pasu.
-"ššš , už je dobře, jsem tu s tebou"
"Odneseš mě prosím?"
Martina jsem chytl kolem krku a a nohy jsem mu obmotal kolem pasu. Chytl mě za zadek a semnou si lehl na gauč. Přestával jsem plakat protože mě Martin moc hezky a účelně uklidňoval.
Hlavně, že už mi Adam nemůže ublížit. Martin mě ze zadu objimal a hladil mě po ruce. Přestal jsem brečet úplně Proto že mě Martin začal soucitně hladit po podbřišku.-" zvládneš dojít do koupelny? Chci ti umýt ten nosík čudlo"
"Jojo
Opatrně jsem vstal a Martin mě podepřel v podpaží. Společně jsme došli do koupelny. Martin mě posadil na kraj vany. Do ruky vzal ručník a v umyvadle ho namočil. Martin se posadil na židli, spíše stoličku, a poklepal si na stehna. Přišel jsem k němu a posadil jsem se na jeho klín.
-"nebude to bolet zlato"
Jemně mi mokrym ručníkem otíral nos a pusu. Martin je tak hodný že se o mě tak mile stará. Martin dal na ubrousky kysličník a varoval mě , že to bude trošku štípat. Ten kapesník mi přitiskl na nos a já zapištěl bolestí.
-"už je konec , a teď si tě ty můj šikulo odnesu do postýlky a pěkně se o tebe postarám"
Martin se zvedl a znovu si mě vzal do náruče. Odnesl mě do mé postele a lehl si vedle mě. Rukou zajel pod mé kalhoty a začal mě tam hladit. Jde na to rychle.
"Můžu tě o něco požádat?"
-" jasan"
" můžu si tě osahat pro zlepšení nálady?"
-" samozřejmě, a před tím striptýz?"
"Jo!"
Martin si stoupl před postel a začal s první pozou kde si sahá do rozkroku. Vzrušujícím pohybem si začne stahovat triko a já mám vynikající pohled na jeho vypracované tělo. Když si triko sundá pohladi se po hrudníku a skousne si ret. Já si pomalu strčím ruku do kalhot a začnu se tam hezky dráždit. Martin se svlékl do naha a přišel ke mně. Spíše si lehnul.
-" chceš...i tu druhou část?"
Nadšeně jsem přikývl a sedl jsem si Martinovi na bříško. Jemně jsem ho hladil po buchtát až pod podbřišek. Martin si založil ruce za hlavou a plně se oddával mým dotekům. Martina jsem políbil do podpaží a potom jsem se přisal na jeho podbřišek. Rukou jsem ho mezitím dráždil na varlatech. Martin slastně zabručel. Lehl jsem si vedle něj a pohladil jsem ho mezi bradavkami .
"Líbilo se?"-" a co tobě?"
" jseš tak sexy "
Znovu jsem se rozplakal. Všechno mi Adama tak připomíná.
Toto je závěrečná část a ještě bude epilog😊😊😊
ČTEŠ
ZVÍŘE mavy
FanfictionKarel a Martin jsou od mala nejlepší kamarádi. V 5 letech se vydají se svými rodinami do Amazonie. Jejich první výlet byl v pralese. Šli malou vyšlapanou cestou. Karel šel první. Několik minut neslyšel vůbec nic. Otočil se a nikdo za ním nebyl!celá...