15

519 35 21
                                    

Bylo ráno. Já už vstal ale Marťa ještě spal. Chci se mu omluvit za tu noc a proto mu udělám snídani. Udělám mu ovocný salát z ovoce které včera přinesl. Už jsem si to v hlavě urovnal, budu s Martínek. Doufám, že se na mě nezlobí. To by mě zničilo.
Vyndal jsem si dřevěnou misku a kousek dřeva který budu používat jako prkénko na vaření. Na prkénko jsem položil mango,banán, ananas a něco jako borůvky. Všechno postupně nakrájim. Zrovna jsem krájel ananas když jsem ucítil paže které mě objimali kolem pasu. Leknul jsem se. Martin mě políbil do vlasů a v objetí mě silně zmáčkl.

-"Už jsem myslel že jsi znova odešel" Zašeptal.

"To už nikdy neudělám, slibuju a tady máš zlato salát"

Martin vzal do ruky misku a sednul si na postel. Misku naklonil ke svým rtům a tím to způsobem salát snědl. Potom misku odložil stranou a já ji hned šel uklidit. Martin se svalil do postele a jelikož měl jen trenky ,i já měl jen trenky, měl jsem krásný výhled na jeho tělo.

-" lásko pojď ke mě "

Přiběhl jsem k němu a skočil jsem k němu. Pohladil mě po mém odhaleném boku ,chytl mě za ruce a posadil se. Udělal jsem to samé.

-" zlato teď si promluvime Ano? Musíme si pár věcí vyjasnit "

"Do...dobře, ale před tím pusu!" Krátce mě políbil.

-"takže ,ty máš v česku kluka viď?"

"Promiň...."

-"nevadí mi to , ale řekni mi , co ke mě cítíš ?"

"Permanentní, bezpodmínečnou lásku! Nemohl jsem se rozhodnout jestli miluju tebe nebo něj, ale uvědomil jsem si že ty jsi pro mě nejdůležitější na světě!miluju tě!a klidně to vykřičím fo celého světa! A jestli me Nechceš tak já si počkám"

Martin mě s velkou vášní políbil.

-"lásko dobře, ale vysvětli no proč si včera utekl?"

"Myslel jsem že musím být s Adamem, tak jsem chtěl utéct abych tě tolik neranil, to jsem ještě nevěděl že tě miluju "

-" lásko "

Začal mě líbal a v posteli mě povalil pod sebe.

Názory?🔞😊omlouvám se za nudnou část...😢😦😞

ZVÍŘE    mavyKde žijí příběhy. Začni objevovat