Přemýšlel jsem o tom proč mě Martin tak odbyl. Mrzí mě to. Nechci se s ním hádat, tak by to přeci mezi partnery být nemělo. Možná mi i slzička ztekla z oka. Už víc slz. Už úplně brečím. Nechci aby to Martin slyšel takže se to snažím maskovat. Na kraji deky jsem se choulil v breku do klubíčka a beznadějně jsem přemýšlel proč mi to Martin dělá, my se až do teď nepohadali, už vím jak hnusný to je. Na svých holých zádech jsem ucítil Martinovo tělo a jeho ruku na mém pasu. Políbil mě ze zadu na krk.
-"promiň , nechci abys plakal, prosím přestaň, já-vim že jsem to přehnal, mrzí mě to a to že pláčeš mě zabijí, prosím odpusť mi milouši"
Otočil jsem se čelem k Marťovi a dal jsem mu malou pusu. V našem blízkém kontaktu jsem ho objal.
" už nikdy se nebudem hádat zlato "
-" to jsem moc rád miloušku"
Spokojeně jsem zabručel a Martin mě uspokojivě hladil po zádech. Já mu mezitím cucal bradavku. Má je tvrdé a hodně poddajné mému jazyku. Hrozně mě baví si hrát s jeho bradavkami. Jemu se to zas hodně líbí. Opustil jsem Martinovu bradavku a milé jsem se na něj podíval. Martin se posadil z lehu do tureckého sedu a já se usadil na jeho klín. On ruce položil na moje záda a já ho chytl kolem krku.
"Zlato napadl mě plán jak tě dostat do česka, ale je to riskantní"
-"povídej!"
"Odletěli bysme zítra což je o tři dny dříve než bych já letěl normálně, počítám s tím že zbydou letenky a já mám v plánu tě do letadla propašovat a potom by šlo všechno jako po tvým mlíku"
Martin se užasle díval na mou tvář a já ho jen políbil. Martin mi dal další polibek ale ten už se změnil v líbání.
Jako vždy se ptám...názory?
ČTEŠ
ZVÍŘE mavy
FanfictionKarel a Martin jsou od mala nejlepší kamarádi. V 5 letech se vydají se svými rodinami do Amazonie. Jejich první výlet byl v pralese. Šli malou vyšlapanou cestou. Karel šel první. Několik minut neslyšel vůbec nic. Otočil se a nikdo za ním nebyl!celá...