Martin si udýchaně lehl na postel a vydechoval. Z křesla vedle postele jsem vzal tenkou deku ze Švédska a Martina jsem do ní lehce zachumlal. Lehnul jsem si za něj a objal jsem ho kolem bříška. Martínek bolestivě zaskuhral a já se natáhl k noční lampičce. Zhasl jsem a vrátil jsem se k Martinovi.
" nebolelo to moc lásko?"
-" nene"
"Tak to jsem rád"
Řekl jsem a Martínka jsem políbil na ouško. Ten se stydlivě zasmál a blíže se natulil k memu tělu. Opakovaně jsem ho políbil do vlasů a Martin pomalu plynule usnul v mé náruči. Budu ještě chvilku vzhůru abych si mohl vychutnat jeho roztomilost. Jsem rád, že jsme se spolu dneska vyspali. Pro Martina to bylo zase něco nového a pro mě, já si prostě už potřeboval tvrdě zašukat. Sice jsem to chtěl hodně tvrdě ale tak co se dá dělat, nechtěl jsem Martinovi ublížit. Tak třeba příště.
Cítím se hrozně krásně když vedle sebe spíme nazí. Vidím v tom takové spojení mezi námi. I když spí tak mi svým tělem říká, že mě miluje. To je tak sladký.
Martin se ve spánku vykroutil z mého objetí, protože v mém tranzu jsem ho hladil až moc. Přikradl jsem se k němu a znovu jsem ho objal. Tak jsem byl než jsem usnul.
-
Ráno jsem se probudil a Martin už nebyl v posteli. Chtěl jsem ho jít hledat ale předtím jsem si oblékl trenky a tlusté, bavlňené ponožky, protože mi byla zima od nohou. Vběhl jsem fo chodbičky a směrem z kuchyně se ozýval zvuk televize. Vešel jsem do kuchyně a z ní do obýváku. Uf. Martin je tady. Zrovna kouká na TV a při tom si honí. Má tak dokonale skouslý ret. Skočil jsem na něj a on se mě neuvěřitelně leknul."Tak ty si tady děláš dobře jo?"
-" už to tak asi bude"
Vystřídal jsem Marťu a jemně jsem se ho dotýkal na ztopořeném penisu. Po malé chvilce se udělal a bylo to mém celém gauči.
Názory?😂😏
ČTEŠ
ZVÍŘE mavy
FanfictionKarel a Martin jsou od mala nejlepší kamarádi. V 5 letech se vydají se svými rodinami do Amazonie. Jejich první výlet byl v pralese. Šli malou vyšlapanou cestou. Karel šel první. Několik minut neslyšel vůbec nic. Otočil se a nikdo za ním nebyl!celá...