32

360 30 19
                                    

Už stojíme před mým bytem a já odemykám. Martin stojí za mnou s kufry a už se nemůže dočkat až půjde dovnitř. Když otevřu Martin nejistě vkročí dovnitř. Poplácam ho po zadečku  aby se nebál a on se otočil a dal mi pusu. Z jeho rukou jsem vzal kufry a položil jsem je k botníku. V předsíni jsme si svlékli bundy ,mikyny a sundali jsme si boty. Martina jsem táhl světlou chodbičkou až k mé ložnici, kde jak jsme vstoupili zavřel jsem dveře a Martina jsem natiskl silou na stěnu. Byl unavený tak měl hrozně pomalé reflexy. Vzdal jsem pokus o to do hrát. Je docela štěstí že mám manželskou postýlky. Hezky se vejdem. Martina jsem chytl za ruku a dotáhl jsem ho do postele. Posadil jsem ho a začal jsem mu svlékat oblečení. Nejdřív jsem mu sundal triko a ponožky. Když jsem mu sundal kalhoty všiml jsem si ,že Martínkovi trochu stojí. Asi nebude tolik unavený. Zvedl jsem hlavu   a podíval jsem se do jeho unavené tváře.

"Budeme si hrát"

-" mě se dneska nějak nechce"

"Kušuj, bude se ti to líbil stejně ti stojí"

Martin se zastyděl .Martínkovi jsem boxerky jedním tahem sundal a zahodil jsem je někam pryč. Stoupnul jsem si a na Martina jsem přímo skočil čímž jsem ho donutil si lehnout. Sednul jsem si vedle Martina aby se mohl posunout. Martin se doplazil do středu postele  a tam si lehl na záda. Svudnymi pohyby jsem se objevil u jeho rozkroku. Martin zvedl hlavu a díval se na mě. Zprvu jsem mu na penis mírně fouknul, Martin reagoval zakňučením a trhnutím boků. Dvěma prsty jsem přejel po horní straně jeho penisu.  Martin hluboce zasténal. Martina jsem obměkčoval pusinkama na podbřišku. Z ničeho nic jsem Martinuv penis vcucnul do mých úst. Martin byl nehorázně nadrženej.

-" Karle ty děvko jedna "

"Ticho buď"

Co nejdravěji jsem mu kouřil. Mám hroznou chuť na jeho mlíko. Proto jsem se co nejvíc snažil. Po chvilce Martin spokojeně zabručel a chvilku na to se udělal. Všechno jsem poslušně spolikal. Martin se ke mě přiblížil a rozcuchal mi vlasy. Ale potom si lehnul na svou půlku postele a řekl mi dobrou. Vzal jsem deku a přikryl jsem ho. Sám jsem si lehnul na na svou půlku a přikryl jsem se. Martin koukal čelem do zdi což byl úplný opak jak jsem koukal já. Přikutálel jsem se k Martinovi a obal jsem ho kolem pasu. Martin svou ruku položil na tu mou .

-" mám tě rád "   Na to jsem ho jen políbil na krk a už jsme spali.

Psaní komentářů se zmenšilo o 79%🤔 hlavně jedna nejmenovana osoba přestala komentovat

ZVÍŘE    mavyKde žijí příběhy. Začni objevovat