25

360 29 9
                                    

S Marťou už jsme se vrátili do Marťova příbytku. Cestou jsme se pořád drželi za ruce nebo jsme se líbali,  i při chůzi. Nebo jsem se nechal vozit na Martinových zádech. Byl to super den. Už je pozdě večer, ležím v posteli a čekám až přijde Martin. Martin si sedl na postel a svlékl se do naha. Potom si lehl ke mě pod deku a já se k němu zády přitulil. Bylo to fakt krásné. Martin mě objal kolem pasu a já zavřel očka že už půjdu spinkat.

"Dobrou lásko"

-"Ještě nespi milouši"

Zvedl jsem se do sedu a čekal jsem až mi Martin řekne co potřebuje. Martin mě chytl za ruce a políbil mě.

-"děkuju, za všechno "

Marťu jsem s úsměvem políbil a potom jsme šli už skutečně spát. Martin mi pořád funěl do vlasů,  to by mi nevadilo ale když začal slintat měl jsem ho chuť zabít, ale dělal to ze spaní tak to jde prominout. Otočil jsem se k Martinovi čelem a dlouze jsem ho políbil abych ho zbavil všech slin aby mi potom neoslintal celou hlavu. Už to bylo v pořádku tak jsem mohl jít v klidu spát. Naštěstí už Martin nezlobil.
-
Martin mě v noci probudil zataháním ta mou ruku. Vypadal vážně. Posadil jsem se naproti němu a chytl jsem ho za ruce.

"Co se děje lásko že mě budíš?"

-" já nechci mít žádné tajnosti,  chci ti říct jak to bylo"

Nedočkavě jsem přikývl. Martin vypadal že se brzy rozpláče.

-" tehdy... Ty jsi šel po té cestičce a my všichni šli za tebou... z ničeho nic si začal utíkat , já běžel za tebou protože jsem se o tebe bál. Byla tam propast ....a my..... prosím já nemůžu "

Martin se rozplakal a já taky neměl daleko k pláči.  Co nejsilněji jsem ho objal a jen tak jsem ho nechtěl pustit.

Názory?😊

ZVÍŘE    mavyKde žijí příběhy. Začni objevovat