4

616 39 9
                                    

Bylo ráno a Adam se zrovna dobýval na můj krk mlaskavými pusinkami. Byl jsem ještě zachumlaný v mé peřince a sotva jsem dokázal otevřít oči. Adam mi vždycky uměl udělat vynikajícího budíčka. Když jsem nechtěl vstávat, své polibky přemístil níž. Občas schválně dělávám že předstírám spánek abych dostával co nejvíce pusinek. A nebo si prostě řeknu a on mi je dá.
Už jsem musel vstát jelikož mi letadlo leti v 14:30 a teď je 11:00. Za hoďku vyrážíme. Ještě si musím v rychlosti zabalit což nebude problém jelikož jsem si předevčírem zabalil všechny věci které jsem si vzal k adamovi. Do kufříku jsem přihodil akorát pyžamo,  ručník a kondomy. No co ,nikdy nevíš. Adamovi jsem o těch kondomech neřekl, protože by mi tu ztropil hroznou scenu. Již zavřený kufřík jsem odnesl do předsíně s ještě jsem na 20 minut zalezl do postele. Adam si mi sedl na zadek, ležel jsem na bříšku, a začal mě masírovat. Úplně jsem propadl jeho dotekům. Svými hrubými prsty odkryl kousek mého trika a daroval mi vlhký polibek nad můj zadek. Slastně jsem zabručel. Trošku jsem zvedl zadek abych ho potrápil v rozkroku. Zabralo to. Adámek táhle zasténal. Slezl ze mě a smutně se zadíval na mě. Posadil jsem se a chytl jsem ho za chladné ruce.

-"Kájo prosím tohle mi nedělej, víš jak je potom těžké tě nechat  odjet? Už teď mi hrozně chybíš"

"Lásko neboj ,přijedu zpátky , už bychom meli jet na letiště"

Už jsem vstával abychom mohli jít ven z bytu směrem k autu a potom fr na letiště. Ale zastavil mě Adam který mě držel za ruku .

-"počkej-"

Přitáhl si mě k sobě a vášnivě mě políbil. Nezkrýval jsem svou rozkoš. Po chvilce jsem se odtáhl a Adamovi rozcuchal vlásky. Oba jsme se šli obléknout a spolu jsme vyrazili na letiště. Stihnu to jen tak tak.
-
Už sedíme v autě směrem na letiště.

Jak myslíte že se to bude odvíjet dal?😂😊a dotaz -neobjevují se vám části ff dvakrát?


Částečně skončím se psaním dokud se wttpd nezmatoří....zase blbne, doufám že to fo měsíce bude v pohodě

ZVÍŘE    mavyKde žijí příběhy. Začni objevovat