İddaa

7.3K 212 37
                                    

Ege'nin elleri arasında kavrulan bedenimin beynime gönderdiği sinyaller sanki ulaşamıyor gibiydi.Durmak istiyordum.Ona vücudumu göstemezdim.Devam etmek tabiki isterdim ama şu an durmak istiyordum.Dilim lal olmuştu sanki.Konuşamıyor,sadece rzu tarafından yönetiliyor gibiydim.Hiç bir şey yapmadan nasıl nefes nefese kalabiliyordum ki?

-''Du-r.''dedim hızla solurken.Ege'nin tişörtümün içindeki elleri dondu ve kasıldığını hissettim.

-''Özür dilerim ama durmalısın.''dedim biraz geri çekilerek.Bana kızmasından da korkmuyor değildim ama vücudumdaki iğrençliği görürse benle zaten kesinlikle ayrılacaktı.

-''A- ben şey..''dedi ve elini ensesine koyup,masumca bana baktı.Gülümsedim ve ona sıkıca sarıldım.

-''Bu hayatımda en çok istediğim şey ama şimdi olmaz.Senin olmak,tamamiyle sana ait olmak,eminim mükemmel bir duygudur.Ama ben hazır olmadığım bir şeye,senide sürükleyemem.''dedim kulağına fısıltı şeklinde.Bana iyice sarıldı ve bende başımı boynuna gömüp o muhteşem kokusu içime çektim.Sanki bir daha hiç göremeyecekmiş gibi..

**

Aşırı yorucu bir egzersiz programından sonra,kendimi yatağıma zorlukla attım.Nefes alamıyor gibiyim.Nefes borum yok gibiydi adeta.Titreyen ellerimle yanımda duran bardağı avuçladım ve ağzıma götürmeye çalıştım.İçtiğim bir iki damla su,biraz olsun kendimi düzeltememe yardım etmişti.Sevinçle kahkaha attığımda,bu egzersiz programanın ve yediklerimi geri çıkarmanın bana 2 hafta da 7 kilo verdirdiğini farkettim.Ama hala inanılmaz kiloluydum öyleki evin içinde bile kendimi kocaman hissediyordum.Biraz daha kilo verdikten sonra duracaktım.Ama sanki yemeği hiç durduramayacakmışım gibi geliyordu.Sanki öyle yiyeceğim ki bir gün patlayacağım.Hızla yerimden kalktığımda aslında halsizlikten ölüyordum ama ders çalışmam gerekiyordu.Egzersiz bandını kaldırıp yatağımın altında attım.Çekmecemden çıkardığım form büskivisini yerken midemin inanılmaz bulandığını hissettim.Bu ilk defa oluyordu.Tamam yedikten sonra ben zaten çıkarıyordum ama ilk defa bir şeyi midemin kabul etmediğini hissediyordum.Korkuyla elimi ağzıma kapatıp tuvalete koştuğumda,kendimi bayılacak gibi hissediyordum.Ne zamandır bir şey yememiştim ki?

**

EGE'DEN ;

Kendimi bardan içeri attığımda ortamın ne kadar kalabalık olduğunu gördüm.Yaklaşık 17 gündür buralara uğrayamıyordum.Açıkcası özlemiştim de.Aptal kız,bugün bu işi bitirseydi,ben ondan kurtulacaktım o da benden.

-''Oo gözüm yollarda kaldı.''dedi Ela kumral saçları gecede bile öylesine parlıyordu ki.Gülümsedim ve onu kendime çektim.Ani baskıyla hareketlenen iç güdülerim,kendimi tutmamda bana hiç yardımcı olmuyorlardı.

-''Bu iddiaa işinden sıkılmadın mı artık?''dedi tüm seksiliğiyle.İişte bunu seviyordum.Beren iyi bir kız olabilirdi ama farklı kulvarlarda yarışıyorduk.O hayata çok farklı bir gözden bakıyordu.Laf olsun diye söylemiyordum bunu ama benden çok daha iyilerini hakediyordu.Benim istediğim çok farklı şeylerdi.Beklentilerim bir kızla elele tutuşup yürümekten öteydi.

-''Çok az kaldı.Hem özlemek iyidir,biliyorsun.''dedim alaylı gülümsememle.Kırmızı dudakları boynuma bastırdığında ise,kendimi resmen kontrolden çıkmış gibi hissediyordum.

-''Benim ev.Hemen.''dedim kulağına kahkaha attı ve boynumu daha çok öpmeye başladı.Bileklerinden tutup,sinirle geri çektiğim de ise,kadınsı gülümsemesi dudaklarındaydı.Onu ortaya bırakıp geri arabaya giderken pantalonumda oluşan kabarıklığı kimsenin görmemesi istiyordum çünkü bu rezillik olurdu.

Yarım saat sonra evde Ela'yı beklerken kendimi iğrenç gibi hissediyordum.Masum bir aptal için düştüğüm bu hal,berbattı.Bir kız için deli divane oluyordum şu an.Evin kapısı tıklandığında hızla aşağı indim ve Ela'nın topuklularıyla bana doğru geldiği gördüm.

-''17 günlük açlık nasıl çıkacak merak ediyorum.''dedi ellerini boynuma dolarken.Umursamadım ve işime odaklandım.Bacaklarını kaldırıp belime dolarken,kırmızı dudaklarını istekle öpmeye başladım.Odaya girip yatağa oturdum ve elbisenin fermuarını indirdim.Kucağımda gidip gelirken erkekliğimin tavan yaptığını hissediyordum.İnlememek için kendimi zor tutuyordum.Düşen elbiseden açıktan kalan göğüslerini istekle öpüp,emmeye başladım.Tanrım,bunu çok özlemiştim.Bir kadının iniltisi,duymayı en çok istediğim sesti.Ela boş durmayıp pantalonumu ve boxerımı çıkardığında ortaya çıkan erkekliğimi eline alıp oynamaya başladı.Ağızımdan kaçan iniltilerle Ela'nın dudaklarında oluşan zafer gülümsemesini görebiliyordum.Demir gibi sertleşmiş ve büyümüş erkekliğimin daha fazla dayanamayacağını hissettiğimde onu belinden tutup hızla kucağıma oturttum.Sert işler her zaman daha çok hoşuma gidiyordu.Ela acıyla kıvranıp kucağımda debelenmeye başladığında zafer gülümsemesinin kendi dudaklarımda oluştuğunu gördüm.Gözlerimi kapatıp anın keyfini çıkarmaya çalıştığımda ise önüem gelen bir çift mavi gözü farkettim.Bana kızgın ama masum bir şekilde bakıyordu.İğrençliğimi daha fazla ifade edemezmiş gibi..

**

Annemlerle aram o kadar kötüydü ki,ne ben yanlarına iniyordum ne de onlar bana bakıyordu.Pırıl arada yanıma gelip Ege ve neler yaptığımızı soruyordu o kadar.Harika bir aile yani.Babam bir çok sert önlem almıştı ama dershane ve okul olduğundan bunları uygulaması zorlaşıyordu tabiki.Yatağıma yatmış tüm bu olanları düşünürken aklıma gelen yakışıklı çehreyle gülümsedim.Beni sevdiğini hissediyordum sanki.Annem sürekli kandırıldığımı söyleyp duruyordu ama ben biliyordum Ege beni seviyordu.Sevmese bile hoşlanıyordu işte.Bir taç gibi süsleyen kirpiklerinin altında ki gözler yalan söylemeyezdi.

-''Beren.''sesini duyduğumda hızla yataktan fırladım.Melis'in sesiydi bu ne ara bu kadar yanıma gelmişti.

-''Sen ne ara geldin ya?''dedim korkuyla.Kıkırdadı ve bağdaş kurup yanıma oturdu.

-''Evde canım sıkıldı,uğrayayım dedim.Ne yapıyorsun?''dedi merakla.Sinsice güldüm ve arkama yaslandım.

-''Ege'yi düşünüyordum.Sence beni seviyor mu?''dedim tek kaşımı kaldırarak.Meraklı durumlarda bunu yapardım.Güldü ve eliyle bana vurur gibi yaptı.

-''Bence seni seviyor.Seni sevmese bu kadar çok görüşmek istemez.Sen Ege'yi bırakta,ne kadar çok kilo verdiğinin farkında mısın?Bir iğne bir ipliğe döndün kızım.''dedi aynı tonda.Yalan söylüyordu.Beni mutlu etmek için yapıyordu bunu.

-''Hayır,değilim.Çok şişmanım  Melis.Bugün Ege benimle birlikte olmak istedi.Üstelik bende istedim ama bu iğrenç vücudu ona gösteremem anlıyor musun?Yapamam.Çok çirkinim çünkü.''dedim gözlerim dolu dolu.

-''Saçmalama istiyorsan Beren.Beraber olmak sana bağlı,senin kararın karışamam ama pişman olacağın şeyler yapmanı kesinlikle istemiyorum.Kilo konusunda da lütfen kendine aynada bir bak,son zamanlarda öyle kilo verdin ki,zaten öncedende çok kilolu değildin ama şimdi tam oldun.Kaç kilosun?''dedi ayağa kalkaarak.

-''57.''dedim başımı önüme eğerek.Bundan utanıyordum işte.Kilomu söylemekten nefret ediyordum.İçimde oluşan ani öfkeyi bastırmaya çalıştım ama imkansızdı.Öfke bir volkan olup içimde yükseliyor gibiydi.

-''Beren,ben 60 kiloyum.Lütfen dikkat et.Bu kadar çabuk zayıflaman iyi değil.''dedi yanıma oturup elimi tutarak.Sinirle ayağa kalktımve aynada kendime baktım.

-''Görmüyor musun_Şu halime bir bak Melis?Berbatım işte.Şu göbeğe bak.Bacaklarımın kalınlığına bak.Ne kada riğrenç durduğunu bile bile nasıl bana kilo verdiğimi söylersin?Kendimden utanıyorum,aynalardan nefret ediyorum..Ege benle nasıl birlikte onu bile anlamıyorum.Yüzüme baktıkça kusasım geliyor,çekik gözlerim ve kocaman dudaklarım var.Beni söyle kim sver?Ailem bile sevmezken söyler misin Ege beni nasıl sevsin?''dedim ağlayarak.Dizlerim üzerine çöktüm ve hıçkırarak ağlamaya başladım.Mutluydum ama hissediyordum işte.Kötü bir şeyler olacaktı.Ege beni bırakacaktı ve ben sonsuz yalnızlığımda bir gölge gibi yaşamaya devam edecektim.Benim kaderim buydu.

Sonsuz Şehvet'e UyanışHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin