Gerçekten,öyle özel okuyucularım var ki,hepiniz ayrı ayır öyle değerlisiniz ki,anlatamam :) Sizi deli gibi seviyoruum :*
Bir önceki bölümde kapak yapma özürüm olduğundan bahsetmiştim ve bugün mesaj kutuma yaklaşık on beş tane kapak geldi.Hepsi o kadar güzel ki,hepsini sırayla teker teker kullanacağım,tek kelimeyle hepsine ba-yıl-dııım!!Birtanesiniiiz <3 Şu anki kapak masaldiyari adlı okuyucumun hazırlığı kapak,multimedyada ise Smyrne'nin hazırladığı bir kapak var,tekrar çok teşekkürler :) Son olarak,profilimde biyografi kısmında twitter,facebook ve tumblr sayfalarımı paylaştım.İletişime geçmek isteyenler olursa,oradan ulaşabilirler.Ve bol bulmacalı bir bölüm,umarım beğenirsiniz :) Yorum ve votelar çok önemli,çok çok önemli,lütfen hayalet okuyucularım,sizde vote verinde biraz daha yukarılara yükselelim :) Hadi öptüüm :*
Gözlerimi derin bir nefes alıp,saniyeliğiyle açıp kapattım.Buradaydı.İsyankar mavi gözleri,iinatla bana bakıyordu.Tüm berraklığı ve masumluğu ile karşımdaydı.
-''Biraz konuşabilir miyiz?''dedi titrek sesiyle.Daha dün beni görmek istemezken,bu davranışı tabi ki anlamamıştım ama Beren zaten yüzde doksanıyla anlaşılmaz bir denklemdi.
-''Ta-abi.''dedim sesimin normal çıkmasını zorlayarak.Ama o karşımdayken,bu neredeyse imkansızdı.Pembe mini elbisesi ve kafasına taktığı pembe kurdeleli tokası ile masumiyetin baş elçisi gibiydi.Onu alıp sonsuza kadar yanımda tutabilirdim.Sonsuz Şehvet'le sevebilirdim onu.
-''Neden unutamıyorum Ege?''dedi ağlamaklı gözlerini bana çevirerek.AĞlamıyordu ama ağlamasına ramak kalmıştı.Lanet olsun ki,onun bir daha benim yüzümden ağlaması istediğim en son şeydi.Ne diyeceğimi ne yapacağımı bilemezken,gözleri etrafta dolaştı ve piyanoyu buldu.Ona defalarca öğretmeye çalıştığım halde,ne bir ilerleme kaydetmişti ne de öğrenmek için can atmıştı.Piyano benim ilgimi çektiği için,seviyormuş gibi davranıyordu.Oo zamanlar tamamen bana bağlıyken,şimdi nereye konacağı belirsiz bir kuştu.Ve yanlış bir yola sapmasını kesinlikle istemiyordum.Ürkek adımlarını piyanoya doğru ilerletti.
-''Lisedeyken,düğünümüzde piyano çalacağını hayal ederdim.''dedi gülümseyen bir tonla.Siktir!Beren,yapma bunu!
-''Peki ya şimdi?Şimdi ne hayal ediyorsun?''dedim korkarak.Yavuz'un Türkiye'den gittiğini biliyordum.O lanet herif sürekli Beren'in aklına giriyor,onu benim hakkım kışkırtıyordu bunu görebiliyordum.Şu an hatta emindim.Öyle olmasa Beren o adam gittikten 3 gün sonra yanıma gelmezdi.
-''Şimdi düğünümde,kendim piyano çalmak istiyorum.''dedi kaşlarını hafif çatarak.Ne yani?Öğrenmiş miydi?Ne zaman?Nerede?Ve en önemlisi kimden?Ben bir şey demeden piyanonun başına oturdu ve tuşların üzerinde ellerini şöyle bir dolandırdı.Bir şey çalıyordu,daha önce hiç duymadığım bir şarkı.Arkasından ona baktığımda,güzelliğinin afroditi bile kıskandıracak derece de olduğunu daha iyi anlamıştım.Dik sırtı,yay gibi gerilen omuzları ve bir şelale misali boynunda dalgalanan bukleleri...İnsanlığın cezasıydı bu kızın güzelliği..
The power of love
Aşkın gücü
A force from above
Yukarıdan gelen bir kuvvet
Cleaning my soul
Ruhumu temizliyor
Flame on burn desire
Yanan şehvetin alevi
Love with tongues of fire
Ateşin diliyle sev
Purge the soul
Ruhunu arındır
Make love your goal
Amacın sevmek olsun
This time we go sublime
Bu sefer iyimser olalım
Lovers entwined divine divine
Sevenler ilahi şekilde birbirine dolanmış
Love is danger, love is pleasure
Aşk tehlikedir aşk zevktir
Love is pure, the only treasure
Aşk temizdir ve yegane hazinedir
I'm so in love with you
Sana aşığım
Make love your goal
Amacın sevmek olsu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Şehvet'e Uyanış
ChickLit-''Neden bu kadar masumsun Beren?''dedi anlamsızca.Başımı göğsünden kaldırıp ona baktığımda yüzündeki ifadeyi bir türlü çözemiyordum.Çok bilinmeyenli bir denklemin ilk işlemi gibiydi,nereden başlayacağımı,nasıl başlayacağımı kestiremiyordum. -''Sana...