Vicdanımla bir çok kez karşılaşmıştım.Ona karşı çok defa büyük bir savaşa girmiştim ama bu seferki farklıydı.Büyük bir arena da değildik.Aksine oldukça dar bir alanda benden öylesine büyük bir şekilde iğrenç gülümsemesiyle bakıyordu.Bana...Bana acıyordu.Düştüğüm duruma,düşürdüğüm duruma.Beren,çok masumdu.Ürkütücü derece de hem de.Bir yandan ondan gerçekten korkuyordum.Bana yapabilecekleri çok fazlaydı.Onu aldattığımı tek bir an bile düşünse bile,içinin ne kadar acıdığını bana öylesine güzel ifade etmişti ki.O mavi gözleri,gözümün önünden bir an olsun gitmiyordu.
-''Vicdanımın sesi susmuyor.Lanet olsun.Bu kız kendimden nefret etmeme neden oluyor.''dedim başımı ellerimin arasına alarak.Babam,siyah gözleriyle gülümsedi bana.Ben ona dert yanıyordum ama bana gülümsüyordu.
-''Sana bunun çok büyük bir hata olduğunu söylemiştim.Sen hayatın boyunca öyle bir kadınla yan yana bile gelmedin.Değil elini tutup kaldırmak,uzaktan gözlerine bile bakmadın öyle bir kadının.Şimdi ise onunla yarışmaya kalkıyorsun.Yenilen sen olacaksın Ege.''dedi iç çekerek.Ne diyebilirdim ki?Haklıydı.Aptal ben,gidip onun gibi bir kızı seçmiştim.Daha kolay tuzağa düşeeğini ummuştum.Onu daha kolay elde edip,daha kolay kandırabileceğimi.
-''Kafam allak bullak baba.Ela benim gözümde öyle bir yerdeydi ki,sen biliyorsun.Onu sevdiğimi düşünmüştüm.Her ne kadar size ve çevremdekilere inkar etsemde,onu sevdiğimi içten içe hissediyordum.Onun masum olduğunu,bana sadık olduğunu hatırlatıyordum kendime.Annesiz büyüyen bir çocuğun,sığınmasını buluyordum onda ama asla aramızdaki şey şevkat olmadı.Beren'se,gerçekten bana göre fazla farklı.O gün onu öyle görseydin,odanın içinde deli gibi kendi kendine konuşması,sürekli kendine çirkin demesi,ki hayatımda görüp görebileceğim en duru güzelliğe sahip bir kız o,bilmiyorum.Beni çok derinden etkiledi.''dedim kahvemden bir yudum alarak.Babamla konuşmayı çok seviyordum.Her derdim,sıkıntım onunla paylaşmıştım.Annesiz büyüdüğüm için tek desteğim ondan yanaydı.O da her olayda benim arkamda durmuş,hatalarımıda şu an olduğu gibi suratıma çarpmıştı korkmadan.Hala beyazlaşmamış olan siyah gür saçlarının arasından ellerini geçirdi ve karizmatik bir edayla komidinin üzerinde duran evlilik fotoğrafını gösterdi.
-''Annen,beni aynen böyle etkilemişti işte.Duru bir güzellik ve okyanus kadar derin bir masumiyet.O kadar derindi ki,o masumiyete ellesem boğulurdum içinde biliyordum.Ama öyle de güzeldiki o okyanusta yüzmemek için kendimi zor tutuyordum.Beren de böyle.Oğlum,sana yalvarıyorum,eğer arkana bile bakmadan gideceksen girme bilmediğin bölgelere.Boyunu geçen sularda yüzme.Boğulma o vicdanın da.''dedi uzanıp elimi tutarak.Babamın sözleri,içimden geçip izini üzerimde bırakıyordu sanki.Bir kurşun yarası gibiydi.Ben böyle bir insan mıydım?Bunca kötülüğü yapıp arkama bile bakmadan dönüp gidecek miydim?Ama hayatım?O ne olacaktı?Ben bunu istemiyordum.Birine takılıp almak,prensiplerimi tamamen aykırıydı.Doğal olarak Beren gibi kızları kendime av olarak seçmiyordum.O gece o kadar içmeseydim,yine Beren gibi bir kızı av olarak tercih etmeyecektim.Bu kadar büyük bir yemek yerine,aparatiflerle mutlu olacaktım.Şimdi hem mutsuz,hem açtım kendi sayemde.
**
Eve doğru ilerlerken,iphonenun gereksiz müziği kulaklarımda yankılandı.Telefonların canı cehenneme!Cebimden çıkarıp ekrana baktığımda ise sinir katsayım iyice yükseldi.Yumruk yaptığım elimde duran telefonu aniden açıp kulağıma götürdüm.
-''Ooo Ege Bey sonunda ulaşabildik.''dedi iğrenç ses.Bu heriften oldum olası nefret ediyordum.Hatta tiksiniyordum.Yaptıklarının namını duymuştum ve pek hayırlı şeyler değildi doğrusu.
-''Kısa kes.''dedim dişlerimin arasından.Para uğruna yapmayacağı şey yoktu bu itin.Nasıl onun oyununa düşmüştüm böyle?
-''Duyduğuma göre,küçük bakirenin bacaklarını hala açamamışsın?Ne o zor lokma mı yoksa?''dedi gülerek.Geniş ağzından gözüken dişlerini hayal edebiliyordum.Sürekli yağlı olan iğrenç saçlarını da.Hala Ela için iddiaaya girebiliyordu.Ela onun yüzüne dahi bakmayacaktı bundan emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonsuz Şehvet'e Uyanış
ChickLit-''Neden bu kadar masumsun Beren?''dedi anlamsızca.Başımı göğsünden kaldırıp ona baktığımda yüzündeki ifadeyi bir türlü çözemiyordum.Çok bilinmeyenli bir denklemin ilk işlemi gibiydi,nereden başlayacağımı,nasıl başlayacağımı kestiremiyordum. -''Sana...