29.Asa o facem

538 50 39
                                    

Va multumesc foarte mult pentru toate voturile.Ati reusit sa imi impliniti un vis. Va multumesc enorm de mult.Vreau sa vad cat de multe voturi reusim sa primim la acest capitol :) 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Stateam si ma uitam la holul gol,asteptand sa il vad pe Cristi venind de afara,si sarindu-mi in brate.Vreau sa ii vad ochii ,si zambetul,si tot ! Cand stateam si ma uitam in gol,observ o persoana foarte cunoscuta,uitandu-se la mine

Eu : Teo !

MADA POV ... 

Eu : Teo ! 

A inceput sa imi sara in brate,si am inceput sa ne imbratisam ca si cum am fi fost prietene foarte bune,desi eram certate ...

Teo : Ce faci aici ? 

Eu : Pai ti-am spus ca m-am mutat in Constanta ! 

Teo : Nu asta... Mi-a zis mama ca te-a intalnit . Ce faci la spital ? S-a intamplat ceva cu tatal tau ? Sau cu Iuliana ? 

Eu : Nu. Doamne fereste ! Cristi e in coma... 

Teo : Ce a patit ? 

In acel moment il vad pe Vlad cum se ridica nervos de pe scaunul sau,si incepe sa o ia pe Teo la intrebari . 

Vlad : De parca nu ai sti ! Sunt sigur ca tu te-ai ocupat de chestia asta ! 

Teo : Stai putin! Nici nu stiu ce s-a intamplat ! 

Vlad : Si atunci ce cauti aici ? Cum ai stiut ca suntem aici ? 

Teo . Am venit cu matusa mea sa isi faca un control la ochi.Este la acelasi etaj cu salonul unde e Cristi. Puteti sa veniti sa o vedeti,daca nu ma credeti ! 

Vlad : E ok ... *incepand sa se calmeze*

Teo : Deci  imi spuneti de ce e Cristi in spital ? 

Eu : In seara de revelion, Cristi a fost lovit de cineva cu o sticla in cap.E foarte rau... Am inteles ca i-au intrat ciuburile in cap,si e pe muchie de cutit ... 

Teo : Vai ,ce rau imi pare ! Tu cum te simti ? 

Eu : Traiesc.Nu mai simt nimic de aseara. Vreau sa mor,insa gandul ca Cristi inca traieste ,ma incurajeaza... 

Teo : Mada! Te rog sa nu faci vreo prostie *si ma strange in brate * Pot sa intru sa il vad pe Cristi ? 

Eu : Desigur.Ai grija ce faci pe acolo .Nu poti intra ,doar singura.

TEO POV ...

Abia astept sa intru in salon. Abia astept sa ii spun lui Cristi tot ce am pe suflet.Am intrat acolo,unde mai erau trei paturi. Nu mai era niciun vizitator la ceilalti pacienti ,deci puteam sa vorbesc cu Cristi linistita . 

Eu : Vai,vai,Cristinel ! Vezi ce inseamna cand iti iubesti prea mult iubita ? Probabil nu mi-am ales razbunarea destul de bine.Am eu grija sa te ridici de acolo,si sa o lasi pe Mada in pace. Vei fi al meu,nu conteaza felul in care te castig ! 

VLAD  POV ...

Eu : Mada.Tu esti normala ? Cum sa o lasi pe Teo singura acolo ? Stim deja ca ea a facut tot posibilul sa te raneasca,si acum Cristi e in spital .

Mada : Nu stiu ce sa zic... S-a comporatat foarte frumos cu noi . Nu ai vazut ? 

Eu : Aham... Si cu mesajul dat de ea ? Cum sa ai grija la cap ? Exact ce ti-a facut ea tie. Si geamul cine l-a spart ?

Teo tocmai iesise din salon.

Eu : Hai,spune-i Mada. 

Teo : Ce sa imi spuna ? 

Mada : Pai... Mi-ai trimis un mesaj,in seara de ajun " Ai grija la cap " . Si eu era sa mi-o iau fix in cap.Noroc ca a fost Cristi pe faza,ca daca nu era,probabil el statea pe hol,si eu in pat. 

Teo : Pai... Mai tii minte cand am fost la Born This Way Ball ? 

Mada : Da ! 

Teo : Si stii ca aruncau fanii cu cadouri ,si eu ti-am zis sa ai grija la cap,sa nu te lovesti,iar tu ai primit un urs in cap ? 

Mada : Si ce legatura are asta cu mesajul ? 

Teo : Pai voiam sa iti aduc aminte ce fericite eram impreuna ... Nu pot sa cred ca ma invinovatesti de asa ceva ...

Vlad : Si geamurile sparte ? 

Teo : Si mie mi-au fost sparte geamurile.Chiar nu sunt vinovata de asta.Nu as sparge un geam pentru un nimic .Si mai ales ,si acasa la matusa mea ... 

Mada : Eu intru sa vad ce face Cristi .

Teo : Si eu trebuie sa plec.Probabil ma cauta matusa. 

Am incalcat si regula.Am intrat cu Mada ,la Cristi.Nu patise nimic.Ma asteptam sa il fi sufocat cu perna.As vedea-o in stare pe Teo de asa ceva ... 

Mada : Crezi ca isi va reveni ?

Atunci am vazut cum Cristi incepe sa isi miste un deget de la mana . 

Eu : Dupa cum vad,da.Este foarte puternic. *si incepem sa il imbratisam,fericiti pentru ca da semne ca isi revine*

TEO POV ...

CONVORBIRE TELEFONICA ...

Eu : Deci,Bea. Sa vezi.Am fost la spital .L-am vazut pe Cristi 

Bea : Si ? 

Eu : Era in pat.Vreau sa isi revina,jur . Abia astept sa inceapa scoala. O sa fac eu ceva ce Mada nu si-ar putea imagina . 

Bea : Sunt sigura ca de data asta o sa iti mearga 

AUTORUL POV ...

Au trecut deja 5 zile,in care Vlad si Mada abia au reusit sa doarma 3 ore. Vlad nici nu a stat acasa mai mult de 5 minute ,fiind primit de Mada la ea acasa. Vlad era obisnuit sa fie mereu prezent Cristi,si acum e in spital.Au depus plangere la politie ,insa nu s-a luat nicio masura.Au iinceput sa investigheze cazul,insa nu au facut rost de nicio proba 

Cristi nu este nici bine,nici rau.Este vizitat non-stop,iar fanii lui sunt curiosi de ce nu mai posteaza.Vlad le-a spus ca are nevoie de o pauza,fiind bolnav.Este in spital,insa nimeni nu stie ca e in coma. 

CRISTI POV ...

M-a durut de la sticla aia.Asta e tot ce imi mai amintesc.M-am trezit intr-un loc destul de intunecat.Observasem o usa ,care avea ceva stralucitor in spatele ei. ,insa in spatele meu ii vedeam pe Mada,Delia si Dutu strigandu-ma . 

Dutu : Nu te duce,prostule ! 

Mada : Cristi ! Te iubim.Nu ne lasa asa ! 

Delia : Avem nevoie de tine ! 

In schimb o observam pe Teo,cu o fata destul de ciudata ,cu parul negru,si ochii negri.Cred ca e Beatrice ,fata emo din liceul lui Vlad . Ele ma strigau sa ma duc la ele . 

Habar nu am ce sa fac.Sunt prins intre extreme.Pe cine voi asculta ? Cine imi va fi aproape ? ... 

 MADA POV ...

Stateam in fata salonului  lui Cristi.Doctorul ne-a chemat destul de urgent la spital.Probabil s-a intamplat ceva rau ...  Din salon,iese doctorul cu o fata destul de serioasa . 

Luci : Ce s-a intamplat ?

VA URMA

#1130 CUVINTE 

#25 IN FANFICTION (VA IUBESC . PUTEM SA INTRAM IN TOP 10 ? ) 

Ce le va spune doctorul ? Capitolul 30 inseamna si sfarsitul cartii ? 


Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum