34. Doar fa-o !

650 47 48
                                    

Va multumesc foarte mult Pentru tot feedback-ul pozitiv. Scriu acest capitol intr-o ora libera la scoala . Sper sa va placa. Have Fun !

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Apoi ne-am intors in camera mea,si am filmat "Try Not To Sing" .Normal ca eu am pierdut.Cine i-a pus sa puna " Bad Romance" ? Acum eran randul meu sa fac o provocare . Dar care ar fii ?

Cristi : Acum e acum ...

Delia : Ce ai zice daca ... *dar este intrerupta de Vlad*

Vlad : Sa faci streaptease pentru Cristi!

MADA POV ...

Eu : Ce nesimtit esti !

Vlad : De ce ?  De parca nu i-ar place !

Eu : Se taie la montaj,oricum.Acyum,dati-mi o provocare normala . 

Vlad : Eu ti-am dat deja una *si se uita catre Delia* 

Delia : De parca nu i-ar place ! 

Eu : Normal ca nu ! 

Cristi : Si ce zici daca mi-ar place ? 

Eu : Pervers ordinar ! 

Delia : Acum trecand peste gluma,iti dau eu provocare ! 

Cristi : Sa te vad ! 

Delia : Mada,te provoc sa faci 50 de flotari ! 

Eu : Se vede ca ai stat prea mult cu Vlad ... 

Cristi : Daca tu faci 50,eu ma arunc de pe balcon. Nici eu nu le fac fara sa ma opresc . 

Eu : Daca esti gras cat un porc 

Si am inceput sa le fac. Vlad le-a numarat.Am facut 50 de flotari,probabil chiar mai repede decat Crbisti sau Vlad . Au ramas toti surprinsi de "performanta" mea. 

Cristi : Ooooo . Cum le-ai facut ? 

Eu : Vreti sa va invat ? *si incep sa rad* 

Apoi ne-am intors in camera mea ,alaturi de ei ,si am facut Outro-ul . 

Eu : Ei au fost Cristi Munteanu, Vlad Munteanu . Subscribe la canalul lor .Aveti link in descriere . 

Vlad : Ce am ajuns ! Sa ne faca 100k de abonati ,publicitate  . 

Eu : Nu sunt departe de voi.Tu ai cam 450k ,si Cristi 300k . 

Cristi : Mda ... 

Eu :Asa,si ea a fost @delia.stan2,si Alice ... Cum esti pe insta ? 

Alice : alicepop70 

Eu : Cum a zis.Avteli link la profilul lor de insta. Asta a fost vllogul de azi,sper ca v-a placut si vreau sa va abonati,daca nu ati facut-o inca.Like si share. Va pupa Marinaaaaaaa 

AUTORUL POV ...

Ultimile zile din vacanta de vara au trecut desstul de repede.Alice a reusit sa se integreze in grupul Madalinei de prieteni,afland de relatia dintre Cristi si Mada,respectiv Vlad si Delia . A reactionat destul de normal,nearatand semne de gelozie . 

Teo a aflat ca Delia va fi in aceeasi clasa cu ea. A ramas surprinsa de faptul ca s-a mtata.Insa acum se poate razbuna pe toti 4 .Oare ce plan a pus la cale ? 

MADA POV ...

Stiu ca suna foarte ciudat,insa o sa am parte,dinnou,de prima zi de scoala. Cristi si Vlad trec pe la mine,pentru a merge impreuna la scoala.Partea buna este ca incep orele la 11 ,ceea ce este mult mai prielnic pentru mine. M-am trezit la ora 9 ,de bataile insistente la usa apartamentului.Iuli este la munca,iar tata la fel. Sunt singura,iar acum Cristi si Vlad s-au hotarat ca vor sa ma vada cu fata mea de zombie ... 

Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum