Am urcat peste 40 de pozitii in 24 de ore.Va iubesc enorm de mult ! Este un capitol destul de trist,insa sper sa va placa.Va rog sa raspundeti la intrebarile de la final !
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Madalina are foarte mult potential in luma vloggerilor.Este frumoasa, are talent in a vorbi,si este amuzanta.Se maimutareste toata ziua.Asta va conta foarte mult .Cristi este foarte norocs ca o are.Pe la ora 11,a decis sa mearga sa il viziteze.I-am spus ca nu ar trenui sa mearg,adar nu m-a ascultat.Dupa 5 minute o vad intrand in camera toata uda,plangand,si incuind usa cu cheia.Oare ce s-a intamplat intre ei ?
BIE POV ...
Asta e foarte ciudat . Incepe sa se puna jos,cu spatele sprijinita de usa in care Cristi urla ca un disperat sa deschida.Plangea fara oprire.Si-a bagat degetele in urechi,pentru a nu-si mai auzi dragostea cum o striga din spatele usii . Dupa ce s-au mai calmat spiritele,am decis sa ma duc sa o calmez,pentru ca atunci cand ma apropiam de ea,incepea sa se uite urat la mine. Imi era frica de ea .
Eu : Mada,te rog sa te calmezi.
Mada : Tu cum te-ai simti ? Sa faca asa ceva iubitul tau ?
Eu : Dar ce a facut ?
MADALINA POV ...
M-am distat nnespus de mult cu Bie,insa am vrut ,neaparat sa ma duc sa ii urez iubitului meu noapte buna.Sunt sigura ca va trece destul de rapid noaptea asta,mai ales ca el nu are ochi,doar pentru mine.
Ma duc in liniste spre camera lui Cristi. Noroc ca a tinut usa neincuiata.O deschid,si cand ma uit atent,o vad pe Mimi in patul iubitului meu,tinandu-l strans in brate. Am simtit cum lumea mi se prabuseste . Am simtit cum am murit si am inviat,mai ales ca Mimi,cred,ca era si dezbracata pe jumatate.
Nu stiam ce sa fac. Sa ii trezesc,sa nu .Apoi am facut primul lucru care mi-a venit in minte.Le-am facut o poza ,cum dormeau,dupa cre am pus mana pe o sticla de apa,care din fericire ,era rece si am turnat-o pe ei .Au inceput sa urle ca doi disperati,air cand Cristi m-a vazut ,a ramas masca.
Eu : Asta e pentru ca te pui cu cine nu trebuie ! *si apoi ies din camera ,trantind usa dupa mine*
Cristi : Mada,stai !
M-a urmarit pana la camera mea,spunandu-mi sa il las sa imi explice . I-am spus ca nu are ce sa imi explice si am intrat in camera.De fata cu el ,am incercat sa imi stapanesc lacrimile ,insa in camera,am inceput sa plang ca si un copil mic . Bie a incercat sa ma ajute,insa am refuzat-o destul de agresiv. Dupa ce insistentele lui Cristi au incetat,Bie s-a apropiat si a inceput sa ma stranga in brate.I-am spus povestea ,iar ea mi-a spus ca ar trebui sa il las sa imi explice,a poate fi prea tarziu .
Eu : Deja este prea tarziu,Bie.Eu ma intorc maine la Craiova,el la Constanta.Parintii mei sunt in proces,iar,cu siguranta tata va pierde,si voi fi obligata sa raman in Craiova,cu bunicii mei
Bie : Daca te grabesti,inca este pe ho.Macar sa ii spui ce ai pe suflet .
Acela a fost momentul in care m-am ridicat,si m-am grabit catre clanta usii.Am deschis usa,si il vad pe Cristi,rezemat de un perete,cuVlad langa el,care,cel mai probabil,incerca sa il consoleze.M-am apropiat de el .
Eu : Ridica-ti privirea cand vorbesc cu tine *spun pe un ton destul de ridicat *
Apoi am vazut ochii lui,in care ma pierdeam de fiecare data,plini de lacrimi .Nu suport sa il vad asa .Il iubesc prea mult . Nu m-am putut abtine,si am incepu sa plang,alaturi de el,ca si o fetita de 5 ani.L-ma strans in brate,tare,si imi simt cum tricoul meu se uda.Este de la lacrimile lui.Nu imi vine sa cred ce dezatru s-a creeat .A fost ceva ce nu vreau sa mai simt niciodata.
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfic❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...