45.Ziua Indragostitilor

599 49 25
                                    

Va multumesc foarete mult pentru tot .Daca va place cartea mea,lasati-mi un vot,si si anuntati-va prietenii despre cartea mea . Va iubesc enorm de mult. Tin sa va anunt ca vom avea un capito special,saptamana viitoare,cel mai probabil vineri (CAPITOLUL 50) . Va multumesc . Sper sa va placa si acest capitol,la fel de mult ca si celalalt. 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Vlad : V-ati impacat ?

Eu :Da,ne-am impacat !

Vlad : Ce a bucur pentru voi ! Am sa va mai dau o veste . M-a sunat Delia sa imi spuna ca Teo a fost retinuta pentru 24 de ore in arest,urmand ca maine sa i se dea o sentinta finala .

Cristi : Sper sa o bage la parnaie .

Eu : Eu ma multumesc si cu o exmatriculare

Vlad : Sau cu o decapitare ...

Eu : Ar trebui sa plec acasa,pentru ca Tata se cam ingrijoreaza,cred

Baietii au insistat sa ma conduca acasa ,insa cand eram pregatita sa plec acasa,mi-am adus aminte ceva .

Eu : Uhm... Cristi ... Trebuie sa iti spun ceva ... 

- - - - - 

MADA POV ...

Cristi : Spune-mi , dragostea mea ! 

Eu : Eh,stii ca sunt cam directa,asa ca vreau sa te intreb ceva . Ce vrei sa iti iau de Valentine's day? Stiu ca e maine.Sper sa reusesc sa iti iau ceva in seara asta . 

Cristi : Mada.nu e nevoie sa iti irosest banii cu mine . Mie mi-ai dat cadoul azi,m-ai iertat . Nu vreau nimic de la tine,pentru ca tu esti tot ce mi-as putea dori *si ma saruta* 

Vlad : Aww ... So sweet. Acum spuneti-mi,credeti ca Deliei ii plac tricourile ? 

Eu : Nu. Delia prefera sa umble dezbracata ! 

Vlad  Serios ? 

Eu : Nu ,prostule . Depinde de tricou. Cum e ? 

Vlad : E negru , si are o inima ,pe care scrie "He's Mine" ,si eu am la fel ,pe care scrie " I'm her's"

Eu : Dcaa e negru,ii place.No stress.Acum,sa plecam,ca o sa se supere tata daca intarziu . 

Am mers catre casa ,si am ras pana la refuz. Toata lumea se uita ciudat la noi,pentru ca faceam cea mai mare galagie pe care o puteai auzi intr-o zi de duminica . Vlad ne-a povestit,ca maine se fac inscrierile pentru balul bobocilor,si regina balului,cea mai votata dintre elevi,va fi si presedinta elevilor . Eu chiar as vrea sa castig .Mi se pare ca Corina aia,e cam fitoasa,si ar trebui sa vina cineva care ar putea face ordine intre ei . 

Cristi : Daca vrem sa transformam scoala intr-un nightclub, trebuie sa te votam pe tine. 

Eu : Ehh.Nici chiar asa . Dar as lasa elevii sa isi spuna parerea si sa nu taca.

Vlad : Anul asta va fi diferit. Am inteles ca echipele se vor face pe baza unor biletele.Deci,nbu toata lumea va avea pereche. Si nu doar boboacele vor participa,ci si alte fete . De aia anul asta se numeste " Balul Decebal" 

In fine,voi vedea cum va fi maine . Am ajuns si acasa,mi-am luat la revedere de la baieti,si am stabilit sa ne intalnim in fata blocului,maine dimineata. Vom merge impreuna la scoala,ca in vremurile bune . 

CRISTI POV ...

Am cateva milioane de celule in mine. Dureaza ceva vreme sa le trezesc pe toate.Cum dracu crede Dutu ca ma pot ridica din pat in 5 minute ? aIn cele din urma ,am reusit sa ma cobor din pat,mi-am facut rutina de dimineata,m-am imbracat ,si am plecat cu Dutu catre casa lui Mada. Acolo ne vom intalni toti 4.Sper ca fara Alice.

Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum