Sunt madra ca "Pacatele Iuliei" a inregistrat un asa mare succes. Nici macar aceasta carte nu a reusit sa atinga succesul acele carti. Va invit pe toti sa lasati un ochi pe acolo,si un vot,ca e gratis,la fel cum va invit sa lasati un vot si aici :)
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Ma trezesc intr-un pat foarte cunoscut . Cunosteam salteaua,si cunosteam mirosul de parfum scump . Nu imi venea sa cred cand mi-am vazut camera MEA . Si nu camera mea din Craiova,ci camera me adin Constanta ! Am inceput sa sar prin camera de fericire,si abia dupa ce m-am bucurat vreo 20 de minute mi-am observat prietenii ,dormind in patul meu .
Eu : Hai jegosii naibi,in picioare .
Delia : Hmh ?
Eu : Mi-ati lipsit atat de mult !
Cristi : Si tu mi-ai lipsit , gogoasa mea dulce *si ne sarutam mai dulce ca niciodata*
MADA POV ...
La naiba ! Iar i-am visat . Nu imi vine sa cred ce se intampla . Oricum , tabara se apropie cu pasi repezi . Macar asa voi putea scapa de stresul lor . Vreau sa uit ca i-am cunoscut,desi nu i-am cunoscut . Dar,mda ...
- - - - -
Ma trezesc dimineata in patul meu , acoperita cu plapuma mea favorita . Aseara m-am culcat la 4,si abia am reusit sa dorm 2 ore . Trebuia sa ma ridic,ca altfel pierdeam trenul catre Brasov .Pierdeam sansa catre un nou inceput .
M-am imbracat in cateva munte,am mers in bucatarie,unde mama cu tata ma asteptau cu zambetul pe buze.
Tata : Te duc eu ?
Eu : Daca vrei *si zambesc*
Mama : Esti pregita ? Ti-ai luat toate?
In acel moment Alexandra isi face aparitia in camera,ca o furtuna .
Alexandra : Mi-am luat toate lucrurile . Hai sa mergem
Tata : Ce grabita esti,Alexandra.
Mama : Ca de obicei ...
Alexandra : Vezi cine stie ? *si o ia pe mama intr-o imbratisare* Hai sa mergem !
Am mers catre masina tatei. Era o masina ieftina , care mirosea a levntica . Tot ce iti puteai dori mai mult intr-o zi calduroasa de iunie . Nici nu am observat cat de rpede trecea timpul,ca m-am si trezit in gara din Craiova . Mai sunt 10 minute ,pana ce trenul spre Brasov urmeaza sa porneasca . Ne-am luat la revedere de la tata,si i-am promis ca ii vom aduce ceva .
Tata : Daca nu imi audceti ceva, sa stiti ca nu va mai primesc acasa *si incepe sa ne zambeasca*
Stiu ca glumestie.Stiu chestia asta . El are doar o fiica . Nu are cum sa o lase in strazi .Eu si Ale am urcat in compartimentul 6 , unde aveam locurile . Ne-am asezat comode, insa eu nu ma simteam atat de comoda. Totusi ,sunt cu o straina . Tot ce imi amintesc de Alexandra e ca e prietena mea , si ca vom merge impreuna in tabara . Am ecis sa nu passtram o atmosfera de priveghi,asa ca am inceput sa facem glume pe baza lucrurilor pe care le vedeam afara
Alexandra : Ce ne da o vaca mare si grasa ?
Eu ; Nu stiu ... lapte ?
Alexandra : Nope . Gresit . Teme *si incepem sa ne radem ca niste disperate*
Mi-am cumparat muzica pe ITunes,asa ca aveam un pl;aylist bine pus la punct . Normal ca toate cele 5 albume ale lui Gaga erau in telefonul meu . 200 de lei folositi corect.Nu ?
sAlexandra : Nu stiu cum poti asculta asa ceva ...
Eu : Pai ... nu am ce sa fac . Voi nu stiti ce e aia arta si muzica .Adolescentii din ziua de azi prefera Florin Salam si Adrian Copilul Minune ...
Alexandra : Nu ai treaba cu iubirile mele.
Stiam ca asa se va intampla . Stiam ca imi va critica muzica,insa asta nu conta pentru mine . Mi-am bagat castile in urechi, si am continuat sa urmaresc ce se intampla afara,pe geam . Nici nu am observat cum timpul trecea,si ne apropiam de Brasov . Dupa multe ore plictisitoare ,pentrecute in acel tren, am ajuns in gara din Brasov .
Alexandra : Insfarsit ! Credeam ca ne-am blocat in timp ,si va trebui sa se inventeze o masina a timpului sa scapam ...
Eu : Stii ca , e relativ imposibil. Nu ?
Alexandra : Nu ai treaba cu visele mele , da ?
In acel moment l-am observat pe Selly ,care se coborea din tren . Alexandra era o prietena destul de apropiata de-a lui , asa ca s-a grabit sa il intrebe ce face in Brasov .
Alexandra : Satana de om ! Ce dracu faci si tu pe aici ?
Selly : In primul rand , Codrin e satana,nu eu ,si in al doilea rand , niciuun buna ? Si in al treilea rand Buna Alex, buna Mada
Selly imi stie numele reaL? In visul meu imi zicea Marisa sau Mari . Preferam sa nu ma trezesc niciodata ...
Eu : Buna .
Alexandra : Tuot nu ne-ai raspuns. Unde mergi ?
Selly : Probabil unde mergeti si voi .Tabara Utopia ?
Eu : Exact acolo mergeam *si zambesc cu coltul gurii*
Stiu ca Selly e singura persoana capabila sa ma impace cu Cristi. Stiu chestia asta , si nu ma voi opri sa incerc sa il conving . Am urcat in autocarul tabereii,care ne astepta in gara .
Eu : Selly ? Cine va mai fi in tabara ?
Selly : Vloggeri ?
Eu : Da . Vor fi ... Munteni ? *zambind cu coltul gurii din nou*
Selly : Ooo . Cineva s-a indragostit. Ia spune-mi .Pe cine ti-ai pus ochii ? Vrei sa vorbesc cu Vlad ? Stai ca acum il sun .
Eu : Nuuuu . Nu mi s-a pus ... *dar ma intrerupe Alexandra*
Alexandra : Pe Cristi
Selly : Ai ghinion ca nu am semnal . Dar o sa vorbesc cu el in tabara . Nu te stresa. Si ei vor fi acolo .
Pff ... Ce bine . Vor fi acolo .Deci sansele mele ca visul meu sa devina realitate au crescut enorm . Am ajuns in tabara . Am inteles ca vom sta 4 in fecare camera, si nu se va tine cont de genul fiecaruia.
Ceea ce mi s-a parut cel mai ciudat a fost ca in cabanma 1 va locui Alexandra , fara mine . Ideea era ca vom petrece timp impreuna.Nu ? Fioecare cabana primeste si un nume de echipa . Echipa Alexandrei se numeste "Ursii Polari" . Ciudat nume,mai ales ca e vara .
Supervizor . In cabana numarul 18 ii avem pe cei din echipa "Brazilor Verzi" , si este compusa din Barzoi Madalina ...
VA URMA ...
#1128 CUVINTE
#29 IN FANFICTION
NEXT LA 30 VOTURI
Cu cine va locui Madalina intr-o cabana ?
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfiction❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...