41.Pe marginile gloriei

545 54 31
                                    

Am spart gheata.Va iubesc enorm de mult.Vreau sa vad daca putem sa facem 20 de voturi la acest capitol.Am incredere ca toata lumea care citeste asta,va da un vot la carte.Va multumesc pentru toata sustinerea. Sper sa va placa si acest capitol ! Have Fun !

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

"Nu o sa ghiciti nicodata cine sunt,loserilor. Numele meu apare doar in dosarele VIP !"

Apoi am realizat ca suntem chiar langa clasa lui Teo

Mada : Hai de aici ,ca nu vreau sa dau ochii cu scorpiile.Le rup cu bataia daca le vad !

Eu : Te gandesti la ce ma gandesc si eu ?

Mada : Biroul de la secretariat ! Acolo sunt dosarele cu toti elevii scolii.Oricum secretara nu vine pana la ora 12,deci avem timp !

Am pornit catre biroul de secretariat.Sigur era deschis,desi nu era nimeni in el,insa cand suntem pe holul cu biroul de secretariat vad pe cineva venind catre noi,pe hol .

Eu : Mada,ne-am ars rau !

---

MADA POV ...

Eram in fata biroului de la scretariat,si pe hol ,venea  profa de franceza. Nu m-am stresat,insa Bogdan da,pentru ca esi e mate info,tot face franceza cu ea,si stie ca se aseamana cu dracu cand nu inveti,insa Bogdan nu stia ca este pe acelasi hol cu favorita profei de franceza 

Eu : Nu te stresa.Tu doar taci din gura,si lasa-ma pe mine*in soapta* 

Profa : Bonjour,Madalina! Ce faci pe aici ? Doamna secretara nu vine pana pe la ora 12. 

Eu : Bonjour,Madame ! Daca nu va suparati,va deranjeaza daca caut ceva in niste dosare,cu Bogdi? 

Profa : Ce sa cauti ? 

Eu : Trebuie sa cautam o persoana ,si am cam avea nevoie de acces la dosare . 

Profa : Ce ora ai prima ? 

Eu : Am cu dumneavoastra! 

Profa : Nu o sa pot ajunge la ora,deci intra in birou ,si ai grija sa nu te vada nimeni.Sun-o pe Georgiana,si spune-i sa ii puna sa copieze tabelul de la pagina 41,si le explici tu dupa ce termini.

Eu : Asa voi face. 

Bogdan : Doamna,la noi la ora ajungeti ? 

Profa : Normal,imbecilule ! Nu scapati de ascultare.Vreau sa vad  cum citit.Anunta-ti colegii.

Bogdan : Da,doamna. 

Profa : Deci,aveti grija,sa nu va prinda cineva *si inchide usa*

PROFA DE FRANCEZA POV ...

Stiu ca nu am voie sa dau accesul elevilor la actele scolii,insa Madalina e speciala. Imi place ca stie sa le explice colegilor ei,mai bine decat stiu eu,si e foarte desteapta.Am trimis-o si la alte clase,pentru mine.Se descurca chiar si la materia de a 12-a. Sper sa nu intre nimeni in biroul de la secretariat,pana termina Madalina de cautat,cu bopschetarul ala din 11 A. 

MADA POV ...

Am suant-o pe Georgiana,ca sa le dea sa copieze ceva,pentru ca eu trebuie sa rezolv ceva cu profa.Bogdi are sport,si proful lor nu pune absenti.Cat noroc pe el ! Am cautat in toate listele cu elevi,si am gasit o multime de elevi cu initialele MT,insa un mesaj ne-a stricat planurile.Inca un mesaj de la anonimul nebun ! 

Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum