44.Doi straini si un apus

520 52 25
                                    

Dragii mei,daca citit asta,inseamna ca ma iubiti.Si daca ma iubiti atat de mult,va rog sa lasati un vot la acest capitol,si la capitolele la care inca n-ati lasat nimic.Va multumesc enorm de mult pentru toata sustinerea,si sa continuam sa urcam iin continuare. Love U . Sper sa va placa acest capitol.

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Asteptam mesajul de a MT,cum ca il pot suna,dar din spate il vad pe Cristi ucm vine . Nu stiam cum sa scap de el.Trebuia sa fac vreo minciuna.Astazi va fi ziua in care ne vom impaca,deci mai poate astepta cateva ore.Nu ?

Cristi : Mada,ce faci ? Pe cine astepti ?

Eu : Cristi,te rog,pleaca !

Cristi : De ce ? Pe cine astepti ?

Eu : Pe ... Iubitul meu !

Cristi : Ce ? 

- - - - - 

CRISTI POV ...

Stai putin. Ce ? Iubit ? Nu pot sa cred ca a trecut peste toate lucrurile frumoase petrecute impreuna,si si-a gasit pe altcineva.Nu pot sa cred ca m-a uitat . 

Eu : Oh ... Okey *si plec plecand capul in jos* 

Mada : Cristi ,te sun eu mai incolo ! 

Eu : Mda ... 

M-au ranit vorbele ei destul de mult . Adica Delia mi-a povestit ca statea si plangea in cabina de dus,si acum are iubit ? Asta nu poate fi adevarat ! 

MADA POV ...

Ma doare sufletul ca a trebuit sa fac chestia asta,insa e pentru binele nostru . Daca MT. mi-a cerut sa fiu singura,singura voi fi . Daca ii spuneam lui Cristi ca am primit mesaj de la MT,cu siguranta nu ma lasa in pace,si probabil ca nu se mai arata . 

Cristi a plecat,si eu am chemat un politist care trecea prin mall .I-am spus cele intamplate,si ca as avea nevoie de ajutor . I-am spus sa plimbe prin jur,pana cand vede ca strig sa alegre pe cineva . 

Dupa vreo inca 10 minute de asteptare ,am primit mesajul mult asteptat - "Suna-ma". L-am sunat,si prin multimea de oameni o observasem pe Beatrice cu un baiat destul de asemanator cu cel care l-a atacat pe Cristi de revelion. 

Beatrice : Cine te suna ? 

x : Ma suna Mada, fa liniste ! 

Eu : Nu te suna Mada, te suna persoana pe care ai vrut sa o omori in seara de revelion . Prindeti-l ,domnule politist ! 

Politistul i-a luat destul de repede,si m-au rugat sa ma duc cu ei la sectie. Acolo le-au pus niste intrebari in particular fiecaruia,iar eu trebuia sa ascult,sa vad daca e adevarat . Insfarsit am gasit persoana care imi face zilele negre de 2 saptamani ! 

BEATRICE POV ...

Cineva ne-a intains o cursa.Si acel cineva,sigur e Mada. Trebuia sa stiu ca odata ce ma trimite cu Doru la mall ,sun in pericol. A trebuit sa ascult de insistentele sefei.Acum voi fi exmatriculata ,din cauza ei. 

Am intrat intr-o sala cu pereti negri,scaune negre,si acolo era un barbat imbracat in negru . M-am asezat pe scaund,cu grija. 

X : Deci ,Beatrice.Stim tot.Vreau sa vad cat de bine colaboram. 

Eu : Okey . Va spun tot . Eu sunt nevinovata .Jur . 

X : Okey. Spune -mi tot ce ai facut in data de 31 decembrie-1 ianuarie. 

Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum