40.Secrete nedescifrate

587 49 20
                                    

Sper ca va place munca mea ! Daca chiar va place atat de mult,va astept cu niste voturi si la cartea "Vlogger de Ocazie" . Urmeaza lucruri interesante ! Va multumesc.Have fun !

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Am ajuns in spatele unor blocuri,langa un cos de gunoi.Mi-am luat ultimele mele tigari.Nu fumez,doar de 3 zile.De cand simteam ca lumea imi cade in cap. Mai aveam doua tigari.Stateam si ma gandeam,cum ar fi sa impart aceste tigari cu cineva important pentru mine ... Dintr-o data aud niste pasi de toc,venind spre mine.Cand imi ridic privirea,vad ,sub un felinar,cea mai frumoasa fata pe care am putut-o vedea vreodata .

Mada : Cristi ?

MADA POV ...

Ajung in spatele blocurilor.Stiu ca nu are unde sa fie altundeva,decat pe aici .Cand ajung langa un tomberon,pe o balustrada,il vad pe Cristi fumand. De cand fumeaza? Okey. Sa trecem peste chestia asta.Am lucruri importante dde discutat cu el .

Eu : Cristi ? 

Cristi : Mada ! Ce faci aici ? 

Eu ; Te cautam pe tine . Mai ai tigari ? 

Cristi : Mai am ... Da de cand fu... *nu reuseste sa termine ce vrea sa spuna pentru ca il intrerup eu*

Eu : Perfect ! Da-mi si mie ! 

M-am asezat si eu langa Cristi,pe acea balustrada ,si am inceput sa fumez tigara primita de la el . Desi nu am mai fumat,cam de azi vara,de cand fumam cu Teo,din incercare. Desi parea ca am experienta,nu aveam.Tot ce voiam era sa-l impresionez pe Cristi . A stat si s-a uitat la mine timp de cateva minute,dupa care incepe sa vorbeasca cu mine. 

Cristi : Tu de cand fumezi,si eu nu stiu ? 

Eu : Tu de cand fumezi,si eu nu stiu ? 

Cristi : De 3 zile ! Acum tu ! 

Eu: De 2 minute . 

Cristi : Nu te cred. Cum mama ma-sii stiu tu sa scoti cerculete,fara sa ai experienta ? 

Eu : Probabil imi stiu controla respiratia.Nu stiu.Sunt doar niste incercari,totusi . 

Cristi : Si de ce fumezi ? 

Eu : Pentru ca iti vreau binele.Ma asteptam sa mai ai tigari.Dupa ce am vazut ca ai aruncat pachetul,am aflat ca e gol.

Cristi : Si daca era plin,le fumai pe toate ? 

Eu : Normal. Nu vreau sa te omori cu chestiile alea.N-ai nici 15 ani,totusi.Iti vrerau binele. 

Cristi : Mada ,te rog ! Stiu ca am fost un porc ! Stiu ca tu ma iubesti,si stiu ca ai suferit,pentru ca am crezit un anonim,decat sa te cred pe tine ! Te rog,iarta-ma ! Promit sa nu mai fiu atat de badaran ! 

Eu : Cristi,tu crezi ca cu o floare se face primavara ? Tu crezi ca te pot ierta,dupa ce mi-ai distrus 3 zile din viata mea ? Dupa cat am plans singura casa,si dupa cat rimel mi-a curs pe fata . Te gandesti macar ? Tu daca ai fi in locul meu,ce ai face ? Mi-ai sari in brate sa ma saruti,si dupa sa facem si alte chestii,aici in spatele blocului ? 

Cristi : Da ! As face pentru ca te iubesc ! 

Eu : Si eu te iubesc ,dar nu pot sa ma impac cu tine.Cel putin deocamdata . 

Cristi : Daca m-ai iubi,m-ai intelege . *si isi muta privirea in alta parte*

Eu : Crezi ca daca nu te-as iubi,as mai fi aici,fumand cu tine o tigara,pentru tine . Te iubesc . Nu vreau sa te otravesti ! 

Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum