Din nefericire,cartea va avea finalul cu capitolul special ,50 . Sper ca v-am incantat cu aceasta carte,si ,sa speram ca voi reveni cat de curand cu ceva mult mai popular decat povestea Madalinei. Va multumesc enorm de mult . Bucurati-va de ultimile 3 capitole.Vor contine foarte mult suspans. Sper sa va placa ! HAVE FUN
P.S. Daca vreti sa fac continuarea carti,eventual o parte a 2-a,aratati-mi sustinerea,voastra,si daca facem 20 de vooturi la acest capitol,o sa incerc sa continui. Va multumesc .
- - - - -
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Stateam in clasa si asteptam ca Mada sa vina de afara.A mers sa votbeasca cu mama ei. Dupa vreo 10 minute,a intrat in clasa cu o fata destul de trista .
Eu : Cum a fost ?
Mada : Mama a aflat de noi ...
Eu : Si ...
Mada : Si vrea sa ne despartim
Eu : Poftim ? Si tu ce o sa faci ?
Mada : Pai ... trebuie sa iti zic ceva ...
- - - - -
CRISTI POV ...
Oh ,nu . Sper ca nu vrea sa imi zica ce cred eu ca vrea sa imi zica. Mi-e si frica sa o intreb ce vrea sa imi spuna ...
Eu : Spune-mi ...
Mada : Te iubesc mai mult decat am iubit pe cineva vreodata pe pamant. Nu m-as desparti de tine,indiferent de ceea ce s-ar intampla . Poate sa vina Putin sa imi spuna sa te las,pentru ca eu nu o sa o fac .
Eu : Ohh,si eu te iubesc gogoasa mea dulce . Te-as saruta ,dar suntem in clasa si ... mda ...
Mada : Care ar fi problema ?
Eu : Pai ,ne=-am expune relatia in fata celorlalti .
Mada : Pentru mine nu conteaza. Cred ca e vremea .
Eu : Esti sigura ?
Mada : BAI ,ATENTIE CURVELOR,EU CU CRISTI SUNTEM IMPREUNA ! DACA ISI PUNE VREUNA OCHII PE EL,O RUP CU BATAIA . *urland prin toata clasa*
Eu : Hoo,nebuno ,ca strigi prea tare .
Mada : De ce ? Ti-e rusine ca te iubesc ?
Eu : Nu ,doar ca ...
Mada :TE IUBESC, CRISTI ! *urland dinnou*
Eu : SI EU TE IUBESC,MADA ! *urland si eu,poate mai tare decat ea*
Pai,asta a cam fost .Toata scoala va vorbi despre noi,insa nu ma prea intereseaza.Vom anunta printr-un vlog,ceea ce simtim unul pentru celalalt . Cred ca e timpul sa ne expunem,deja .
DELIA POV ...
Astia doi stau si striga prin clasa ca ei sunt impreuna,si eu cu Dutu trebuia sa mergem sa le scoatem afisele indragostilior legendari .Imi vine sa ii las cu toata campania pe cap,insa e nevoie de ajutorul unor profesionisti .
Eu : Voi sunteti normali ? Toata scoala vorbeste de voi !
Mada : Si care ar fi problema ?
Dutu : Problema ar fi ca ajung si la urechile fanilor. SI FANELOR ! *punand accent pe "fanelor"*
Cristi : Vom anunta printr-un vlog,tot ce e intre noi. E timpul sa ne expunem.Nu mai putem sa ne ascundem sentimentele .
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfic❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...