Guys :( , asta e sfarsitul . Sfarsitul unui lucru care a inceput in data de 10 ianuarie 2018, dintr-un exces de imaginatie.Nu imi imaginam ca voi ajunge sa am peste 5k ochisori, 1k voturi,si peste 100 de urmaritori.Va sunt recunoscatoare pentru tot.Vreau sa va multumesc pentru ca ati fost alaturi de mine pe perioada a acestor aproape 2 luni . Va promit ca in data de 10 martie va aparea o surpriza .
P.S. La sfarsitul acestui capitol,se afla si o mica surpriza din partea mea .Sper sa indulceasca amarul in care v-am bagat in ultima vreme...
- - - - -
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Stateam in camera mea , cu Cristi,Delia si Vlad ,si ne gandeam la tinuta pe care o vom purta in seara balului.Avand in vedere ca balul e peste fix 5 zile,avem destul timp sa ne gandim,insa vrem sa facem chestia asta chiar acum . Dintr-o data o vad pe Iuli ca intra in camera mea cu o cutie destul de mare
Iuli : A adus-o postasul .
Eu : De la cine e ?
Iuli : Nu stiu . Nu a scris nimic pe cutie .
Cristi : Ce e in ea ?
Iuli : Putem afla doar daca o deschidem .
Am inceput sa deschidem cutia primita de la acest anonim . Am inceput sa zambesc cu un zambet larg cand am vazut ce era in cutie. Era ...
- - - - -
MADA POV ...
Era o bluza ,eleganta,albastra cu paiete. Cand m-am uitat mai atent la ea , era chiar bluza pe care o desenasem cu cateva zile de a veni in Romania . Eram cu Teo cand i-am facut schita. Se potriveste perfect cu o pereche de tenisi,si o sapca alba . Dar de la cine e ?Pe fundul cutiei am descoperit o scrisoare .
Delia : Citeste-o cu voce tare !
Vlad : Vrem sa auzim si noi .
Draga Mea Prietena ...
Iti scriu aceste cuvinte cu atata amar in suflet. Stiu ca ar suna foarte ciudat,insa imi pare rau pentru ca am fost egoista si m-am gandit la mine.Imi pare rau ca ti-am distrus sentimentele... Imi pare rau ca am platit pe cineva sa te loveasca ,si imi pare rau pentru Cristi pentru ca a fost el lovit.Imi pare rau pentru ca am vrut sa ti-l fur,si daca Cristi citeste asta, sa stii ca imi pare rau ca ti-am facut viata un calvar ... Mada,imi aduc aminte cand erai ... tu . Imi aduc aminte cand te-am cunoscut,la 10 ani ... Imi lipsesc clipele in care erai ... Madeline . Frantuzoaica romanca din Paris. Nu vreau sa iti critc noua persoanlitate,insa imi e dor de Mada... Acum esti Marina,unul dintre cei mai cunoscuti vloggeri din Romania . Felicitari pentru asta,apropo. Vreau sa iti urez tie si lui Cristi,dar si Deliei si lui Vlad,sa va tina relatia,pentru ca va potriviti impreuna .Sunteti superbi . Imi pare rau pentru tot... Cat despre restul,nu vreau sa mai discut . Avem o gramada de amintiri .Cand am furat catelul lui Josephine ... sau cand am mers pe ascunsul la Born This Way Ball ... Imi lipsesc aceste momente . Nu vreau sa mai lungesc aceasta scrisoare,pentru ca deja stii tot ce urmeaza sa scriu.Vreau doar sa stii ca te iubesc,Mada,si daca cumva te intorci in Franta,spune-mi si mie .Eu nu o sa mai am puterea sa ma intorc in Romania ...
P.S. Mi-am amintit de schita asta,asa ca am decis sa iti fac un mic cadou. Mult succes la balul Decebal ! Daca as fi acolo,te-as vota :)
Semnat : O persoana destul de antipatica , Teo :)
Lacrimile au inceput sa mi se scurga din ochi cand am vazut aceste cuvinte scrise atat de frumos. Desti Teo ne-a facut atat rau, eu o iert,pentru ca e prietena mea din copilariesi orice i-as face,tot asa ramane. Plangeam ca un copil.Abia cand Cristi m-a prins in brate,am inceput sa mai ma calmez.
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfic❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...