Tocmai ce am inceput procesul de editare la aceasta carte,insa am decis sa scriu un capitol in care sa le multumesc tuturor celor care m-au sustinut pe aceasta perioasa,in care am scris cartea. Desi e un non-capitol plictisitor ,sper sa va placa .
In primul rand vreau sa iti multumesc stoianiuliana15 , pentru ca ai scris Viitorul Imprevizibil.Probabil,daca nu iti descopeream cartea,nu s-ar fi nascut Noroc Cu Buzele ...
Vreau sa iti multumesc tie, FataCuPovestile pentru tot spamul pe care mi l-ai facut,si pentru ca ai fost prima mea fana declarata . Ma bucur ca am reusit sa dezvolt o prietenie ca si cea cu tine,pe acest site .Luv U
Multumesc enorm de mult THE_WE_HEART pentru ca ai fost o prietena de nadejde.Ma bucur ca te-am cunsocut,si ma bucur ca tie iti pot spune orice.Esti super .Iti multumesc si pentru promovarea facuta in cartea "Citate" .Probabil,fara tine nu eram 12 in FanFiction,momentan.
Multumesc ofataobsedata pentru spamul facut .Desi ai descoperit cartea mai tarziu,ai reusit sa te integrezi,si pentru mine ai devenit un fan,inca de la inceput .
Multumesc , --gioo pentru cea mai super coperta ever. Pe Wattpad,cartea se judeca dupa coperta,si sper ca o sa am si eu succesul,pe care il ai tu ,candva :)
Multumesc, jakline21 pentru sfaturile pe care mi le-ai dat in ultima vreme. Multumesc foarte mult ca m-ai facut sa realizez ca o carte nu se face pemtru faima,ci pentru dragul de a scrie
Multumesc enorm de mult orphi- pentru sfaturile tale. Multumesc pentru ca m-ai ajutat sa schimb continutul cartii . Fara tine,probabil as fi continuat sa fac capitole scurte si plictisitoare.Multumesc enorm de mult
Si vreau sa va multumesc si voua,celor pe care nu v-am pomenit aici , ca ati continuat sa cititi cartea mea,si ca ati continuat sa lasati ,de la cel mai mic comentariu cu "Next" ,la voturi a toate capitolele,si spam :)
Va multumesc si celor de care inca nu am auzit,dar ati urmarit cartea mea .Sper ca v-a placut volumul 1,si sa speram ca va vor placea si viitoarele mele carti si volume :)
imanalien8
P.S. Capitolul 49 a inregistrat cel mai rapid succes ever.Va las aici un screenshoot,cu ce am vazut eu,dupa vreo 2 ore de la postarea capitolului .
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfiction❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...