Va multumesc pentru toate aprecierile de la capitolul 27.Va iubesc.Stiu ca am incercat sa evit aceasta parte ,in carte,insa era inevitabil sa intram si intr-o perioada mult mai trista.Sper sa va placa si aceasta parte a cartii.Fiecare vot ma ajuta enorm de mult.Va multumesc !
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
M-am trezit de dimineata ,la fel cum m-am culcat.Vlad era mai mult pe jos decat in pat.Imi imaginez cum ar fi dormit cu Delia.Iar eu cu Cristi am adormit imbratisati,si tot asa ne-am trezit . Este atat de frumos cand doarme.Zici ca e un ingeras. Il sarut pe buze.Imi era dor de astfel de momente cu el .
Cristi : Neata somnorici *spune pe jumatate adormit*
Eu : Mi-e foaaaameeee *spun facand o fata de catelus*
Vlad : Tie mereu ti-e foame !
Eu : Normal.Partea buna e ca nu ma ingras.Dar stai! Tu nu dormeai ?
Vlad : N-ai tu treaba cu mine !
Am mers cu Cristi in bucatarie,si ne-am facut specialitatea casei Muntenilor - Cereale cu lapte.Am iesit pe balcon,desi era frig,sa ne mancam cerealele,insa cand am scos capul pe balcon,sa admir inaltimile,am vazut ceva pe jos.Era ...
MADA POV ...
Era scris cu creta rosie " COSMARUL VOSTRU ABIA INCEPE" M-am speriat ,sincer.Stiu sigur ca e de la Teo,insa m-a speriat enorm de tare.Lacrimile au inceput sa mi se scurga pe fata mea.Am avut noroc ca Cristi a venit si m-a luat in brate .
Cristi : Gata ! De ce plangi acum ?
Eu : Cum sa nu plang,cand ma gandesc ca ne poate face rau ! Nu vreau sa patiti voi ceva din cauza mea.Nu m-as ierta niciodata .
Cristi : Nu are cum sa ne faca ceva ! Suntem puternici .Nu ne lasam batuti !
Eu : Voi sunteti puternici . Eu nu sunt !
Cristi : Daca ar fi sa alegem intre care e cel mai puternic,tu ai castiga detasat.Esti cea mai puternica persoana pe care o cunosc !
Eu : Promiti ca nu ma lasi ?
Cristi : Nu iti promit,iti jur *si incepe sa ma sarute apasat*
CRISTI POV ...
Teo o sa plateasca pentru fiecare lacrima pe care iubita mea a varsat-o . Sincer,m-am speriat si eu destul de tare,cand am vazut ce a scris Teo pe jos,insa am incercat sa para ca nu imi pasa,pentru a nu imi face iubita sa mai planga .
Eu : Vlad ! Nu mai fa chestii jegoase,si vin-o pana pe balcon ! *strigandu-l pe fratele meu*
Vlad s-a prezentat destul de repede pe balcon .
Vlad : Cine a scris asta ?
Mada : Teo ... *continuand sa planga*
Eu : Nu conteaza cine a scris-o . Tu spune-mi ! O sa o lasam pe Mada sa pateasca ceva ? Sau o sa patim noi ceva ?
Vlad : Mada,nu te lasam ! Si nu te stresa tu.Nu are cum sa ne faca cineva ceva.Suntem puternici,si nu ne lasam calcati in picioare !
Mada : Sigur ?
Eu : Normal !
Mada : Bine.Acum ca m-am linistit,putem sa mancam ceva ? Ca mi-e super foame .
Eu :Acum 5 minute ai mancat
Mada : La stres ,mananc foarte mult .
MADA POV...
Am mancat,dinnou.Luci ne-a gasit murdari de faina,insa nu ne-a certat,ba chiar s-a alaturat si el mizeriei noastre . Este un tata foartebun.Imi pare foarte rau pentru el ca este singur...
Am mers acasa,unde Iuli m-a intrebat ce am facut.
Eu : Am dormit .
Iuli : Ati dormit ...
Am evitat subiectul cu ceea ce s-a intamplat azi dimineata.Chiar nu vreau sa imi implic parintii in acest conflict . Este treaba mea cum il rezolv.
SEARA DE REVELION ...
TEO POV ...
A venit si seara in care trebuia sa ma razbun.Beatrice si eu,am mers,imbracate destul de elegant ,in fata Casinoului,iar pe faleza unde trebuie sa aiba loc petrecerea lor,este Doru,cel ce imi va pune in practica razbunarea. Am ajuns acolo cam la ora 9.S-a facut ora 10,ora 11 ,11 jumate,si nimeni nu a venit.Oare si-au schimbat planurile ?
Beatrice : Astia te-au prostit,tampito .
Eu : Insfarsit ai dreptate.Sa il chemam pe Doru.Cred ca sunt acasa la Vlad.Asa am vazut pe Instastory .
Am mers impreuna cu Beatrice si Doru ,in fata blocului gemenilor .
Doru : Deci,care e planul ?
Eu : Schimbare radicala de plan .
Beatrice : Ne-am prins.Tu doar spune-ne ce sa facem .
Eu : Deci,Doru,tu ii dai cu sticla asta in cap Madalinei,si te faci nevazut. Nu stiu cum alergi,nu ma intereseaza.Ai spus ca te poti ascunde .
Doru : Te rog ! Nu degeaba mi se spune motanul negru !
Eu : Asa.Bea,tu cu mine plecam pe blocul de peste drum.De acolo putem sa supraveghem totul ,si sa nu fim vazute.
Beatrice : Hai sa plecam .
Doru : Si cand imi dai aia 500 de lei ?
Eu : Avand in vedere ca pleci poimaine , probabil maine.Dar sa stai ascuns,si sa nu ridici nicio suspiciune !
Sa inceapa planul.Va fi cea mai neagra noapte pentru Madalina.Poate,chiar si ultima noapte !
CRISTI POV ...
A venit seara revelionului .Ne-am starns toti,la noi aasa,pentru ca tata a plecat cu niste colegi in oras,iar noi avem toata casa doar pentru noi.Oricum nu o sa facem mizerie.Suntem cuminti.Am inceput bautura,insa ce m-a surprins a fost Madalina.A baut mai mult decat toti la un loc,si nu a avut nici pe dracu .
Eu : Cum naiba rezisti la atata bautura ?
Mada : Tu stii cum e sa bei ,zilnic un pahar de vin ? Ma ajuta foarte mult .
Nu pot sa cred cat poate sa bea fata asta.Daca ar vedea-o taica-su ,probabil ca ar spanzura-o.
Mada : Nu ar trebui sa mergem afara? E aproape 12 !
Vlad : Da! Hai ! Toata lumea,imbracarea ! Mergem afara.Trebuie sa ne prinda annul nou ,impreuna !
Am iesit toti afara.Mada asculta manele pe telefon.Vlad i-a spus sa le inchida,dar la ea nu poate fi revelion fara manele ... Afara era un baiat destul de suspicios.Avea o sticla in mana ,si nustiam daca e baut,sau doar e singur.Probabil a iesit si el sa vada artificiile. Am decis ca sa ma srut cu Mada,de la ora 23:59,si sa ne oprim la ora 00:01,ca sa terminam anul corect,si sa il incepem si mai corect.Asa am si facut,insa cand le uram la multi ani tuturor prietenilor,acel baiat s-a apropiat de Mada sa o loveasca cu sticla
Eu : Mada !!! Ai grija *alergand spre ea*
VA URMA ...
#1065 CUVINTE (PROBABIL CEL MAI SCURT CAPITOL,INSA CEL MAI PALPITANT SFARSIT,NU?)
#43 IN FANFICTION
Pe cine a lovit acel baiat cu sticla ? Care sunt urmarile ? Cum vor reactiona prietenii la aceasta "crima"?
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfic❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...