33.Inima vrea ce vrea .

640 52 40
                                    

Va multumesc pentru toate voturile.Sper sa va placa si acest capitol,pentru ca am depus destul de multa munca la el.Have fun ! 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

A doua zi am mers cu Roxana la Decebal.Am depus dosarul,si am spus ca vreau la filologie.Secretara scolii mi-a aruncat o privire destul de dezamagita

Eu : S-a intamplat ceva ?

Secretara : Mda ...

DELIA POV ...

Roxana : E vreo problema ? 

Secretara : Cam da.Locurile la filologie s-au cam umplut. Sunt deja 30 de elevi intr-o clasa,si nu mai putem sa mai transferam pe altcineva. Daca erai putin mai rapida,probabil ai fi putut sa te transferi aici ,insa acum nu poti,doar la alt profil ... 

Eu : Nu stiu ... 

Secretara : Daca vrei,poti alege alt profil,si te transferi de anul viitor . Ce zici ? 

Eu : Care clasa este cel mai apoape de cea de filologie ? 

Secretara : 9F ... Cel mai aproape de 9F este 9C , Stiinte ale Naturi.Vrei sa te transferi acolo ? 

Eu : Da ! 

Secretara : Ok. Bine ai venit in Decebal.Profita de acesti 4 ani pe care ii vei petrece aici.Sunt cei mai frumosi ani din viata ta !

Eu : Asa o sa fac . 

Secretara : Uite aici o lista cu toti elevii din 9C ,in cazul in care cunosti pe cineva. 

M-am uitat pe lista,si stiam ca nu voi cunoaste pe nimeni,insa am ramas surprinsa cand am vazut ca acolo scria " Dinu Teodora " . Sunt sigura ca e acea Teodora la care ma gandeam eu ...

MADA POV ...

Stateam cu Cristi si Vlad,la Starbucks,si asteptam ca Delia sa se intoarca de la scoala,pentru a veni si ea cu noi. Tata era de tura,deci puteam sa stam oricat vrem . 

Cristi : Vai de mine,Dutule,cat iti mai sta iubita la scoala . 

Vlad : Macar a mea sta la scoala,nu prin baruri,ca a ta*uitandu-se la mine*

Eu : Vrei scandal ? Iti dau eu tie o pu ... *si sunt intrerupta de telefonul meu care suna* 

Cristi : Cine te suna ? 

Eu : Ah,da ! Imi suna Iphone-ul 6s plus,rose gold. *aratandu-i lui Vlad telefonul* 

Vlad : E mai bun Samsung ! 

Cristi : Vrei sa spui ca tie iti place mai mult caramida aia ! 

Eu : Putina liniste ca vreau sa raspund ! 

CONVORBIRE TELEFONICA ... 

Delia : Unde sunteti , mai ? 

Eu : La Starbucks. Unde am putea fi ? Ne luam si noi cafeluta . Tu unde esti ? 

Delia : Esti cu Vlad ? *pune cu o voce suparata* 

Eu : Sunt si cu Cristi ! 

Delia ; Bine ... 

Eu : Ce s-a intamplat,Delia ? 

Delia : Va zic cand ne vedem 

SFARSITUL CONVORBIRII ...

Vlad : Ce are ? 

Cristi : Doi ochi,un cap, o gura,doua urechi ,doua picioare,doua maini ... 

Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum