Va multumesc pentru toate mesajele frumoase.Sper sa reusim sa urcam cat de sus se poate.Vreau cat mai multe voturi la acest capitol.Sper ca apreciati ca postez zilnic,si cand avem scoala.Have Fun !
P.S. Multumesc --gioo pentru noul cover. Va place noul cover al cartii ?
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Mi-a dat un biletel galben,pe care scria "Niciodata sa nu ai incredere in oglinzi " Sigur se referea ca urmatorul indiciu e pe o oglinda.Am cautat o oglinda in sufragerie,in baie,dar tot nu am gasit.Am urcat scarile,si am ajuns in camera lui Beatrice . Pe oglinda ei scria clar "Planul C-M , T+C . Ce inseamna asta ?
Mai scria ceva de genul,uita-te pe raftul cu carti . Am cautat o carte galbena,pentru ca mai scria si chestiua asta pe bilet. Am gasit o carte care era destul e uzata . " Invata sa folosesti Photoshot ,in 30 de zile !" . Am stiu deja unde trebuie sa caut.Laptopul lui Beatrice !
Am deschis laptopul incet,am incuiat usa,si am inceput sa caut prin foldere. Nu am gasit nicio urma cum ca pozele ar fi fost facute in Photoshot . Am cautat in Emailul ei .
You sent a photo to- teodoradinu1234
Am descarcat fisierul care era atasat acelui Email. Exact cum credeam ! Informatii pretioase . Sunt vreo 20 de poze editate. 4 sau 5 sunt cu mine si Vlad, 3 cu Teo si Cristi,si restul erau edituri de proasta calitate.Cred ca pozele cu Cristi si Teo trebuiau sa ajunga la mine.Am luat laptopul in brate ,si am mers in bucatarie.Am facut semn sa se opreasca muzica .
Eu : Atentie tuturor ...
TEO POV ...
E timpul pentru partea 2 din planul meu . E timpul perfect ! Mada este prezenta,deci pot incepe sa o fac geloasa.Cristi e mort de beat,si cred ca s-a dat la toate fetele din casa lui Bea. Ce-ar fi daca as incepe sa ma dau el la el ? Mada va vedea,si va incepe sa fie geloasa.Asta si vreau sa se intample !
Eu : Hey,Cristi !
Cristi : Teo ! Ce faci ?
Eu : Bine,multumesc ! Arati foarte bine in seara asta !
Cristi : Multumesc ! Tu arati mult mai bine decat mine,ce-i drept !
Eu : Ehh,stii cine arata mai bine ca noi ? Mada !
Cristi : Lasa-ma cu ea 1 Nu vezi cum arata? Zici ca-i curva sau ceva de genul . Macar si-a gasit pe cineva potrivit pentru ea.Bogdan !
Exact ce voiam sa aud ! Cristi nu mai are sentimente pentru Mada.Sau vorbeste alcoolul din el ?
Eu : Las-o.Macar nu e cu Vlad !
Cristi : Putea sa fie si cu el.Nu e mai bun ca ea cu nimic.
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fiksi Penggemar❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...