Nou record. Mi-ati implinit visul.Acum vreau sa vad daca putem ajunge in top 10 carti .Votati cat de mult se poate .Va iubesc. Sper sa va placa si acest capitol . Have fun !
P.S. Intamplarile care vor urma sa se intample sunt inspirate pe care am citi-o de curand pe Wattpad . Daca o recunoasteti,nu evitati sa imi scrieti in comentarii,pentru a-i da credits !
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Eu cu Alice ne-am despartit de gemeni si de Mada. Probabil se vor distra de minune,mai ales ca sunt deja cunoscuti.In schimb eu ... Cine sunt eu ? Am intrat in clasa,si m-am asezat in aceeasi banca cu Alice . Am zarit-o si pe Teo,alaturi de fata aia insuportabila,Beatrice. A venit si Diriginta
Diriginta : Se pare ca avem si doua noi-venite in clasa. Veniti sa va prezentati !
Teo se uita destul de ciudat la mine,dupa care se uita prin clasa.
Teo : Ma numesc Dinu Teodora,si vin din Timisoara.M-am mutat ,la matusa mea ,aici ,in Constanta !
Eu : Eu ma numesc Delia Stan,si vin din Craiova.M-am mutat alaturi de sora mea,care vrea sa dea la Academia Navala !
Diriginta : Acestea fiind spuse,o sa fac niste mutari prin banci . In ultima banca,de pe randul din mijloc ,mergi tu,Delia,alaturi de ...
TEO POV ...
Delia ? Cu mine in clasa? Cum de s-a mutat in Constanta ? Dar stai ! Daca s-a mutat aici,asta inseamna ca si Mada e tot la stiinte . Diriginta ne-a chemat in fata.Atunci a fost momentul in care am inceput sa o caut printre banci pe Mada.Se pare ca nu e aici .Dar unde ? A trebuit sa ne prezentam,dupa care diriginta ne-a spus ca va trebui sa faca niste mutari .
Diriginta : In ultima banca,pe randul din mijloc mergi tu,Delia ,alaturi de ...
Sper ca nu de mine,ca o sparg !
Diriginta : Alaturi de Alisia !
Vad o fata ,care se ridica din locul unde era Delia
Alice : E Alice,doamna diriginta ! V-am mai spus !
Diriginta : Si eu ti-am spus ca mie imi place Alisia,asa ca ,mergi la locul tau .
Alice : Dar ...
Diriginta : Alisia ! *ridicand tonul*
Ele doua s-au mutat , si pe mine m-a pus alaturi de Beatrice. Era de asteptat. O sa incerc sa ma dau bine pe langa ele,ca sa nu banuiasca nimic
Diriginta a terminat cu mutarile,dupa care ne-a dat manuale,si asa s-a terminat si ora . Ne-a spus sa incercam sa socializam cu toti. Cu sigurnat ao sa socializez,mai ales cu Delia
Eu : Delia ! Ce faci ?
Delia : Bine,Teo. Tu ce faci ?
Eu : Uite,pe aici .Cum de ai ajuns la Stiinte ale naturii ?
Delia : Nu stiu . Saptamana viitoare dau diferentele.
Eu :Dar ... Mada unde e ? *pe un ton prietenesc*
Delia : Daca tot vorbesti de ea,uite-o ! *uitandu-ma la usa pe care intra Mada*
MADA POV ...
Prtima ora am avut cu diriginta .M-a recunoscut imediat . Probabil ca toata lumea s-a abonat la vlogul meu .
Diriginta : Ooo . Noi aparente!
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfiction❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...