Guyss,sper sa va placa ! Va rog sa raspundeti la intrebarile de jos !
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Este ora 2 jumate.Am pornit catre casino.Am putine emotii.Adica cine ar putea sa stie tot.Ma gandeam la Nicoleta,insa nu cred ca ar avea de unde sa afle toate chestiile astea.Poate este cineva care vrea sa se razbune pe Mada.Am ajuns in fata casinoului la ora 3 fic.Acolo,aud o voce foarte cunoscuta care ma striga.Cand ma intorc in directia de unde s-a auzit vocea,raman surprins.Era ...
CRISTI POV...
Era atat de cunoscuta.Ma treceau fiorii cand o vedeam cum se uita la mine.Insa nu mai are parul ei .Parca este mai deschis la culoare.Cand ma uit la fata ei,realizez ca stau fata in fata cu Teo ! De ce vrea sa ne faca rau ? Cu ce i-am gresit eu ?
Eu : Teo ... Te rog,nu-i spune nimic mamei Madalinei.Lasa-ne sa ne iubim.Te rog !
Teo : Tu crezi ca va las atat de usor ? Dupa ce iubita ta m-a lasat balta,acum ai impresia ca o sa va las sa fiti fericitit ? Tu stii cum e sa te abandoneze cea mai buna prietena a ta ? Nu stii ! Insa acum e randul vostru sa suferiti !
Eu : Teo ... parca ai spus ca pot face ceva,pentru ca Ioana sa nu afle nimic despre noi.Ce anume voiai ?
Teo : Poate te-ai gandit la chestia asta . Vreau sa pui punct cu ea.Vreau sa va despartiti . Gandeste-te putin.Se distreaza alaturi de tatal ei ,iar daca tu nu te desparti de ea,se intoarce la Craiova.Macar daca va despartiti,ramane putina vreme cu tatal ei .Gandeste-te putin ...
Are dreptate.Insa mi-a trecut prin cap planul lui Dutu.O sa ii spun ce vrea sa auda,si voi face cum vreau eu . Scapam amandoi bine din chestia asta !
Eu : Bine.Teo.O sa ii spun.O sa ii spun chiar azi ! Doar,te rog! Nu ii spune Ioanei nimic .
Teo : Vezi ca esti baiat bun . Poate,daca te gandesti sa iesim undeva,si esti in Timisoara,suna-ma *si o vad cum dispare in multime*
Cu siguranta voi ajunge in Timisoara,insa cu siguranta nu o voi suna.I-am blocat si noul numar,si cel vechi.In caz de orice. A venit si momentul planului .Il sun pe Dutu,pentru a-i spune ca in seara asta plecam la Brasov . Trebuie sa plecam cat mai rapid,si sa facem sa para ca Mada este distrusa
CONVORBIRE TELEFONICA
Dutu : Spune-mi din prima
Eu : Diseara mergem la Brasov.Am un plan bine pus la punct !
Dutu : Te ascult
Eu : Deci,ne luam bilete de tre,plecam in Brasov,insa intai se afiseaza Delia cu Mada.Mada trenuie sa fie distrusa.Astfel,Teo isi va da seama ca m-am despartit de ea,si nu ii va spune nimic Ioanei . Apoi,mergem si noi,insa trebuie sa ne deghizam in ceva .Nu stiu.Poate daca ne imbracam in negru,nu isi va da seama .Iti dau mai multe detalii acasa .
SFARSITUL CONVORBIRII
Sunf foarte stresat.Poate ca nu o sa ne functioneze planul ,poate se va prinde ca suntem noi,si poate ca ii va spune Ioanei de ... Adica stai ... Mama Madalinei nu are nicio problema cu mine,ci cu tatal sau.Daca va afla ca sunt la Brasov cu ea,isi va da seama ca nu a fost la Constanta,deci indiferent de cum decurge planul,Mada iese fericita.Si daca ea este fericita,si eu sunt .
TEO POV...
L-am facut.Cristi habar nu are de unde stiu eu atatea.Fosta lui prietena,Nicoleta,l-aurmarit in ultimile cateva saptamani.Am cunoscut-o din intamplare,pentru ca si ea s-a mutat ca mine ,la Timisoara.Mi-a dat toate detaliile,si am zis sa o fac si eu pe micuta asta sa sufere.Si eu am suferit dupa ea,insa ea trebuie sa sufere dupa altcinrva,mult mai important ,adica dupa Cristi .Nu credeam ca voi reusi sa il conving sa se desparta de ea.El chiar o iubeste si se gandeste la binele ei.M-am decis ca diseara,cand trenul catre Brasov va pleca,din Constanta ,sa ma asigur ca Cristi si-a facut treaba bine.Madalina va parasi,cu siguranta , Constanta diseara !
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfic❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...