Crestem pe zi ce trece ! Am reusit sa aducem cartea in top Fan Fiction ! Vreau sa vedem cat de mult putem sa o urcam ! Sunteti bestiali ! Va rog, raspundeti la intrebarile de la sfarsit !
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Cam directa ,Delia asta.Macar atat sa fac si eu.O ascult.Ma bucur ca am intalnit-o,pentru ca este o fata foarte directa,si care poate sa fie capul relatiei.Mie nu imi place sa dau ordine,precum Cristi !
VLAD POV ...
Ma trezesc de dimineata,in bratele Deliei.Este atat de frumoasa cand doarme.Trecand peste faptul ca parul ei auriu este ciufulit,ea tot frumoasa ramane.M-am decis sa ma duc la vecinii mei , si sa le dau vestea cea mare.Cand intru in camera lor,il vad pe Cristi cum vorbea la telefon
Cristi : Cu siguranta vom veni ! 4 persoane.Ne vedem atunci .O zi buna !
Eu : Unde mergeti ?
Mada : Intrebarea pusa corect ar fi "unde mergem?"
Eu : Anyway
Cristi : Vom avea primul nostru fan meeting cu fetele . Saptamana viitoare,aici in Brasov !
Eu : Ce tare ! Am sa va zic ceva foarte important .Aseara am discutat cu Delia si ...
Mada : Sunteti impreuna ? Spune-mi,te rog ,ca sunteti impreuna !
Eu : Da!
Apoi Mada cu Cristi au inceput sa zboare in sus si in jos de fericire. S-au bucurat si ei pentru mine.Si bineinteles si pentru Delia ! .Apoi o vad si pe Delia,venind destul de speriata de sunete.Probabil au deranajat-o sunetele
Delia : Ce-i cu galagia asta ?
Mada : Uite-o si pe Alba-Ca-Zapada a lui Vlad *si rade ,impreuna cu Cristi*
Delia : Deja le-ai spus ?
Eu : Normal.Si ei mi-au spus cand ei doi au inceput sa fie impreuna
Mada : Sa nu discutam despre momentul ala.Prezentul conteaza
Cristi : Ai dreptate.Acum vrem un sarut *si se uita la Mada amuzat*
Mada : Normal ca vrem.Hai cu el !
Nu am avut ce sa fac .Trebuia sa o fac .Am sarutat-o pasional,iar Mada cu Cristi au inceput sa aplaude de fericire.Ma bucur ca sunt primele si probabil si singurele persoane care au aflat de noi .
AUTOTRUL POV ...
A trecut deja o saptamana de cand Vlad cu Delia sunt impreuna . Cei 4 au ramas in continuare in Brasov ,asteptand cu nerabdare fan meetingul din Brasov . In viata lor nu s-a mai intamplat nimic interesant . Au vizitat imprejurimile pe toata perioada saptamanii . Mama Madalinei este ingrijorata,pentru ca ii este frica ca ea sa nu fie in Constanta.Din fericire,o linistesc pozele pe care i le trimite zilnic.A facut mai multe,pe care nu i le-a trimis,in cazul in care se va intoarce la Constanta . Totul a fost perfect pentru ei ,pana in ziua fan meetingului .
MADALINA POV ...
Sunt deja cateva zile ,de cand impart patul cu iubitul meu ,si sincer,nu ma supara . Este atat de linistit cand doarme.Si pe langa chestia asta,este atat de dulce and doarme. Dimineata asta a fost una speciala.M-am trezit eu inaintea lui Cristi,si l-am admirat cat timp dormea. Iubesc sa ii simt respiratia,si sa il simt langa mine,protejandu-ma. Am decis ca ar fi vremea sa il trezesc.Ar trebui sa ne pregatim pentru Fan Meeting . Am dorit sa fac chestia asta de multa vreme.L-am sarutat,la fel ca si printul pe Alba ca Zapada,trezindu-se din somnul in care intrase .
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfic❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...