47.Mama mea e un vampir

611 54 43
                                    

Suntem puternici,si rezistam.Nu iesim din top 20,nici in ruptul capului.Ne-am inteles ? Daca credeti ca merit sa fiu in top,nu ezitati sa votati acest capitol . Sper ca apreciati munca mea.In cel mai scurt timp,o sa facem 700 de voturi.Inca putin,si facem 1k voturi.Vreau sa ne mobilizam,si sa distribuim cartea tuturor,pentru a o vedea si altii .Sper sa va placa si acest capitol,la fel ca si celelalte.Have Fun !

P.S. Azi mi-am tras sperietura vietii.Am intrat pe profilul meu de pe Wattpad,ca sa vad pe ce loc suntem,si am observat ca nu imi mai apare ce loc suntem.Doua secunde am crezut ca am iesit din top,insa Wattpadul nu mai arata pe ce loc suntem,deci voi avea nevoie de ajutorul vostru. Lasati-mu un update zilnic,pana se remediaza problmea.Multumesc 

- - - - - 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Mada: Cristi,trebuie sa dam ce avem mai bun,pentru ca Iuli vrea sa se razbune pentru ca a priedut atunci,desi a fost cea mai votata . Sper sa nu fie vreo minciuna si anul asta . Trebuie sa castigam,mai ales pentru ca Paula e fiica directoarei !

Cristi : Mai mult de jumate de scoala ,deja mi-a spus ca ne voteaza,fara campanie.Imagineaza-ti dupa campanie cum va fi !

Mada : Stiu,dar vreau sa fie ceva diferit.Delia,Vlad ,ne ajutati ?

Vlad : Normal !

Eu : Logic.Spui ca vrei sa fie ceva diferit ?

Mada : Da !

Eu : Stiu exact de ce ai nevoie !

- - - - - 

DELIA POV ...

Eu : In primul rand,ar trebui sa te ocupi de aspectul scolii .Adica vezi in ce hal arata curtea ... Poti sa te folosesti de chestia asta,spunandu-le celorlalti ca vei renova curtea. Apoi vestimentatia voastra va trebui sa fie cat  mai pe gustul celorlalti . Imbracati-va ... cat de la moda puteti. La bal trebuie sa va faceti prezenta in alte haine,decat o rochie si un costum . 

Cristi : Eu nu port costum ! 

Eu : Exact ce ziceam . Maine facem afisul,si poimaine la punem peste tot prin scoala.Le mad si celorlalti .Ne trebuie un motto ,ca sa atragem pe toata lumea . 

Vlad : Milka,e dulce  ! 

Cristi : Stiu eu exact ce ne-ar trebui ! 

Mada : Surprinde-ma,filozofule . 

Cristi : Subscribe la CrysTyRO *si incepe sa rada * 

Mada : Amuzant,dar e serioasa chestia. Ne trebuie ceva diferit . 

Eu ; Ganditi-va la ceva care va caracterizeaza 

Mada : Marina & Cristi - Pentru o viata ca cea de pe YouTube ! 

Eu : Sau mai scurt , Marina & Cristi - Live a YouTube life

Cristi : De ce engleza ? 

Vlad ; Pentru ca in engleza ,orice suna mai bine . 

Cristi : Gami OS suna urat in orice limba l-ai pune sa vorbeasca . 

Mada : Nu vorbiti de insuportabilul ala ! 

Eu : De ce ? Ce are ? Nu imi amintesc sa fi vorbit de el inainte . 

Mada : Pfff ... Anul trecut,la Stars Awards,mi-a suflat nominalizarea la cel mai bun Vlogger . 

Cristi : Nu te=-ai apucat de un an,si deja vrei marea cu sarea ? 

Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum