Va multumesc foarte mult pentru toate voturile.Asta e ultimul capitol din "Maratonul" de o saptamana in care am postst zilnic.Ultimul capitol din acest "maraton" cred ca ar merita cat mai multe voturi,ca sa urcam,la loc in top.Multumesc !
DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...
Am luat cadoul,dar am decis sa nu-l deschid pana ajung la Cristi.Probabil e un desen.Stiu ca Cristi nu prea apreciaza cadourile,insa ar trebui.Totusi,fetele au lucrat la el . Am intrat acasa la Cristi cu tupeu .Cristi era in camera lui .Am inceput sa stau in pragul usii ,muscandu-mi buza de jos ,care era facuta cu ruj rosu aprins,si facand o fata sexy
Eu : Esti gata pentru cadoul tau ?
MADA POV ...
Cristi statea si se uita cu o fata de tamp la mine,nestiind ce se intampla.Ce cadou vreau sa ii dau
Cristi : Ce cadou ?
Eu : Vin-o mai aproape si ai sa vezi
S-a apropiat mai apoape de mine,si l-am sarutat pe obraz,iar o urma de ruj rosu aprins a ramas acolo .
Eu : Iti place ?
Cristi : Ehh.Eu credeam ca ai alt cadou *facand o fata perversa*
Eu : Mai am !
Cristi : Serios !
Eu : Da ! Uite dosarul asta ,doya fete m-au rugat sa vi-l dau,pentru ca sunt prietena voastra .
Am deschis impreuna dosarul de la Teodora si Cristina,si acolo erau cateva desene cu ei doi.Fetele astea chiar au talent .Le-au facut niste portrete perfecte .
Eu : Wow.Ftele astea eu chiar mult talent !
Cristi : Sa stii ca ! Doar ca eu ma asteptam la alt ... cadou *si imi zambeste*
Eu : N-ai iesit din coma de cateva ore,si deja te gandesti la chestii perverse! Nesimtitule ! *si incepem sa radem *
CRISTI POV ...
Ehh,asta e! Eu ma asteptam la alt cadou din partea ei.Nu doar la un pupic cu ruj.Mi-am facut o poza ,si am postat-o la Instastory . Apoi stateam si ma gandeam ,ca Mada are dreptate.N=am iesit din coma doar de vreo cateva ore,si deja ma gandesc la perversiuni . Good boy,Cristi ! O fac eu candva,sa vrea sa fie a mea .
Mada a insistat sa facem un live pe canalul meu de gaming,asa ca Mada s-a asezat pe scaunul lui Vlad,si am decis ca ar trebui sa jucam GTA 5,pentru ca ala il stie juca si Mada. Ce s-a intamplat pe live nu mai conteaza.Majoritatea comentariilor erau " Marina e iubita ta?" . Le-am ignorat,normal.Mada i-a cheltuit absoluti toti banii lui Dutu .Acum va iesi cu scandal,avad in vedere ca voia sa-si cumpere o casa in joc ...
TEO POV ...
Stateam linistita si ascultam muzica pe YouTube,cand dintr-o data vad o notificare "CrystyRO e in direct acum" . Si-a revenit ? Cand am intrat pe live,am vazut ca se juca GTA 5 si nu era singur.Se radea alaturi de Mada.Deci si-a revenit.Ar cam trebui sa o sun pe Bea,sa ii spun ca si-a revenit,dupa care sa stabilim detaliile planului meu .
CONVORBIRE TELEFONICA ...
Eu : Bea,Cristi a iesit din coma !
Beatrice : Acum ma uitam la live-ul lui.E cu Mada.Ai vazut si tu ?
Eu : Sa mai stea cu ea cat mai poate. Ca ne bagam noi coada .
Beatrice : Ai invatat cum se foloseste ala ?
CITEȘTI
Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2
Fanfic❤️Best - 8 IN FF ATENTIE ! CARTEA NECESITA EDITARE | SOON Dupa ce Madalina castiga balul,viata celor 4 devine foarte monotona , insa vor lua dinnou , un drum mai greu de parcurs , cand se decid sa se inscrie in "Tabara Utopia",o tabara care se int...