23.Vascul

625 51 22
                                    

Va multumesc pentru toata sustinerea acordata la capitolele anterioare.Vreau sa vedem cat de activi sunteti la acest capitol,care va fi unul destul de fericit.Probabil si pentru ca eu ma simt mai bine.Sper sa va placa,chiar daca nu am destula inspiratie ...

ATENTIE !!! CONTINE SCEE PERVERSE SI CRINGE. DACA NU ITI PLACE,POTI SA SARI PESTE ACEA SCENA 

Intrebare speciala : Va place noua coperta ? 

DIN CAPITOLUL ANTERIOR ...

Seara cadourilor a venit.Defapt seara asta,care trebuia sa fie magica,se va transforma intr-una in xare voi sta si voi plange ca un prost in camera cu cadoul de la Mada in brate.Delia cu sora ei a sosit.Am zis sa nu deschidem cadourile pana nu vine toata lumea.Au sosit si parintii Madallinei . I-ma spus tatei ca i-am invitat si pe ei,pentru a nu se simti si el singur,insa el ne-a spus ca si el si-a invitat prietenii ,lucru care ne-a surprins.

Prima mersoana care deschide cadoul,sunt evident ,eu. Delia a insistat sa filmeze,pentru a-i trimite lui Mada filmarea. Eram in pijamaua mea de Craciun.Am mai schimbat-o ,intre ani,insa daca nu as avea o pijama cu reni si Mos Craciun,nu ar mai fi Craciun.Am luat o foarfeca,si cand sa rup ambalajul de la cutie,sare din ea ca un clown pe arcuri.Am ramas surprins cand am vazut-o pe Mada.Nu stiam ce sa fac,avand in vedere ca erau de fata parintii ei... 

CRISTI POV...

M-au luat toti fiorii cand mi-am deschis cadoul.Nu imi venea sa cred ca e ea.Nu imi venea sa cred ca s-a impachetat atat de frumos penttru mine. Nu stiam ce sa fac.Era toata lumea de fata.Am luat-o in brate ,si am inceput sa plang.Bine acum,mi-au curs doua-trei lacrimi din ochi.Insa nu asta conteaza.Conteaza emotia pe care am simtit-o cand o tineam dinnou in brate.

Mada : Surpriza ! 

Eu : Ce mai surpriza ! 

Dutu : Iti place,fratioare ? 

Il ignoram.Nu mai auzeam nimic decat rasul lui Mada.Rasul ei frumos,care ma facea sa ma simt mai bine ca niciodata . Dupa ce ne-am desprins din imbratisare ,si am scos-o pe Mada din cutie, a inceput sa sara si lipitoarea de Delia cu gura 

Delia : Cristi,iti place ce cadou ti-am facut ? A costat mult,sa stii. 

Mihai : Sa stii ca a costat mult . 

Eu : Adica ? 

Mada : Surpriza numarul 2 ! Tata cu Iuli au castigat procesul ! Voi locui in Constanta de acum! 

Atatea surprize intr-o seara ! Ma asteptam sa fie cel mai dezastruos Craciun,insa s-a transformat in Craciunul perfect . O am pe Mada langa mine.Nu aveam nevoie de ale cadouri. Am decis ca ar trebui sa mergem in cameramea si a lui Dutu.I-am invitat si pe el si Delia,insa au zis ca mai stau in sufragerie,pentru ca trebuie sa plece cat de curand. 

VLAD POV...

Sunt foarte fericit pentru fratele meu.Desi uneori l-as da la licitatie,eu tot il iubesc.Si ma bucur ca el si cu Mada vor putea fi fericiti impreuna,insfarsit ! Ei au mers in camera ,insa eu cu Delia am refuzat sa plecam. Oricum tata nu si-a dat seama ,inca de mine si de Delia,pentru ca oarecum pastram distanta . Cand povesteam diferite chestii,cu Delia si cu sora ei,il aud si pe tata care incepea deja cu glumele pe baza lui Cristi si Mada 

Tata : Ei,Mihai.Se pare ca vom fi cuscrii. *si rade*

Mihai : Posibil .

Iuliana : Ei,lasati copii n pace sa isi traiasca viata.Nici nu zici ca maine se vor casatori 

Noroc Cu Buzele (FF Vlad & Cristi Munteanu) | VOLUMUL 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum