Ehem. Yine yeni bir NaruHina, yine TobiSenpai01'den. Yani ben, biricik yazarcığınız :3
Futbol temalı olmasına aldanmayın, ben futbolu seven birisi değilim, futbolla ilgili bir şey yazarsam yanlış bir şey olabilir.
Hiç mi mahalle maçı yapmadım? Yaptım! Tahmin et neydim?
Görevini sonuna kadar usluca yerine getiren, başarılı bir kale direği!
Jetfire'ın gazabını tadacaklar!
Evrenler karıştı. Her neyse, kitaba geçelim. -_-
Ve hayır, Vadideki Zambak ismini ters çevirmedim, Zambak Hinata'nın en sevdiği çiçek diye seçtim. Tesadüf sadece.
***
"Ve Konoha-Kumo karşılaşması 2-0 biter!"
Spiker heyecanla konuşurken devasa stadyumdaki seyirciler hep bir ağızdan neşeyle bağırıyorlardı, sarı formalı ve mavi şortlu Konoha oyuncuları, sarışın şampiyonlarını her maç olduğu gibi havaya atıp yakalıyorlardı.
"Konoha'nın Sarı Şimşeği Uzumaki Naruto, yine nefes kesen bir performansla oyunu bitirdi! Yıldırım Kupasını kazanan oyuncular, takım arkadaşlarını gururlar kucaklıyorlar!.." Spiker aralıksız yayına devam ederken Naruto bir elinde altın Şimşek Kupasını tutuyordu, takımın 2 skorunu da o atmıştı, her zamanki gibi.
İki takım tokalaşıp birbirini tebrik etti, yarım saat haberci yağmuruna tutuldular.
"Bir sonraki karşılaşmanız, Suna ile olacak. Ne düşünüyorsunuz?" Haberci adam heyecanla mikrofonu Naruto'ya doğrulttu.
"Çok zorlu olacak diye düşünüyorum." Sırıttı. "İki tarafa da şimdiden başarılar." Suna'yı hafife almamak lazımdı, takım dünyanın en iyi kalecisi Gaara'ya sahipti. Ve en iyi defans oyuncularından biri olan Kankuro. Suna'nın defans bölgesine girip gol atmak, çölde yağmur beklemek gibi bir şeydi.
"Kutlamanızı nasıl yapacaksınız? Takımınızın en iyi oyuncusu olarak nasıl hissediyorsunuz? Kız arkadaşınız Sakura'yla aranız nasıl?" Haberciler etrafını sarmıştı ve hep bir ağızdan konuşuyorlardı.
"Baylar!" Takımın teknik direktörü Kakashi araya girip Naruto'yu oradan çıkardı. "Sorularınızla biz ilgileneceğiz..."
Naruto takımının yanına döndü ve soyunma odasına gittiler, herkes üstünü çıkarıp banyoya geçiyordu.
"Yine günü kurtardın." Sasuke arkasından geldi.
"Hadi ama." Naruto sayıklandı. "Tek başıma kazanmadım."
"Ama yine sen taşıdın oyunu." Sai gülümsedi.
"Genç arkadaşım!" Lee de omzuna kolunu attı. "Bunun üstüne bir kutlama partisi iyi gider! Akşam hepimiz Sasuke'deyiz!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zambak Vadisi (NaruHina AU)
FanfictionVeeee Gooool! Naruto! Naruto! Naruto! Bunlar bütün maçlarda duyulan sözlerdi, sanki bir kanun gibi. Naruto Uzumaki, Konoha Milli Takımının sarı şimşeği, parıldayan yıldızı, yükselen genç şöhreti, sahaların atılgan şampiyonu. Hayallerine kavuşup dolu...